En van die 12 dagen is het 4 dagen niks.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over nog 12 dagen is de finale alweer.
Voor hem is dit bijna een nieuw toernooi.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tussen de eerste en 2e wedstrijd van Merk op dit WK heeft 12 dagen gezet.
Daarna het Zwarte Gat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over nog 12 dagen is de finale alweer.
ook dat nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
En van die 12 dagen is het 4 dagen niks.
Ben je te volgen vanavond?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'We'.
Ik ben vanavond heerlijk absent.
quote:Vanwege de breuk die dwars door de wortels van Pauls tanden loopt, zal hij waarschijnlijk implantaten nodig hebben. De ingreep zal naar verwachting ongeveer drie maanden na de genezing van de breuken plaatsvinden.
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/117937892.htmlquote:Paul heeft daarna ook kronen nodig op de implantaten - een proces dat doorgaans nog eens zes tot zeven maanden duurt. Dat betekent dat het minstens negen maanden kan duren voordat Paul ongeveer 90 procent van zijn kaaksterkte heeft teruggekregen, weet Daily Mail.
... wantquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
EN van de resterende dagen mis ik ook nog een hoop
Tot nooit meer ziens Jake Paulquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/117937892.html
[ afbeelding ]
@:wheeledwarrior @:3rr0r
Want ik ga nog even een paar daagjes naar Düsseldorf heaquote:
Ik moet de pijlen echt weer zelf gaan oppakken. Maar dat zeg ik elk jaar de laatste paar jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Q-School. Eind januari weer het eerste televisietoernooi.
Altstadt zuipen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want ik ga nog even een paar daagjes naar Düsseldorf hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |