Jammer dat Wattimena überhaupt op het WK is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat Wattimena er al niet is uitgevlogen tegen die belabberde Duitser
te lange post, sorryquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stop toch et die dubbel-dubbel onzin. Je staat op 92. Dan gooi je 20. 72 over. Dan zou ik altijd op de triple 20 blijven gooien omdat je die wel met overtuiging kan gooien. Bij dubbel 18 loop je de kans om buiten t bord te gooien en dan heb je in de volgende beurt een extra pijl nodig. Weinigen, zeker Wattimena niet, durven dan vol voor de dubbel 18 te gaan. Dus 95 pct kans dat ie of erbuiten gaat, of aan de binnenkant
Sonja Bakker award denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaat voor de Sonja Barend-award
Ik ook niet, ik heb mijn geluid uit als Jerry en PSV-downie aan het woord zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb mijn geluid uit als Jerry en PSV-downie aan het woord zijn
Zo geïrriteerd ben ik
Je gaat bijna verlangen naar co stompe en Robin van Galenquote:
Jermaine Wattimena.quote:
Zulke mensen hebben vaak geen naam.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:25 schreef BB-King het volgende:
O die PSV-er in de studio?
Ben zijn naam alweer kwijt.
Ik heb hem op de tv gezet op het streamkanaal, krijg je tenminste reclame ipv de downiesquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb mijn geluid uit als Jerry en PSV-downie aan het woord zijn
Zo geïrriteerd ben ik
Ah sommige dingen zijn zo voorspelbaar. Kloon dit domme inteelthoofd een paar duizend keer en je hebt de gemiddelde thuiswedstrijd van PSV.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jermaine Wattimena.
O die PSV-er in de studio?
Ben zijn naam alweer kwijt.
Het altijd lelijke PSV publiek.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah sommige dingen zijn zo voorspelbaar. Kloon dit domme inteelthoofd een paar duizend keer en je hebt de gemiddelde thuiswedstrijd van PSV.
Geen sterke meningen meer, maar ik hoop zo veel mogelijk toppers door aan dit kant van het schema.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is niet jouw dag.
Van wie wil je nog meer niet dat die wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |