Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.quote:
Wat een oenquote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.
En dat is bij een weiland? Omdat de gewonden daar nu liggen.quote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.
Daar zitten wel weilanden bij ja. Traumaheli's zijn ook in een weiland geland lijkt me, zit er bijna naast.quote:Op maandag 22 december 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dat is bij een weiland? Omdat de gewonden daar nu liggen.
3 stuks als het goed is.quote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Daar zitten wel weilanden bij ja. Traumaheli's zijn ook in een weiland geland lijkt me, zit er bijna naast.
Heb er 2 zien landen, politiehelikopter vliegt er al een tijd boven.quote:
quote:Aan de Elburgerweg in Nunspeet is maandagavond een auto ingereden op een groep mensen tijdens een lichtjesparade. Daarbij zijn zeker tien personen gewond geraakt, van wie ten minste drie ernstig.
Ik las dat de eerste meldingen pas om 18.45 binnen kwamen?quote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is heftig.
Al een uur geleden gebeurd en nog bijna niks in de kranten.
Lichtjestocht is voor de nagedachtenis van overledenen. Veel vrouwen en kinderen dus.
Lichtjestour is gewoon voor de lol voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is heftig.
Al een uur geleden gebeurd en nog bijna niks in de kranten.
Lichtjestocht is voor de nagedachtenis van overledenen. Veel vrouwen en kinderen dus.
Ruim is relatief, ik sta met nog 300 man op nog geen 100 meter van de rotonde.quote:
Offtopic, maar omdat ik 20+ keer inmiddels bij het MUMC+ geweest ben in Maastricht met dat gekut met mijn oog ga je vanzelf dingen verzinnen om het nog een beetje op te leuken met alle ellende.quote:
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2025 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ruim is relatief, ik sta met nog 300 man op nog geen 100 meter van de rotonde.
Omdat ik in de buurt was (en woon) en even wilde kijken wat er allemaal aan de hand was toen ik honderdmiljoen sirenes hoorde. Kan dichterbij komen, maar daar heb ik geen behoefte aan ofzo.quote:
Bron?quote:Op maandag 22 december 2025 19:28 schreef RotatoR het volgende:
Schijnt te gaan om een vrouw die onwel is geworden achter het stuur.
Nee dan loop je de hulpdiensten alleen maar in de weg.quote:Op maandag 22 december 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik in de buurt was (en woon) en even wilde kijken wat er allemaal aan de hand was toen ik honderdmiljoen sirenes hoorde. Kan dichterbij komen, maar daar heb ik geen behoefte aan ofzo.
Mensen worden wel vaker onwel als ze te weinig eten op een dag.quote:Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel heel veel toeval net onwel worden terwijl je op een groep mensen afrijdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |