Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.quote:
Wat een oenquote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.
En dat is bij een weiland? Omdat de gewonden daar nu liggen.quote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.
Daar zitten wel weilanden bij ja. Traumaheli's zijn ook in een weiland geland lijkt me, zit er bijna naast.quote:Op maandag 22 december 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dat is bij een weiland? Omdat de gewonden daar nu liggen.
3 stuks als het goed is.quote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Daar zitten wel weilanden bij ja. Traumaheli's zijn ook in een weiland geland lijkt me, zit er bijna naast.
Heb er 2 zien landen, politiehelikopter vliegt er al een tijd boven.quote:
quote:Aan de Elburgerweg in Nunspeet is maandagavond een auto ingereden op een groep mensen tijdens een lichtjesparade. Daarbij zijn zeker tien personen gewond geraakt, van wie ten minste drie ernstig.
Ik las dat de eerste meldingen pas om 18.45 binnen kwamen?quote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is heftig.
Al een uur geleden gebeurd en nog bijna niks in de kranten.
Lichtjestocht is voor de nagedachtenis van overledenen. Veel vrouwen en kinderen dus.
Lichtjestour is gewoon voor de lol voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is heftig.
Al een uur geleden gebeurd en nog bijna niks in de kranten.
Lichtjestocht is voor de nagedachtenis van overledenen. Veel vrouwen en kinderen dus.
Ruim is relatief, ik sta met nog 300 man op nog geen 100 meter van de rotonde.quote:
Offtopic, maar omdat ik 20+ keer inmiddels bij het MUMC+ geweest ben in Maastricht met dat gekut met mijn oog ga je vanzelf dingen verzinnen om het nog een beetje op te leuken met alle ellende.quote:
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2025 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ruim is relatief, ik sta met nog 300 man op nog geen 100 meter van de rotonde.
Omdat ik in de buurt was (en woon) en even wilde kijken wat er allemaal aan de hand was toen ik honderdmiljoen sirenes hoorde. Kan dichterbij komen, maar daar heb ik geen behoefte aan ofzo.quote:
Bron?quote:Op maandag 22 december 2025 19:28 schreef RotatoR het volgende:
Schijnt te gaan om een vrouw die onwel is geworden achter het stuur.
Nee dan loop je de hulpdiensten alleen maar in de weg.quote:Op maandag 22 december 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik in de buurt was (en woon) en even wilde kijken wat er allemaal aan de hand was toen ik honderdmiljoen sirenes hoorde. Kan dichterbij komen, maar daar heb ik geen behoefte aan ofzo.
Mensen worden wel vaker onwel als ze te weinig eten op een dag.quote:Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel heel veel toeval net onwel worden terwijl je op een groep mensen afrijdt.
Waarom is het gewicht nou weer van belangquote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu.nl zegt nu zeker 5 gewonden, 3 zwaar.
Misplaatste grap.quote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom is het gewicht nou weer van belang
Er is al geroepen 10 gewonden waarvan 3 zwaar door het AD.quote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu.nl zegt nu zeker 5 gewonden, 3 zwaar.
Ik heb liever een kleine achterstand dan onbetrouwbare informatiequote:Op maandag 22 december 2025 19:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is al geroepen 10 gewonden en 3 zwaar.
Nu.nl mag je standaard met een factor 2 vermenigvuldigen bij dit type ongevallen.
Precies. Nou viel dat hier gelukkig mee, iedereen stond op het fietspad en de weg was volkomen vrij, maar vooral auto's zorgden wel voor chaos en paniek door de hoeveelheid hulpdiensten die aan kwamen, de hele tijd. We zijn een uur verder, ben zelf weer thuis en ik hoor nóg non-stop sirenes overal. Echt bizar.quote:Op maandag 22 december 2025 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee dan loop je de hulpdiensten alleen maar in de weg.
Misschien automaat, misschien elektrisch, misschien zo onwel dat je er niks meer aan kunt doen ....quote:Op maandag 22 december 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
Gaspedaal ingetrapt houden als je onwel geworden bent?
Maar kolere, hopelijk overleeft iedereen het zonder al te veel permanente lichamelijk en geestelijk letsel.
Kunnen politici eens stoppen met dit soort obligate bericht op sociale media te gooien. Iedereen buitelt over elkaar heen om maar iets gezegd te hebben.quote:
Kan dat?quote:
quote:Op maandag 22 december 2025 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kunnen politici eens stoppen met dit soort obligate bericht op sociale media te gooien. Iedereen buitelt over elkaar heen om maar iets gezegd te hebben.
Het voegt (zoals helaas te vaak) helemaal niets toe. Laat de hulpdiensten hun werk doen en houdt voorlopig je mond totdat iets meer bekend is wat er gebeurt is. Dan kun je het er als dat nodig is in de kamer over hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Kan dat?
Haar gedachten zijn bij alle slachtoffers. Maar die zijn nog niet bekend. Kunnen je gedachten zijn bij personen die je nog niet kent? Die überhaupt nog niet bekend zijn?
Of is dit holle praat? Een standaardreactie zonder echte emotie?
Kerstvakantie ook natuurlijk ....quote:Op maandag 22 december 2025 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Er was een lichtjesroute. Vast ook veel kinderen bij aanwezig.
Och dat zie je overal.quote:Op maandag 22 december 2025 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kunnen politici eens stoppen met dit soort obligate bericht op sociale media te gooien. Iedereen buitelt over elkaar heen om maar iets gezegd te hebben.
Het voegt (zoals helaas te vaak) helemaal niets toe. Laat de hulpdiensten hun werk doen en houdt voorlopig je mond totdat iets meer bekend is wat er gebeurt is. Dan kun je het er als dat nodig is in de kamer over hebben.
Daarom doe ik altijd een bericht van iemand anders doorsturen naar dezelfde groep zodat er "doorgestuurd" bij staatquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dat zie je overal.
Neem een willekurige Whatsapp groep. Iemand feliciteert iemand omdat die die dag jarig is en voor je het weet valt iedereen over alkaar heen met felicitaties. Want ja, ja kan niet niks gezegd hebben natuurlijk.
Vandaag iemand gefeliciteerd in een whatsapp groepquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och dat zie je overal.
Neem een willekurige Whatsapp groep. Iemand feliciteert iemand omdat die die dag jarig is en voor je het weet valt iedereen over alkaar heen met felicitaties. Want ja, ja kan niet niks gezegd hebben natuurlijk.
Jeselnik. Eindbaas. Altijd +1. Soberzo.quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zolang je maar de eerste bent.quote:Op maandag 22 december 2025 19:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Vandaag iemand gefeliciteerd in een whatsapp groep
Komt wel dichtbij zo
Vorige keren reden ze gewoon stapvoets, overigens.quote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
LichtjestochtenHier in de buurt is dat ook. Tweehonderd tractors die een route maken van 30 KM zonder begeleiding politie. Wachten totdat het mis gaat.
18:37 stond bij AD als bericht aangemaakt. Toen ik postte was het net geen uur geleden.quote:Op maandag 22 december 2025 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las dat de eerste meldingen pas om 18.45 binnen kwamen?
Maar de eerste zorg gaat uit naar de gewonden natuurlijk.
Nu niet?quote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorige keren reden ze gewoon stapvoets, overigens.
JA DUS?quote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
LichtjestochtenHier in de buurt is dat ook. Tweehonderd tractors die een route maken van 30 KM zonder begeleiding politie. Wachten totdat het mis gaat.
Doe eens even normaal ja. Snap dat de situatie aangrijpend is voor je, maar je hoeft niet zo direct te worden. Nergens voor nodig maat.quote:
Welkom in de wereld van Trump.quote:Op maandag 22 december 2025 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Op social media ook allemaal weer van die droeftoeters die er gelijk dingen bij zeggen over dat de NOS een islamitisch motief verzwijgt ofzo
Geen idee of ze daar al waren, volgens mij nog niet. Buiten dat de auto volgens de mensen daar uit de andere richting kwam. Ongeluk lijkt dus weinig met die optocht te maken te hebben, maar dat is wel de reden dat er veel mensen stonden.quote:
Ja, moest daar ook aan denken.quote:Op maandag 22 december 2025 19:57 schreef The-BFG het volgende:
Het is weer wachten op de eerste Fokkers die komen melden dat het allemaal de schuld van de organisatie, gemeente en politie is. Net zoals bij: https://nos.nl/artikel/24(...)becue-meerdere-doden
Ik hoop, toch even egoïstisch gedacht, om te beginnen even dat er geen bekenden bij betrokken zijnquote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
Al ONZE tradities worden kapot gemaakt.
Sterkte aan de aanwezigen, speciaal voor mattie @:heywoodu
Is toch prachtig joh.quote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Sterkte, hoop het ook voor je.quote:Op maandag 22 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop, toch even egoïstisch gedacht, om te beginnen even dat er geen bekenden bij betrokken zijn
Buiten het logischerwijze hopen dat men relatief in orde is/gaat zijn.
Ja, maar uiteindelijk "maar" twee want eentje was nodig in Rotterdamquote:Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Solotovski het volgende:
3 trauma helikopters is toch wel uitzonderlijk veel?
Is de derde ook echt gearriveerd uiteindelijk? Na de tweede heb ik alleen de politieheli nog gehoord.quote:Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Solotovski het volgende:
Alleen dat het een vrouw isquote:Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Is er al een signalement van de dader
Anthony Jeselnik!quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Maar jij bent daar ter plaatse nu?quote:Op maandag 22 december 2025 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop, toch even egoïstisch gedacht, om te beginnen even dat er geen bekenden bij betrokken zijn
Buiten het logischerwijze hopen dat men relatief in orde is/gaat zijn.
Hebben we eindelijk iemand ter plaatse en worden we nog niks wijzerquote:Op maandag 22 december 2025 20:01 schreef Mubassie het volgende:
Maar jij bent daar ter plaatse nu?
Nog niets mee gekregen over wat er mis is gegaan?
vrouwquote:Op maandag 22 december 2025 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zet maar in; drank, drugs, appen, medisch of aanslag.
2 gealarmeerd (LL1 - LL3) en geland, 3e heli was de ZXP01, een politie helicopter.quote:Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Solotovski het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |