Oh ja dat is genieten.quote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
En je dan heel druk maken omdat er een nummer van Marco hoger in het lijstje is gekomen!!
Ik ga naar het cafe volgende week LETS GOOOOOOOOOOquote:
Wat gaan we nou opeens Dakar lopen afzeiken?quote:Op maandag 22 december 2025 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat iemand dat echt kijkt.
Net als die Dakar zooi
Voetbal, daar ga je ook niet voor je lol 90 minuten naar kijken.quote:
Dakarquote:Op maandag 22 december 2025 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat gaan we nou opeens Dakar lopen afzeiken?
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voetbal, daar ga je ook niet voor je lol 90 minuten naar kijken.
Al jaren niet meer toch.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Het is zeker weer niet echt in Dakar hè?
Ash Ketchum is nooit in het bed gekropen van een minderjarig meisjequote:Op maandag 22 december 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
En je dan heel druk maken omdat er een nummer van Marco hoger in het lijstje is gekomen!!
En dat Jutta paardenmest maar heel slecht presteert op de OS.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk eet die Jake Paul nog lang door een rietje @:Zipportal
Nou ja, Arsenal speelt ook al jaren niet meer in de wijk Arsenalquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Al jaren in Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Lekker veilig in Saudi-Arabië, no homoquote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
Overigens was Brock wel een predatorquote:Op maandag 22 december 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ash Ketchum is nooit in het bed gekropen van een minderjarig meisje
Volgens mij niet, maar het kan me niet veel schelen. Met auto’s door de woestijn gaan rijden, wat een mongolensport.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wielrennen is alleen leuk als ze aangereden worden of zelf in een ravijn donderen.
Wij hadden de toeslagenaffaire.quote:Op maandag 22 december 2025 22:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker veilig in Saudi-Arabië, no homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |