Blijkbaar heb je weer eens in de spiegel gekekenquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is die klaploper in dat PSV shirt
Nee, hij is echt zo.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Williams vindt zichzelf té leuk. Hij heeft het idee dat hij iedere leg iets joligs of grappigs moet doen. Nep.
Een kerrukturquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er gebeurt altijd wat met Williams, dat is wel leuk. Maar ik snap dat hij mensen tegen staat. Ik vind het jammer dat hij maar niet de vervolgstap weet te maken.
"Jullie doen alsof ik een soort kanker had" bevalt me ook niet helemaal. Darteritis is vaak het begin van het einde, op welk niveau dan ook. Het is knap dat hij er van terugvecht, maar die overdreven stoerdoenerij bevalt me niet zo.quote:
Zjak geeft nu geen commentaar. Of zit hij naast je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef BB-King het volgende:
Zjak heeft het over Jermaine's body language.
Brrrrrrr.
Zjak Visschraperquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zjak geeft nu geen commentaar. Of zit hij naast je?
Oja Frank!quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:47 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Zjak geeft nu geen commentaar. Of zit hij naast je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |