Ach, de kuipquote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.
quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.
Klanten oplichting.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er tegenwoordig in de Kuip gebeurt mag je niet eens meer een spelletje noemen.
We blijven doneren.quote:Op maandag 22 december 2025 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Kuip, ouwe troep. We leven in de 21ste eeuw inmiddels zeg.
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.quote:Op maandag 22 december 2025 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb ik heel veel verantwoordelijkheden.
Ambtenarenlevenquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.
Kansas City chiefs gaan verhuizen naar Kansasquote:Op maandag 22 december 2025 21:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Amerikaans rubgy is niet eens een spelletje.
Fijn dat AI er rap aan komt.quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben weer twee uur over een gezamenlijke taal voor de verschillende afdelingen gediscussieerd, en daarna lekker koffie gedronken. Dat is pas werk.
Nog nieuwe mapjes in de mail aangemaakt ook?quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels mijn onbeantwoorde mail van november alweer aan het categoriseren, dat gaat best lekker.quote:Op maandag 22 december 2025 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog nieuwe mapjes in de mail aangemaakt ook?
Dat was al in de jaren 60 tochquote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kansas City chiefs gaan verhuizen naar Kansas
Ik ben tegen racisme.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |