Offtopic, maar omdat ik 20+ keer inmiddels bij het MUMC+ geweest ben in Maastricht met dat gekut met mijn oog ga je vanzelf dingen verzinnen om het nog een beetje op te leuken met alle ellende.quote:
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2025 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ruim is relatief, ik sta met nog 300 man op nog geen 100 meter van de rotonde.
Omdat ik in de buurt was (en woon) en even wilde kijken wat er allemaal aan de hand was toen ik honderdmiljoen sirenes hoorde. Kan dichterbij komen, maar daar heb ik geen behoefte aan ofzo.quote:
Bron?quote:Op maandag 22 december 2025 19:28 schreef RotatoR het volgende:
Schijnt te gaan om een vrouw die onwel is geworden achter het stuur.
Nee dan loop je de hulpdiensten alleen maar in de weg.quote:Op maandag 22 december 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik in de buurt was (en woon) en even wilde kijken wat er allemaal aan de hand was toen ik honderdmiljoen sirenes hoorde. Kan dichterbij komen, maar daar heb ik geen behoefte aan ofzo.
Mensen worden wel vaker onwel als ze te weinig eten op een dag.quote:Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel heel veel toeval net onwel worden terwijl je op een groep mensen afrijdt.
Waarom is het gewicht nou weer van belangquote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu.nl zegt nu zeker 5 gewonden, 3 zwaar.
Misplaatste grap.quote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom is het gewicht nou weer van belang
Er is al geroepen 10 gewonden waarvan 3 zwaar door het AD.quote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu.nl zegt nu zeker 5 gewonden, 3 zwaar.
Ik heb liever een kleine achterstand dan onbetrouwbare informatiequote:Op maandag 22 december 2025 19:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is al geroepen 10 gewonden en 3 zwaar.
Nu.nl mag je standaard met een factor 2 vermenigvuldigen bij dit type ongevallen.
Precies. Nou viel dat hier gelukkig mee, iedereen stond op het fietspad en de weg was volkomen vrij, maar vooral auto's zorgden wel voor chaos en paniek door de hoeveelheid hulpdiensten die aan kwamen, de hele tijd. We zijn een uur verder, ben zelf weer thuis en ik hoor nóg non-stop sirenes overal. Echt bizar.quote:Op maandag 22 december 2025 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee dan loop je de hulpdiensten alleen maar in de weg.
Misschien automaat, misschien elektrisch, misschien zo onwel dat je er niks meer aan kunt doen ....quote:Op maandag 22 december 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
Gaspedaal ingetrapt houden als je onwel geworden bent?
Maar kolere, hopelijk overleeft iedereen het zonder al te veel permanente lichamelijk en geestelijk letsel.
Kunnen politici eens stoppen met dit soort obligate bericht op sociale media te gooien. Iedereen buitelt over elkaar heen om maar iets gezegd te hebben.quote:
Kan dat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |