Nou nou nouquote:
Uiteindelijk welquote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Nos heeft het niet eens in het 2000 journaal
Rtl bij 1930 2x.
Als je ergens nog kan besparen bij de publieke... ze doen hun best niet eens.
Het was dan ook niet in Amsterdamquote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Rtl bij 1930 2x.
Nu wel en meteen daarna een stukje goed nieuws.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Rtl bij 1930 2x.
Aanslag? Waarom zou je een aanslag plegen in fucking nunspeetquote:Op maandag 22 december 2025 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zet maar in; drank, drugs, appen, medisch of aanslag.
Bij Elspeet.quote:
Nou ik heb een andere mening. Ik denk dat ze wel degelijk met opzet stonden te wachten.quote:Op maandag 22 december 2025 20:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Live blog;
20:05
Negen gewonden, drie van hen zwaargewond
Er liggen negen gewonden in een weiland in Nunspeet nadat een auto is ingereden op een groep mensen. Drie van hen zijn zwaargewond. Het incident gebeurde op de Elburgerweg. De slachtoffers stonden te wachten op een lichtjestour. De politie gaat niet uit van opzet.
Langs Flevoland, ongeveer aan de overkant van Biddinghuizenquote:
Niet in de aankondiging, maar wel kort om 20.03 ofzo.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef Red_85 het volgende:
Rtl bij 1930 2x.
quote:Op maandag 22 december 2025 20:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Veel kinderen van de school van mijn kinderen in de aangrenzende wijk. Ben wel wat bang voor de namen van de slachtoffers.
Ah jakquote:Op maandag 22 december 2025 20:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Veel kinderen van de school van mijn kinderen in de aangrenzende wijk. Ben wel wat bang voor de namen van de slachtoffers.
quote:Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel heel veel toeval net onwel worden terwijl je op een groep mensen afrijdt.
Nu niet meer, maar wat ik aan het begin al ergens zei: kwam een auto van de Oenenburgweg (even Google Maps kijken voor context, of niet natuurlijk) en die ging bij de rotonde met de Elburgerweg (waar de lichtjestour rond die tijd vandaan zou komen) rechtdoor.quote:Op maandag 22 december 2025 20:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Maar jij bent daar ter plaatse nu?
Nog niets mee gekregen over wat er mis is gegaan?
En nog vele malen vaker zitten mensen met drank/drugs/al append achter het stuur. De onwel bestuurder blijkt uiteindelijk dan ook vaak gewoon te behoren tot 1 van die 3.quote:Op maandag 22 december 2025 20:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er worden heel vaak mensen onwel in de auto, maar dan zie je het zelden in het nieuws, slimmerik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |