Onwel kan ook door drugs en dergelijke komen.. Maar ook natuurlijk ook uit het niets, ik lag een paar weken geleden ook ineens op de grond bij de Kaufland of all places.quote:Op maandag 22 december 2025 20:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die was wel onder invloed van drugs geloof ik, die chauffeur. De rechtzaak is pas nog geweest.
Soms krijgt iemand een epileptische aanval zonder voorgeschiedenis. Het is zeldzaam, maar het gebeurt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Onwel kan ook door drugs en dergelijke komen.. Maar ook natuurlijk ook uit het niets, ik lag een paar weken geleden ook ineens op de grond bij de Kaufland of all places.
niet goed genoeg ofzo?quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef Tjacka het volgende:
Een aanslag in Nunspeet
Geloven jullie dit echt zelf?
Dat hele speculeren over hoe en wat slaat nergens op.quote:Op maandag 22 december 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
Echt heel raar dat mensen in de islam reflex schieten. Slaat echt helemaal nergens op. Heel apart.
Nee is echt belachelijk. Slaat nergens op.quote:Op maandag 22 december 2025 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hele speculeren over hoe en wat slaat nergens op.
Een vriend van mij is onlangs met een brommertocht (klassieke Kreidlers en zo) ook onwel geworden, in de sloot gereden waarbij hij zijn nek brak en dood was. Gezien de vergrijzing en steeds oudere actieve bestuurders zal dit steeds meer gebeuren. Soms met ernstige gevolgen voor anderen zoals hier.quote:Op maandag 22 december 2025 20:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Onwel kan ook door drugs en dergelijke komen.. Maar ook natuurlijk ook uit het niets, ik lag een paar weken geleden ook ineens op de grond bij de Kaufland of all places.
De Harskamp (ISK) heeft de naam gekregen van de in 2004-2007 afgebroken Winkelmankazerne te Nunspeet.quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De Harskamp! Van de video van 99 Luftballons
Slaat nergens op dat mensen in de islam reflex schieten. Is echt nergens op gebaseerd. Slaat nergens op. Fijn dat er hier tegen opgetreden wordt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar met dezelfde logica is er soms een moslim die wat doet, maar dat haal je nu weg omdat het nergens op zou slaan. Zolang we niets weten weten we niets en dan maar meteen de reflex dat het een verward/onwel iemand was is dan net zo vreemd als uitgaan van een aanslag.
Er zijn toch veel betere plekken te bedenken en overal staat al een ongeval.quote:
Kan ik me best voorstellen. De prijzen zijn daar ook flink omhoog geschoten!quote:Op maandag 22 december 2025 20:36 schreef The-BFG het volgende:
Je hoeft niet te reageren hier hè.quote:Op maandag 22 december 2025 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Slaat nergens op dat mensen in de islam reflex schieten. Is echt nergens op gebaseerd. Slaat nergens op. Fijn dat er hier tegen opgetreden wordt.
Je mag schijnbaar ook rijden mét voorgeschiedenis.quote:Op maandag 22 december 2025 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soms krijgt iemand een epileptische aanval zonder voorgeschiedenis. Het is zeldzaam, maar het gebeurt.
Dan heb ik wel geluk gehad als ik dat lees.quote:Op maandag 22 december 2025 20:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is onlangs met een brommertocht (klassieke Kreidlers en zo) ook onwel geworden, in de sloot gereden waarbij hij zijn nek brak en dood was. Gezien de vergrijzing en steeds oudere actieve bestuurders zal dit steeds meer gebeuren. Soms met ernstige gevolgen voor anderen zoals hier.
Klopt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is onlangs met een brommertocht (klassieke Kreidlers en zo) ook onwel geworden, in de sloot gereden waarbij hij zijn nek brak en dood was. Gezien de vergrijzing en steeds oudere actieve bestuurders zal dit steeds meer gebeuren. Soms met ernstige gevolgen voor anderen zoals hier.
Collega maakte die ook, alleen doordat de prijzen zoveel lager warenquote:Op maandag 22 december 2025 20:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. De prijzen zijn daar ook flink omhoog geschoten!
Maar ik vraag me dan toch echt af hoeveel van die mensen die ‘onwel’ werden niet gewoon op hun mobiel zaten en een lulverhaal ophangen voor de verzekering. Onwel zegt natuurlijk ook niets, kan van alles zijnquote:Op maandag 22 december 2025 20:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt.
Hier vlakbij laatst ook een vrouw uit de bocht gevlogen en met haar auto een huis geramd. Die stond letterlijk in de woonkamer.
Het was een oude vrouw in dit geval. En zo iemand wordt natuurlijk ook lichamelijk onderzocht op de eerste hulp daarna.quote:Op maandag 22 december 2025 20:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan toch echt af hoeveel van die mensen die ‘onwel’ werden niet gewoon op hun mobiel zaten en een lulverhaal ophangen voor de verzekering. Onwel zegt natuurlijk ook niets, kan van alles zijn
Ook dat kloptquote:Op maandag 22 december 2025 20:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je mag schijnbaar ook rijden mét voorgeschiedenis.
Ja en dan? Onwel is ook een korte flauwte of andere ongein die je achteraf niet kan zien/testen dat is mijn punt, onwel is het ideale excuus als je eigenlijk gewoon afgeleid was door wat dan ookquote:Op maandag 22 december 2025 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het was een oude vrouw in dit geval. En zo iemand wordt natuurlijk ook lichamelijk onderzocht op de eerste hulp daarna.
Het is dus meestal iets anders cq niet waar lijk jij te weten. Terwijl het een logisch gevolg is van de steeds oudere bestuurder. Vroeger werden die uitsluitend onwel in hun luie stoel thuis maar tegenwoordig steeds meer op de weg.quote:Op maandag 22 december 2025 20:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja en dan? Onwel is ook een korte flauwte of andere ongein die je achteraf niet kan zien/testen dat is mijn punt, onwel is het ideale excuus als je eigenlijk gewoon afgeleid was door wat dan ook
Sterkte.quote:Op maandag 22 december 2025 20:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |