Het is w.s. een freak accident in de zin dat er wel vaker mensen onwel worden tijdens het rijden in een auto maar dat loopt doorgaans goed af. Nu stond daar een groep mensen. Dus een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden vooralsnog.quote:
Er is toch nog niemand dood?quote:
Als er in Nederland zo'n aanslag zal worden gepleegd, zal men toch eerder kiezen voor een stad als Amsterdam, of anders The Hague or Rotterdam. Dat komt internationaal toch iets bekender over dan Nunspeet of Sexbierum of erger nog, Tiel.quote:
NWS / Aanslag kerstmarkt Maagdenburg herdacht: Woede, verdriet en boosheidquote:Toen reed een man met een huurauto in op bezoekers, zes mensen kwamen hierbij om het leven en er vielen 300 gewonden.
Mwah, of de angst die het inboezemt dat zelfs een dorp als Nunspeet niet wordt ontzien.quote:Op maandag 22 december 2025 20:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als er in Nederland zo'n aanslag zal worden gepleegd, zal men toch eerder kiezen voor een stad als Amsterdam, of anders The Hague or Rotterdam. Dat komt internationaal toch iets bekender over dan Nunspeet of Sexbierum.
En dan doen ze het ook niet voor 9 gewonden.
Die boy uit Maagdenburg scoorde er royaal zo'n 300 mensen.
Zie ook dit stormlooptopic:
[..]
NWS / Aanslag kerstmarkt Maagdenburg herdacht: Woede, verdriet en boosheid
Mehquote:Op maandag 22 december 2025 20:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Veel kinderen van de school van mijn kinderen in de aangrenzende wijk. Ben wel wat bang voor de namen van de slachtoffers.
Zo'n beetje de omgeving in Nederland met de meeste en strengste christenen.quote:Op maandag 22 december 2025 20:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Aanslag? Waarom zou je een aanslag plegen in fucking nunspeet
De Harskamp! Van de video van 99 Luftballonsquote:
Dan waren er ook nog wel 'betere' plekken met meer mensen te bedenken...quote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, of de angst die het inboezemt dat zelfs een dorp als Nunspeet niet wordt ontzien.
Zou me dat wel kunnen voorstellen.
Al denk ik niet dat dit een aanslag was
Soms ook gewoon idioot toeval, net als in Nieuw-Beijerland. Had vrijwel overal van een dijk kunnen rijden en niemand raken.quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
Tering waarom wil iedereen toch dat het een aanslag is. Vrouw is onwel geworden en raakte van de weg en daar stond ongelukkig genoeg een groepje mensen. Doe toch een normaal.
Ja, echt onbegrijpelijk dat mensen gelijk zo iets denken iddquote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
Tering waarom wil iedereen toch dat het een aanslag is. Vrouw is onwel geworden en raakte van de weg en daar stond ongelukkig genoeg een groepje mensen. Doe toch een normaal.
Dat valt tegenwoordig relatief gezien ook nog wel mee.quote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n beetje de omgeving in Nederland met de meeste en strengste christenen.
Even mezelf quoten. Dit is zo'n beetje bekend hoewel de media nog een slag om de arm houdt omdat dat wel erg banaal is en geen spectaculair nieuws oplevert.quote:Op maandag 22 december 2025 20:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is w.s. een freak accident in de zin dat er wel vaker mensen onwel worden tijdens het rijden in een auto maar dat loopt doorgaans goed af. Nu stond daar een groep mensen. Dus een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden vooralsnog.
Die was wel onder invloed van drugs geloof ik, die chauffeur. De rechtzaak is pas nog geweest.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Soms ook gewoon idioot toeval, net als in Nieuw-Beijerland. Had vrijwel overal van een dijk kunnen rijden en niemand raken.
we blijven het verwijderen, slaat nergens op.quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
Wss net zoals hier in clusters bij elkaar? Nog wel zondagsrust neem ik aan?quote:Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig relatief gezien ook nog wel mee.
Klopt, maar niet expres op dat feest.quote:Op maandag 22 december 2025 20:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die was wel onder invloed van drugs geloof ik, die chauffeur. De rechtzaak is pas nog geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |