quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)oshua/117937892.html
[ afbeelding ]
@:wheeledwarrior @:3rr0r
Gewoon op het station slapen. Nu die trein vanuit Eindje pakken rrraaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik woon 200 km van je vandaan maat. Wat denkde ge zellef.
Joekels van speren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef BB-King het volgende:
Ach Peter.
William O'Connor zijn bracket ligt helemaal open.
In het geval van Wright kun je nauwelijks nog van een demasque sprekenquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit wordt een demasque van jewelste.
Sevada hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste pakje alweer.
Michael Smith (glitter)
Phil Taylor (World Champion)
Luke Littler (flight)
Adam Sevada (Ones to watch!)
Jitse van der Wal
Ja die doet niet eens mee inderdaad.
Paste Sevada op één plaatjequote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste pakje alweer.
Michael Smith (glitter)
Phil Taylor (World Champion)
Luke Littler (flight)
Adam Sevada (Ones to watch!)
Jitse van der Wal
Ja blijkbaar. Pakje stond wel een beetje bol dus ik zag het aankomenquote:
Ooit 26 grammers. Maar gooien? Nee, dat doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met wat voor pijlen gooien jullie?
Volgens mij heb ik nog iets van 21/23 grams tungsten darts bij mijn ouders liggen. Ik ben tegenwoordig al blij dat ik de juiste cijfer raak.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met wat voor pijlen gooien jullie? Ik heb 24 grams tungsten Chisnall pijlen. En een set originele pijlen van Dennis Priestley waarmee hij ooit op de PC Finals heeft gegooid
Goed opgeMerkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:23 schreef vul_maar_in het volgende:
De pijlen zijn wederom gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |