Morgen voor het eerst sinds lange tijd weer een middagsessie kijken. Hopelijk met KoertGodquote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat deze kribbige Vincent met Ron en Bart zit, die doorgaans geen vermoeiende acts doen.
Ironisch genoeg kunnen we het wel altijd over voetbal hebben in DRT zonder dat er bloed vloeit.quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met plakjes leverworst en kaas op toafel.
Nou ja, voetbal is dan ook maar een spelletje. DRT is levenquote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ironisch genoeg kunnen we het wel altijd over voetbal hebben in DRT zonder dat er bloed vloeit.
Dat laat zien wie de rotte appels zijn.
Waarom doe je je werk? Ik had je al meer sessies erbij willen hebbenquote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst sinds lange tijd weer een middagsessie kijken. Hopelijk met KoertGod
Oud niet. Wel "fan van voordat het hip was"quote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben ik oud als ik als eerste denk aan Colin Monk als het over een vis nadoende darter gaat?
Nee. Daarna komt timmerman en daarna zijn rare zoon.quote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben ik oud als ik als eerste denk aan Colin Monk als het over een vis nadoende darter gaat?
Achter verwachtingen aan rennen bedoel jequote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas heb ik tegenwoordig verantwoordelijkheden.
Wij zijn je verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.quote:Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, voetbal is dan ook maar een spelletje. DRT is leven
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zijn je verantwoordelijkheden.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, de kuipquote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.
Klanten oplichting.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.
We blijven doneren.quote:Op maandag 22 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Kuip, ouwe troep. We leven in de 21ste eeuw inmiddels zeg.
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |