SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aanquote:Op maandag 22 december 2025 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al sidderen en beven voor Jizz Hornkamp.
En zo nog 30 Posts.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
BREEK: Heracles en AZ aan onderhandelingstafel voor spits Wout Weghorst. Ook Aston Villa en Reading concreet. Snel meer op Voetbalinside.nl.
Lucky Heracles
De afkeer jegens Wappie Wout was toen al sterk aanwezig, en terechtquote:Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[..]
En zo nog 30 Posts.
Niet dat ik dit nu zo’n toptransfer vind, daar niet van.
Eens. Maar heeft het bij AZ prima gedaan en ze een leuk centje opgeleverd.quote:Op maandag 22 december 2025 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De afkeer jegens Wappie Wout was toen al sterk aanwezig, en terecht
Daarna ging wappie in zichzelf geloven.quote:Op maandag 22 december 2025 19:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens. Maar heeft het bij AZ prima gedaan en ze een leuk centje opgeleverd.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat Sjaak Troost over 2 maanden weg moet uit de RvC?
Na stevige reflectie van RvC-lid te Kloese en algemeen directeur te Kloese is het oordeel gekomen dat technisch directeur te Kloese het uitstekend doet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Te Kloese dan eens tot de orde geroepen.
Of hij gaat dat er ook nog bij doen.
Watquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADSportwereld/status/2003445528219255035
Feyenoord geeft trainer Robin van Persie de tijd, maar lijkt te stoppen met technisch manager Mark Ruijl
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord geeft trainer Robin van Persie de tijd, maar lijkt te stoppen met technisch manager Mark Ruijl
Rot toch een keer op met Sjaak en Toon.quote:De afgelopen dagen is er druk geëvalueerd, waarbij ook Toon van Bodegom, Sjaak Troost en op afstand Dennis te Kloese betrokken waren. Daaruit is naar voren gekomen dat Van Persie niet hoeft te vrezen voor zijn positie; vooral de Raad van Commissarissen heeft veel vertrouwen in de beginnende hoofdtrainer.
Niet zo ver gezocht ditquote:Op zondag 21 december 2025 12:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad op het veld, lul
Ik kijk met smart uit naar:
- Timber naar PSV
- Te Kloese breidt functiepakket uit; nu ook hoofdscout
- verloren zoon Dirk Kuyt keert terug op het oude nest
- BREAKING: Feyenoord huurt Mimeirhel Brinta van Heracles Almelo
- van Persie ontslagen na dickpicgate: Van Persie stuurt naaktfoto’s van Van Persie naar Van Persie. Van Persies reactie: ik bewijs elke dag dat ik de juiste pik op de juiste plaats ben.
Goh…quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rot toch een keer op met Sjaak en Toon.
Wat is daar zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van Don Kloesoe als TD. De grootste rommel werd gehaald in 2023 toen Ruijl nog niet betrokken was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is daar zoaan?
Als blijkt dat al die rommel vanaf die Ruijl komt lijkt het mij een uitstekende zaak
Dit is echt de parodie voorbij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Eindverantwoordelijke Don Dennis zal hem ongetwijfeld een Carte blanche hebben gegeven voor Borges…quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is daar zoaan?
Als blijkt dat al die rommel vanaf die Ruijl komt lijkt het mij een uitstekende zaak
En we zijn weer terug bij af.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet toch zo intens van de ongekende hersendoodheid van het kwaadaardige schuim der aarde hier. On-ge-kend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieuze vraag, wat vind jij vanquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje projectie.
Figuren zoals jij en zo ongeveer alle posters hierboven zijn gif dat de club kapot maakt. En jullie zijn zo ernstig mentaal beperkt dat jullie het niet eens door hebben.
Ruijl is gewoon de zondebok, de tentakels van Sjaak reiken ver.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Het zou verklaarbaar zijn als ze een richting op willen waarbij Te Kloese zich weer gaat richten op AD, ze een echte TD aan willen stellen en dat die Ruijl daar te licht voor wordt bevonden, maar ik ben al lang genoeg Feyenoorder om te weten dat dat uiteraard niet gaat gebeuren.
Geef hem nou geen aandacht.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat vind jij van
-Robin van Persie als trainer
-Dennis te Kloese met zijn combi rol?
Ik vind DtK een prima AD, maar als TD moet hij lekker ver weg blijven en gewoon iemand met kennis en kunde aanstellen
klopt, dit lijkt mij ook een zeer goede zaakquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is daar zoaan?
De Pers is prima.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat vind jij van
-Robin van Persie als trainer
-Dennis te Kloese met zijn combi rol?
Ik vind DtK een prima AD, maar als TD moet hij lekker ver weg blijven en gewoon iemand met kennis en kunde aanstellen
Op organisatorisch gebied heeft hij wel een hoop goed gedaan. Prima AD wat mij betreft. Dat je niet inziet dat je een goede TD erbij moet hebben en die taken niet zelf moet doen is wel een enorme plaat voor zn kop ja, en daarmee maakt hij als AD we een grote fout.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geef hem nou geen aandacht.
Bovendien is Dennis geen prima ad als hij de club de vernieling in helpt. Hij heeft vrijwel niks goeds gedaan, behalve spelers voor veel geld verkopen die hij niet heeft gehaald.
Zoals?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Op organisatorisch gebied heeft hij wel een hoop goed gedaan. Prima AD wat mij betreft. Dat je niet inziet dat je een goede TD erbij moet hebben en die taken niet zelf moet doen is wel een enorme plaat voor zn kop ja, en daarmee maakt hij als AD we een grote fout.
De grote vraag blijft wel, uit welke koker komt van Persie. Priske is duidelijk de keuze van DtK geweest, maar de geruchten gaan natuurlijk dat na diens ontslag de RvC (lees Troost) een enorme vinger in de pap hadden en eigenlijk van Persie hebben doorgeduwd.
Wat doet van Persie dan prima? Tactisch is het een groot drama, los zand. Kan je deels naar de spelers wijzen maar Slot wist zelfs Dessers, Danilo en Linssen prima te laten renderen. Hij heeft geen tactisch vermogen om te schakelen, de spelers begrijpen hem niet, zijn wisselbeleid is onnavolgbaar,quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Pers is prima.
En het mooie is dat iedereen al jaren loopt te kankeren op de zogenaamde dubbelrol van KloeseGOD, maar dat niemand snapt wat nou daadwerkelijk zijn functie is. Of hoe überhaupt de hele organisatie van Feyenoord in elkaar zit. Er worden hem allemaal dingen in de schoenen geschoven waar hij helemaal niet over gaat.
Het stadiondossier vind ik een stuk beter, kappen met Feyenoord city, en nu vol voor eenwording gaan. Dat is erg belangrijk voor de toekomst, het heeft wat rust, tijd en duidelijkheid gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat doet van Persie dan prima? Tactisch is het een groot drama, los zand. Kan je deels naar de spelers wijzen maar Slot wist zelfs Dessers, Danilo en Linssen prima te laten renderen. Hij heeft geen tactisch vermogen om te schakelen, de spelers begrijpen hem niet, zijn wisselbeleid is onnavolgbaar,
Je hebt het tegen Parallellero.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:36 schreef Pistolero het volgende:
Dit moet toch wel de allerlaatste wedstrijd van Slot zijn. Hoe veel meer schade mag die doodzieke gek aanrichten?
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, maar ik volg het stadion dossier minder, dus dat wil ik wel van je aannemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Het stadiondossier vind ik een stuk beter, kappen met Feyenoord city, en nu vol voor eenwording gaan. Dat is erg belangrijk voor de toekomst, het heeft wat rust, tijd en duidelijkheid gegeven.
Dat is waar, die vond Slot dramatisch. Maar daarom ook zo benieuwd naar wat hij dan allemaal zo prima vind aan van Persie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het tegen Parallellero.
Goed is slecht en slecht is goed.
Het loslaten van Sportology is nu ik er aan denk ook wel een blunder. Nu zit ik niet helemaal in die materie, maar volgens mij heeft Arnesen daar wel vol op ingezet en is dat nu aan de kant geschoven. En dat staat (voor zover ik kan beoordelen) niet los van de afbraak op technisch en medisch vlak.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, maar ik volg het stadion dossier minder, dus dat wil ik wel van je aannemen.
Los daarvan vind ik dat er commercieel geen geweldige stappen gezet, en vanaf zijn intreden is er op technisch, medisch en scoutings vlak echt een gigantische afbraak sinds het einde tijdperk Arnesen. Vooral als je bedenkt dat de eerste spelers uit de transferwindow 22/23 ook nog uit de koker van aanstellingen door Arnesen kwamen.
Het is ook veelzeggend dat iedereen die verantwoordelijk is voor die sportieve omslag tussen 2020/22, nu weg is. Ruijl is de laatste. Maar Troost en Toon zitten er nog altijd.
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Het loslaten van Sportology is nu ik er aan denk ook wel een blunder. Nu zit ik niet helemaal in die materie, maar volgens mij heeft Arnesen daar wel vol op ingezet en is dat nu aan de kant geschoven. En dat staat (voor zover ik kan beoordelen) niet los van de afbraak op technisch en medisch vlak.
nou ja misschien is het toch allemaal niet zo goed. Maar ja, wat dan?
Hij vond Priske ook fantastisch. Tegendraads zijn is voor sommige mensen pas echt topsport.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is waar, die vond Slot dramatisch. Maar daarom ook zo benieuwd naar wat hij dan allemaal zo prima vind aan van Persie.
Zitten we daar al niet in?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.
Nog niet, maar als we niet in de top 2 eindigen wel. Al die onverkoopbare rommel keert terug.quote:
Tegen AZ won je niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nou de beste overwinning van van Persie? IK denk tegen AZ. Verder waren het voornamelijk potjes die je met Trauner als trainer ook nog wel gewonnen had.
Enorm zonde, alles was eigenlijk wel klaar voor een echte omslag in beleid. Ach het waren toch 3 leuke jaren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.
Oh. Nou, wellicht tegen Twente dan. Maar toen deed die kamper bij Twente er ook wel echt alles aan om de kwaliteiten van Feyenoord maximaal in de kaart te spelen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bedoelt de 0-1 vorig seizoen
Ik weet niet of ik terug kan naar dat tijdperk. Voor 2021 wisten we niet beter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Enorm zonde, alles was eigenlijk wel klaar voor een echte omslag in beleid. Ach het waren toch 3 leuke jaren.
En feestvieren alsof je kampioen bent geworden nadat je FC Dramatisch uit Kazachstan na verlenging hebt verslagen in de voorronde van de Conference League heeft ook wel weer wat natuurlijk
Dit seizoen is dat de 1-0 tegen Groningen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nou de beste overwinning van van Persie? IK denk tegen AZ. Verder waren het voornamelijk potjes die je met Trauner als trainer ook nog wel gewonnen had.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord denkt blijkbaar aan Resink als Timber vertrekt, aldus Krabby.
Mag ik hier ook nog credits voorquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
25 miljoen, Timber blijven, Resink halen
@:dennis
Dat zou prima zijn. Ook zonder Resink zou een vertrek van Timber uitstekend zijn overigens.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit seizoen is dat de 1-0 tegen Groningen.
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.
Dat was ook zo. Na PSV is het helemaal misgegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.
De sterkte van de tegenstanders.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden weer best goed, maar misschien kwam dat omdat de spelers om hem heen zoveel minder warenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn. Ook zonder Resink zou een vertrek van Timber uitstekend zijn overigens.
Te veel blessures, waardoor je roofbouw moest plegen op de spelers die nog fit waren, die vervolgens ook uitvallen, etc. Plus een hoop kutaankopen die maar weinig brengen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?
Gaat met Valente op vakantie dus wellicht kan die hem nog even warm maken. Zou ik ook graag wel bij Ajax zien trouwens, groot talent.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Dit heb je weer hartstikke goed gedaan maatquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hier ook nog credits voor
@:ggmm
Die jongen zat veel dichterbij dan de meesten dachten. Wat niet wegneemt dat het een zeer vermoeiende kerel is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:04 schreef alopio het volgende:
[..]
gras is groen
Ruther krijgt weer een stijfje van alle onrust, daar teert die op.
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:06 schreef ZKA het volgende:
Met Te Kloese aan het roer stort alles deze zomer als een kaartenhuis in elkaar. Geïnstalleerd door Van Bodegom, zit er enkel voor zichzelf (en zijn pockets).
Na Ruijl, die een stap dichtbij kan maken, zullen er nog meer vertrekken - uit onvrede. Mark my words. Alles wat Arnesen aan structuur heeft opgebouwd wordt verwoest door de huidige bestuurder.
(lol)quote:Op donderdag 14 december 2023 15:31 schreef ZKA het volgende:
Structuur dat hij en Dennis alles bepalen, is niet gezond. Successen bereik je als team, niet als twee individuen. Alles en iedereen die die twee aardig vinden, wordt nu gehaald. Dat is gevaarlijk: zie Nieuwkoop, Beelen, Belt, Zerrouki, Sas, Lamprou, Reijnen.. Ik kan nog wel even doorgaan. Salarisplafond volledig overschreden, mede dankzij de nieuwe structuur. De scouting wordt volledig opzij geschoven en niet meer gebruikt. Er is ook een periode na Slot en iedereen is vervangbaar.
Deze comment zou uiteindelijk wel weer wat gehaat en gemor oproepen, maar ooit komt er een dag..
Ik las dat Resink een clausule in zijn contract heeft voor de zomer, dus die gaat nog niet weg deze winter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Ideale moment om Groningen dus wat extra miljoenen toe te schuiven om niet in dat circus terecht te hoeven komen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las dat Resink een clausule in zijn contract heeft voor de zomer, dus die gaat nog niet weg deze winter.
Maar ik denk dat Resink zelf liever die miljoenen als bonus heeft in de zomerquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideale moment om Groningen dus wat extra miljoenen toe te schuiven om niet in dat circus terecht te hoeven komen.
Hij is toch niet transfervrij deze zomer?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Resink zelf liever die miljoenen als bonus heeft in de zomer
De vraag is in welk circus Feyenoord terecht komt als je niet die CL gaat halen met 65+ miljoen aan uitgaven, mocht deze jongen met extra miljoenen moet worden losgeweekt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideale moment om Groningen dus wat extra miljoenen toe te schuiven om niet in dat circus terecht te hoeven komen.
Nee maar wat ik begrijp wel een gelimiteerde transfersom, dat is toch beter voor je salarisonderhandelingen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch niet transfervrij deze zomer?
Ik geloof er daarom ook niet zo in dat ze hem nu gaan halen, hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vraag is in welk circus Feyenoord terecht komt als je niet die CL gaat halen met 65+ miljoen aan uitgaven, mocht deze jongen met extra miljoenen moet worden losgeweekt.
Zou wel slim zijn, talentvolle speler. Maar ze gaan het inderdaad niet doen, ook niet als Timber vertrekt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er daarom ook niet zo in dat ze hem nu gaan halen, hoor.
Nee, dat zou ik ze afraden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er daarom ook niet zo in dat ze hem nu gaan halen, hoor.
Probleem is ook dat je daar nu eigenlijk al weer teveel voor neer gaat leggen. Het zijn niet allemaal Valentes.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou wel slim zijn, talentvolle speler. Maar ze gaan het inderdaad niet doen, ook niet als Timber vertrekt.
De kans dat hij tegenvalt is natuurlijk ool vele malen groter dan dat het een Valente is qua kwaliteitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is ook dat je daar nu eigenlijk al weer teveel voor neer gaat leggen. Het zijn niet allemaal Valentes.
Maargoed, technisch directeur Te Kloese heeft in al zijn wijsheid besloten dat er eigenlijk maar één echte 6 in de hele selectie zit en de rest vol zit met dezelfde types.
Ik schrik hiervanquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt godsmerig ziedend, na twintig jaar afzien hadden we eindelijk een functionerende club onder Arnesen en Slot, en in een paar jaar tijd hebben te Kloese, Toon en Sjaak gewoon de volledige club weer naar de tyfus geholpen met hun achterlijke transfers, mislukte trainers en debiele technische beleid.
Allemaal een stadionverbod
In balbezit aardig ja, maar vond het opvallend hoe matig het is zonder bal. Alsof ie er geen zin in had.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden weer best goed, maar misschien kwam dat omdat de spelers om hem heen zoveel minder waren
Die zal wel naar PSV gaan toch.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hier ook nog credits voor
@:ggmm
Sjaak was ook voorstander van Dirk Kuyt als trainer in het verleden. Met Robin heeft hij wel zijn zin gekregen. Liet zich als TD ook kinderlijk piepelen door alle rotzooi van Rob Janssen over te nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rot toch een keer op met Sjaak en Toon.
Nog 2 maanden. Dan is Sjaak in ieder geval in de RvC opgerot.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sjaak was ook voorstander van Dirk Kuyt als trainer in het verleden. Met Robin heeft hij wel zijn zin gekregen. Liet zich als TD ook kinderlijk piepelen door alle rotzooi van Rob Janssen over te nemen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 2 maanden. Dan is Sjaak in ieder geval in de RvC opgerot.Ik ben er vrij zeker van dat Sjaak en Toon een nieuw kutsmoesje bedenken om aan te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |