Al jaren in Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Het is zeker weer niet echt in Dakar hè?
Lekker veilig in Saudi-Arabië, no homoquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Overigens was Brock wel een predatorquote:Op maandag 22 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ash Ketchum is nooit in het bed gekropen van een minderjarig meisje
Volgens mij niet, maar het kan me niet veel schelen. Met auto’s door de woestijn gaan rijden, wat een mongolensport.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.
Wij hadden de toeslagenaffaire.quote:Op maandag 22 december 2025 22:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker veilig in Saudi-Arabië, no homo
quote:Op maandag 22 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden de toeslagenaffaire.
braddieauto.gifquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.
Ginitroep. Koeman fat fraud die hem bleef oproepen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hadden de toeslagenaffaire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Al bijna 20 jaar niet eens meer in Afrikaquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Lickitung vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overigens was Brock wel een predator
En Jesse en James waren eigenlijk ook maar draaideurcriminelenquote:
Doe nu je ogen maar weer openquote:Op maandag 22 december 2025 22:12 schreef BB-King het volgende:
Eigenlijk ziet Paul Lim er gewoon jonger uit dan Littler.
Net zoals Mickey van de Ven gaan we er met gestrekt been inquote:
Het volgende dansje instuderenquote:Op maandag 22 december 2025 22:16 schreef BB-King het volgende:
Waarom geen backstage cam voor de dansmeisjes?
Wil toch wel eens zien wat ze met elkaar doen als de heren darten.
Moslimgenotquote:Op maandag 22 december 2025 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Al bijna 20 jaar niet eens meer in Afrika
MaAr Je VeRdIeNt ZoVeEl GeLdquote:
Veelplegers sowiesoquote:Op maandag 22 december 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Jesse en James waren eigenlijk ook maar draaideurcriminelen
Koekoekquote:Op maandag 22 december 2025 22:16 schreef BB-King het volgende:
Waarom geen backstage cam voor de dansmeisjes?
Wil toch wel eens zien wat ze met elkaar doen als de heren darten.
Dat is de lengte van zijn pretstaaf aldus Dione.quote:
Echt te sneu. 4 van af helpt ie niet maar als je 25 ervan af bent gaat ie je 2x helpenquote:Op maandag 22 december 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
De altijd helpende jakhals helpt Hoemp naar P3
Je bedoelt Dionnequote:Op maandag 22 december 2025 22:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is de lengte van zijn pretstaaf aldus Dione.
Het een sluit het ander niet uitquote:
Ik geloof er niks van, volgens mij gewoon 3quote:
Stax dans gif genotquote:Op maandag 22 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever Dionne ipv Dione
Maar daar is @:Tong80 het niet mee eens
Dione moeten ze van TV halenquote:Op maandag 22 december 2025 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb zelf liever Dionne ipv Dione
Maar daar is @:Tong80 het niet mee eens
Pedoquote:Op maandag 22 december 2025 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
Ik eet kinder chocolade en potdomme wat is dat lekker zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |