Net als zijn gourmetpannetje met kerst.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ze gaan ‘analyseren’
Even iets anders doen
Die vliegt er vanavond uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb Van Gerwen v Wattimena voorspeld in de laatste 16 en Van Gerwen het voordeel van de twijfel gegeven.
Maar met mogelijk Gando/Scutt en Van Gerwen op een serieus tempo kunnen alleen de torren in Wattimena's hoofdje hem dwars zitten zou je bijna denken.
Mike de Decker flightquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kut dit is echt een terugstuurwaardig pakje.
William O'Connor (glitter)
Mensur Suljovic (glitter)
Mensur Suljovic (geen glitter)
Mike de Decker (flight)
Steve Lennon
quote:Like Alert
23-12-2025 @ 16:35:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #67 Tatatata - 18000000000000000000"
Die heeft een gourmetset voor zichzelf gok ik. minmaal 6 pannetjes.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Net als zijn gourmetpannetje met kerst.
Priestleyquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Stukje revanche![]()
Dennis Priestley (Legend)
Gerwyn Price (flight)
Luke Littler (black)
Jonny Tata ("Ones to watch!" ja jammer)
Martin Schindler
Aardig omgedraaid.
Hier krijg je natuurlijk ook nooit meer je geld voor terug.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Mike de Decker (flight)
Steve Lennon
Die tegen Wade vorig jaar was ook heel goed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Dit lijkt me de beste partij ooit van Djurmeen op het WK. Altijd tegen ons.
En Williams is juist een mooi figuurquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Ik merk dat ik juich voor Wattimena. Voornamelijk omdat ik op een of andere manier een probleem met Williams heb. Geen idee waarom verder.
Hoeveel pakjes hedde gij nou gekocht?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Mike de Decker (flight)
Steve Lennon
Nee. Zware beflikkering.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier krijg je natuurlijk ook nooit meer je geld voor terug.
vij-hijfffquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes hedde gij nou gekocht?
Er gebeurt altijd wat met Williams, dat is wel leuk. Maar ik snap dat hij mensen tegen staat. Ik vind het jammer dat hij maar niet de vervolgstap weet te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En Williams is juist een mooi figuur
Ja ik heb er ook geen album bij gekochtquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou, gok dat je zomaar nog eens vijftig nodig hebt om het vol te krijgen
Nederlander he.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij moet het wel nog even afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |