Jammer dat Wattimena überhaupt op het WK is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat Wattimena er al niet is uitgevlogen tegen die belabberde Duitser
te lange post, sorryquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stop toch et die dubbel-dubbel onzin. Je staat op 92. Dan gooi je 20. 72 over. Dan zou ik altijd op de triple 20 blijven gooien omdat je die wel met overtuiging kan gooien. Bij dubbel 18 loop je de kans om buiten t bord te gooien en dan heb je in de volgende beurt een extra pijl nodig. Weinigen, zeker Wattimena niet, durven dan vol voor de dubbel 18 te gaan. Dus 95 pct kans dat ie of erbuiten gaat, of aan de binnenkant
Sonja Bakker award denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat voor de Sonja Barend-award
Ik ook niet, ik heb mijn geluid uit als Jerry en PSV-downie aan het woord zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb mijn geluid uit als Jerry en PSV-downie aan het woord zijn
Zo geïrriteerd ben ik
Je gaat bijna verlangen naar co stompe en Robin van Galenquote:
Jermaine Wattimena.quote:
Zulke mensen hebben vaak geen naam.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:25 schreef BB-King het volgende:
O die PSV-er in de studio?
Ben zijn naam alweer kwijt.
Ik heb hem op de tv gezet op het streamkanaal, krijg je tenminste reclame ipv de downiesquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb mijn geluid uit als Jerry en PSV-downie aan het woord zijn
Zo geïrriteerd ben ik
Ah sommige dingen zijn zo voorspelbaar. Kloon dit domme inteelthoofd een paar duizend keer en je hebt de gemiddelde thuiswedstrijd van PSV.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jermaine Wattimena.
O die PSV-er in de studio?
Ben zijn naam alweer kwijt.
Het altijd lelijke PSV publiek.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah sommige dingen zijn zo voorspelbaar. Kloon dit domme inteelthoofd een paar duizend keer en je hebt de gemiddelde thuiswedstrijd van PSV.
Geen sterke meningen meer, maar ik hoop zo veel mogelijk toppers door aan dit kant van het schema.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is niet jouw dag.
Van wie wil je nog meer niet dat die wint?
Net als zijn gourmetpannetje met kerst.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ze gaan ‘analyseren’
Even iets anders doen
Die vliegt er vanavond uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb Van Gerwen v Wattimena voorspeld in de laatste 16 en Van Gerwen het voordeel van de twijfel gegeven.
Maar met mogelijk Gando/Scutt en Van Gerwen op een serieus tempo kunnen alleen de torren in Wattimena's hoofdje hem dwars zitten zou je bijna denken.
Mike de Decker flightquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kut dit is echt een terugstuurwaardig pakje.
William O'Connor (glitter)
Mensur Suljovic (glitter)
Mensur Suljovic (geen glitter)
Mike de Decker (flight)
Steve Lennon
quote:Like Alert
23-12-2025 @ 16:35:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #67 Tatatata - 18000000000000000000"
Die heeft een gourmetset voor zichzelf gok ik. minmaal 6 pannetjes.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Net als zijn gourmetpannetje met kerst.
Priestleyquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje revanche![]()
Dennis Priestley (Legend)
Gerwyn Price (flight)
Luke Littler (black)
Jonny Tata ("Ones to watch!" ja jammer)
Martin Schindler
Aardig omgedraaid.
Hier krijg je natuurlijk ook nooit meer je geld voor terug.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Mike de Decker (flight)
Steve Lennon
Die tegen Wade vorig jaar was ook heel goed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt me de beste partij ooit van Djurmeen op het WK. Altijd tegen ons.
En Williams is juist een mooi figuurquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Ik merk dat ik juich voor Wattimena. Voornamelijk omdat ik op een of andere manier een probleem met Williams heb. Geen idee waarom verder.
Hoeveel pakjes hedde gij nou gekocht?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Mike de Decker (flight)
Steve Lennon
Nee. Zware beflikkering.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier krijg je natuurlijk ook nooit meer je geld voor terug.
vij-hijfffquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes hedde gij nou gekocht?
Er gebeurt altijd wat met Williams, dat is wel leuk. Maar ik snap dat hij mensen tegen staat. Ik vind het jammer dat hij maar niet de vervolgstap weet te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En Williams is juist een mooi figuur
Ja ik heb er ook geen album bij gekochtquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, gok dat je zomaar nog eens vijftig nodig hebt om het vol te krijgen
Nederlander he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij moet het wel nog even afmaken
Blijkbaar heb je weer eens in de spiegel gekekenquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is die klaploper in dat PSV shirt
Nee, hij is echt zo.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Williams vindt zichzelf té leuk. Hij heeft het idee dat hij iedere leg iets joligs of grappigs moet doen. Nep.
Een kerrukturquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gebeurt altijd wat met Williams, dat is wel leuk. Maar ik snap dat hij mensen tegen staat. Ik vind het jammer dat hij maar niet de vervolgstap weet te maken.
"Jullie doen alsof ik een soort kanker had" bevalt me ook niet helemaal. Darteritis is vaak het begin van het einde, op welk niveau dan ook. Het is knap dat hij er van terugvecht, maar die overdreven stoerdoenerij bevalt me niet zo.quote:
Zjak geeft nu geen commentaar. Of zit hij naast je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef BB-King het volgende:
Zjak heeft het over Jermaine's body language.
Brrrrrrr.
Zjak Visschraperquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zjak geeft nu geen commentaar. Of zit hij naast je?
Oja Frank!quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zjak geeft nu geen commentaar. Of zit hij naast je?
Ik vind hem in ieder geval niet nep. Hij is eerlijk, volkomen zichzelf. Of je dat leuk moet vinden laat ik in het midden, hij is niet sympathiek, maar ook weer niet onvriendelijk lijkt mij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Jullie doen alsof ik een soort kanker had" bevalt me ook niet helemaal. Darteritis is vaak het begin van het einde, op welk niveau dan ook. Het is knap dat hij er van terugvecht, maar die overdreven stoerdoenerij bevalt me niet zo.
Eigenlijk gooit Scott al de hele tijd goed en gemakkelijk, het is vooral Wattimena die inzakt als een pudding (wat ie ook is)quote:
Kom vechten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je weer eens in de spiegel gekeken
Sobibor?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:53 schreef Mani89 het volgende:
De laatste treinen vertrekken maar de mensen blijven zitten.
Extra snack per verloren leg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:54 schreef Szura het volgende:
Djurmeen loopt direct door naar de shoarmazaak
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Felagund het volgende:
Wat hebben we tegen Wattimena? Behalve dat hij niet al te intelligent is, is hij toch een prima kerel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is geen prima kerelquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Felagund het volgende:
Wat hebben we tegen Wattimena? Behalve dat hij niet al te intelligent is, is hij toch een prima kerel?
Het fatalisme van Barney met de onsympathieke arrogantie van vGerwenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Felagund het volgende:
Belgen genot.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Rob Cross (glitter)
Dirk van Duijvenbode (glitter)
Dimitri van den Bergh (glitter)![]()
David Cameron (Ones to watch!)
Adam Lipscombe
Dimi heeft wel wat met glitter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Rob Cross (glitter)
Adam Lipscombe
Hij rent al zeven jaar als een onvolwassen kleuter over het dartbord. Viert alles veel te overdreven. Zelfs niet-significante dingen moeten van vuistje of overdreven feest worden voorzien. Zijn gehaaste gedoe op het podium is vermoeiend. Als alles niet op zijn manier gaat, slaat hij meteen in een irrationele woede.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Felagund het volgende:
David Cameron is 87 jaar oud.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Rob Cross (glitter)
Adam Lipscombe
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze middagsessie is echt een nachtmerrie
'Trainen'quote:
De hond moet weer in het donker worden uitgelaten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Het is pikdonker buiten maar we hebben nog een hele partij te gaan.
Het blijft alweer langer licht!quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De hond moet weer in het donker worden uitgelaten.
Schijt in de kelder.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De hond moet weer in het donker worden uitgelaten.
Watquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tussen de eerste en 2e wedstrijd van Merk op dit WK heeft 12 dagen gezet.
Zou prima op dit forum passen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Wright... als je het over vermoeiende acts hebt.
D-day.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Een onbekende Duitser die verrassend een eerste ronde op het WK wint, we weten allemaal hoe dit gaat eindigen.
6 jaar bezetting van Polen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Een onbekende Duitser die verrassend een eerste ronde op het WK wint, we weten allemaal hoe dit gaat eindigen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Darters zijn niet gebaat bij 4k slomo beelden.
En over nog 12 dagen is de finale alweer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
En van die 12 dagen is het 4 dagen niks.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over nog 12 dagen is de finale alweer.
Voor hem is dit bijna een nieuw toernooi.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daarna het Zwarte Gat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over nog 12 dagen is de finale alweer.
ook dat nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
En van die 12 dagen is het 4 dagen niks.
Ben je te volgen vanavond?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'We'.
Ik ben vanavond heerlijk absent.
quote:Vanwege de breuk die dwars door de wortels van Pauls tanden loopt, zal hij waarschijnlijk implantaten nodig hebben. De ingreep zal naar verwachting ongeveer drie maanden na de genezing van de breuken plaatsvinden.
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/117937892.htmlquote:Paul heeft daarna ook kronen nodig op de implantaten - een proces dat doorgaans nog eens zes tot zeven maanden duurt. Dat betekent dat het minstens negen maanden kan duren voordat Paul ongeveer 90 procent van zijn kaaksterkte heeft teruggekregen, weet Daily Mail.
... wantquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
EN van de resterende dagen mis ik ook nog een hoop
Tot nooit meer ziens Jake Paulquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/117937892.html
[ afbeelding ]
@:wheeledwarrior @:3rr0r
Want ik ga nog even een paar daagjes naar Düsseldorf heaquote:
Ik moet de pijlen echt weer zelf gaan oppakken. Maar dat zeg ik elk jaar de laatste paar jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Q-School. Eind januari weer het eerste televisietoernooi.
Altstadt zuipen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want ik ga nog even een paar daagjes naar Düsseldorf hea
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/117937892.html
[ afbeelding ]
@:wheeledwarrior @:3rr0r
Gewoon op het station slapen. Nu die trein vanuit Eindje pakken rrraaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik woon 200 km van je vandaan maat. Wat denkde ge zellef.
Joekels van speren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef BB-King het volgende:
Ach Peter.
William O'Connor zijn bracket ligt helemaal open.
In het geval van Wright kun je nauwelijks nog van een demasque sprekenquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit wordt een demasque van jewelste.
Sevada hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste pakje alweer.
Michael Smith (glitter)
Phil Taylor (World Champion)
Luke Littler (flight)
Adam Sevada (Ones to watch!)
Jitse van der Wal
Ja die doet niet eens mee inderdaad.
Paste Sevada op één plaatjequote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste pakje alweer.
Michael Smith (glitter)
Phil Taylor (World Champion)
Luke Littler (flight)
Adam Sevada (Ones to watch!)
Jitse van der Wal
Ja blijkbaar. Pakje stond wel een beetje bol dus ik zag het aankomenquote:
Ooit 26 grammers. Maar gooien? Nee, dat doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met wat voor pijlen gooien jullie?
Volgens mij heb ik nog iets van 21/23 grams tungsten darts bij mijn ouders liggen. Ik ben tegenwoordig al blij dat ik de juiste cijfer raak.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met wat voor pijlen gooien jullie? Ik heb 24 grams tungsten Chisnall pijlen. En een set originele pijlen van Dennis Priestley waarmee hij ooit op de PC Finals heeft gegooid
Goed opgeMerkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:23 schreef vul_maar_in het volgende:
De pijlen zijn wederom gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |