Met plakjes leverworst en kaas op toafel.quote:Op maandag 22 december 2025 21:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Darts kijken onder het systeemplafond, het ultieme kerstgevoel
Ah, dan weet ik wanneer ik naar bed moet.quote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die komt altijd voorafgaand aan de laatste partij toch?
Dat heb ik uit mijn geheugen verwijderd.quote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was er vorig jaar bij.
Announce Marcel Maijer?quote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat deze kribbige Vincent met Ron en Bart zit, die doorgaans geen vermoeiende acts doen.
Hij doet Christian Kist naquote:Op maandag 22 december 2025 21:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom doet Gates een meerval na als hij gooit
Ja, gisteren nog, maar gelukkig is het nu winterstop.quote:
Onterechte 1-1quote:Op maandag 22 december 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, gisteren nog, maar gelukkig is het nu winterstop.
Hijis fan van Christian Kistquote:Op maandag 22 december 2025 21:33 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom doet Gates een meerval na als hij gooit
Morgen voor het eerst sinds lange tijd weer een middagsessie kijken. Hopelijk met KoertGodquote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat deze kribbige Vincent met Ron en Bart zit, die doorgaans geen vermoeiende acts doen.
Ironisch genoeg kunnen we het wel altijd over voetbal hebben in DRT zonder dat er bloed vloeit.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met plakjes leverworst en kaas op toafel.
Nou ja, voetbal is dan ook maar een spelletje. DRT is levenquote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ironisch genoeg kunnen we het wel altijd over voetbal hebben in DRT zonder dat er bloed vloeit.
Dat laat zien wie de rotte appels zijn.
Waarom doe je je werk? Ik had je al meer sessies erbij willen hebbenquote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst sinds lange tijd weer een middagsessie kijken. Hopelijk met KoertGod
Oud niet. Wel "fan van voordat het hip was"quote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben ik oud als ik als eerste denk aan Colin Monk als het over een vis nadoende darter gaat?
Nee. Daarna komt timmerman en daarna zijn rare zoon.quote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben ik oud als ik als eerste denk aan Colin Monk als het over een vis nadoende darter gaat?
Achter verwachtingen aan rennen bedoel jequote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas heb ik tegenwoordig verantwoordelijkheden.
Wij zijn je verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.quote:Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, voetbal is dan ook maar een spelletje. DRT is leven
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zijn je verantwoordelijkheden.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, de kuipquote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.
Klanten oplichting.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.
We blijven doneren.quote:Op maandag 22 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Kuip, ouwe troep. We leven in de 21ste eeuw inmiddels zeg.
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.
Ambtenarenlevenquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.
Kansas City chiefs gaan verhuizen naar Kansasquote:Op maandag 22 december 2025 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Amerikaans rubgy is niet eens een spelletje.
Fijn dat AI er rap aan komt.quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.
Nog nieuwe mapjes in de mail aangemaakt ook?quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels mijn onbeantwoorde mail van november alweer aan het categoriseren, dat gaat best lekker.quote:Op maandag 22 december 2025 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog nieuwe mapjes in de mail aangemaakt ook?
Dat was al in de jaren 60 tochquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kansas City chiefs gaan verhuizen naar Kansas
Ik ben tegen racisme.quote:
Lekker maat.quote:
Na deze set.quote:Op maandag 22 december 2025 21:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Om 11 kunnen we de tanden poetsen
Deze week mag dat, na de jaarwisseling gaan we weer normaal doen allemaal.quote:Op maandag 22 december 2025 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik moet toch eventjes een nachtje goed herstellen en slapen. Maar de komende week is het alcoholtijd.
Tot en met 3 januari.quote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze week mag dat, na de jaarwisseling gaan we weer normaal doen allemaal.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Met wat voor een grafzerk zou Vincent getrouwd zijn?
quote:Op maandag 22 december 2025 21:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Met wat voor een grafzerk zou Vincent getrouwd zijn?
Dat van Ellie Pellie Vibe ook!quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Een tattoo bij een tokkie.
Je verwacht het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1800000000000000000000000 @Haags
Ja, maar in zijn podcast luister ik graag naar hem. Ook omdat hij over alles eerlijk is. Maar dat kan ook ontzettend vermoeiend zijn, natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bewaar de warme snacks nog even voor het avondprogramma van morgen, denk ik.
ik heb vanmiddag nog gauw even en mexje weggesmeerdquote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga denk ik maar eens richting bed.
Ik heb 2 hamburgers en een hamkaascroissantje op.quote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik maak het ook niet laat.quote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed plan!quote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verkeerde account flashquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FLASHEDquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Like Alert
22-12-2025 @ 21:55:48
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #64 Aspinall God"
En dan klagen over dagjesvolk.quote:Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, veel mensen naar bed al
[ afbeelding ]
Aan het tempo van Lim ben je dan wel een uur verder.quote:Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef fetX het volgende:
Ik kijk dit potje nog even af. Misschien nog een setje van de volgende meepakken.
Ik ga meestal rond 23:00 naar bed dus dat komt goed uitquote:Op maandag 22 december 2025 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aan het tempo van Lim ben je dan wel een uur verder.
Als zijn lever en Trump het toelatenquote:Op maandag 22 december 2025 21:53 schreef Szura het volgende:
Verlos ons Asp, dronken Gates act zien we volgend jaar wel weer
Hier worden risico's genomen allen.quote:Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De situatieschets in Nunspeet. @:rambodirk
Dat is een gezonde tijd.quote:Op maandag 22 december 2025 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga meestal rond 23:00 naar bed dus dat komt goed uit
Ik las tandem.quote:
Vrouw achter het stuur.quote:Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De situatieschets in Nunspeet. @:rambodirk
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat echt kijkt.quote:Op maandag 22 december 2025 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dat kijken zijn geen knip voor de neus waard.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat ze de twee beste potten vooraan gezet hebben. Tot morgen weer vriendjes, dagjesvolk en @:Coco
Slaap lekker maatquote:Op maandag 22 december 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat ze de twee beste potten vooraan gezet hebben. Tot morgen weer vriendjes, dagjesvolk en @:Coco
En top 2000quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat echt kijkt.
Net als die Dakar zooi
quote:Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, veel mensen naar bed al
[ afbeelding ]
Snel tickets voor het top 2000 cafe regelen zodat ik live pokemon kan horenquote:
En je dan heel druk maken omdat er een nummer van Marco hoger in het lijstje is gekomen!!quote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snel tickets voor het top 2000 cafe regelen zodat ik live pokemon kan horen
Oh ja dat is genieten.quote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
En je dan heel druk maken omdat er een nummer van Marco hoger in het lijstje is gekomen!!
Ik ga naar het cafe volgende week LETS GOOOOOOOOOOquote:
Wat gaan we nou opeens Dakar lopen afzeiken?quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat echt kijkt.
Net als die Dakar zooi
Voetbal, daar ga je ook niet voor je lol 90 minuten naar kijken.quote:
Dakarquote:Op maandag 22 december 2025 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat gaan we nou opeens Dakar lopen afzeiken?
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voetbal, daar ga je ook niet voor je lol 90 minuten naar kijken.
Al jaren niet meer toch.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Het is zeker weer niet echt in Dakar hè?
Ash Ketchum is nooit in het bed gekropen van een minderjarig meisjequote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
En je dan heel druk maken omdat er een nummer van Marco hoger in het lijstje is gekomen!!
En dat Jutta paardenmest maar heel slecht presteert op de OS.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk eet die Jake Paul nog lang door een rietje @:Zipportal
Nou ja, Arsenal speelt ook al jaren niet meer in de wijk Arsenalquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Al jaren in Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Lekker veilig in Saudi-Arabië, no homoquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Overigens was Brock wel een predatorquote:Op maandag 22 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ash Ketchum is nooit in het bed gekropen van een minderjarig meisje
Volgens mij niet, maar het kan me niet veel schelen. Met auto’s door de woestijn gaan rijden, wat een mongolensport.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.
Wij hadden de toeslagenaffaire.quote:Op maandag 22 december 2025 22:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker veilig in Saudi-Arabië, no homo
quote:Op maandag 22 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden de toeslagenaffaire.
braddieauto.gifquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.
Ginitroep. Koeman fat fraud die hem bleef oproepen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden de toeslagenaffaire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Al bijna 20 jaar niet eens meer in Afrikaquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Lickitung vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overigens was Brock wel een predator
En Jesse en James waren eigenlijk ook maar draaideurcriminelenquote:
Doe nu je ogen maar weer openquote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk ziet Paul Lim er gewoon jonger uit dan Littler.
Net zoals Mickey van de Ven gaan we er met gestrekt been inquote:
Het volgende dansje instuderenquote:Op maandag 22 december 2025 22:16 schreef BB-King het volgende:
Waarom geen backstage cam voor de dansmeisjes?
Wil toch wel eens zien wat ze met elkaar doen als de heren darten.
Moslimgenotquote:Op maandag 22 december 2025 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Al bijna 20 jaar niet eens meer in Afrika
MaAr Je VeRdIeNt ZoVeEl GeLdquote:
Veelplegers sowiesoquote:Op maandag 22 december 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Jesse en James waren eigenlijk ook maar draaideurcriminelen
Koekoekquote:Op maandag 22 december 2025 22:16 schreef BB-King het volgende:
Waarom geen backstage cam voor de dansmeisjes?
Wil toch wel eens zien wat ze met elkaar doen als de heren darten.
Dat is de lengte van zijn pretstaaf aldus Dione.quote:
Echt te sneu. 4 van af helpt ie niet maar als je 25 ervan af bent gaat ie je 2x helpenquote:Op maandag 22 december 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
De altijd helpende jakhals helpt Hoemp naar P3
Je bedoelt Dionnequote:Op maandag 22 december 2025 22:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is de lengte van zijn pretstaaf aldus Dione.
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ik geloof er niks van, volgens mij gewoon 3quote:
Stax dans gif genotquote:Op maandag 22 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever Dionne ipv Dione
Maar daar is @:Tong80 het niet mee eens
Dione moeten ze van TV halenquote:Op maandag 22 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever Dionne ipv Dione
Maar daar is @:Tong80 het niet mee eens
Pedoquote:Op maandag 22 december 2025 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
Ik eet kinder chocolade en potdomme wat is dat lekker zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |