Enorm zonde, alles was eigenlijk wel klaar voor een echte omslag in beleid. Ach het waren toch 3 leuke jaren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.
Oh. Nou, wellicht tegen Twente dan. Maar toen deed die kamper bij Twente er ook wel echt alles aan om de kwaliteiten van Feyenoord maximaal in de kaart te spelen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bedoelt de 0-1 vorig seizoen
Ik weet niet of ik terug kan naar dat tijdperk. Voor 2021 wisten we niet beter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Enorm zonde, alles was eigenlijk wel klaar voor een echte omslag in beleid. Ach het waren toch 3 leuke jaren.
En feestvieren alsof je kampioen bent geworden nadat je FC Dramatisch uit Kazachstan na verlenging hebt verslagen in de voorronde van de Conference League heeft ook wel weer wat natuurlijk
Dit seizoen is dat de 1-0 tegen Groningen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nou de beste overwinning van van Persie? IK denk tegen AZ. Verder waren het voornamelijk potjes die je met Trauner als trainer ook nog wel gewonnen had.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord denkt blijkbaar aan Resink als Timber vertrekt, aldus Krabby.
Mag ik hier ook nog credits voorquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
25 miljoen, Timber blijven, Resink halen
@:dennis
Dat zou prima zijn. Ook zonder Resink zou een vertrek van Timber uitstekend zijn overigens.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit seizoen is dat de 1-0 tegen Groningen.
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.
Dat was ook zo. Na PSV is het helemaal misgegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.
De sterkte van de tegenstanders.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden weer best goed, maar misschien kwam dat omdat de spelers om hem heen zoveel minder warenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn. Ook zonder Resink zou een vertrek van Timber uitstekend zijn overigens.
Te veel blessures, waardoor je roofbouw moest plegen op de spelers die nog fit waren, die vervolgens ook uitvallen, etc. Plus een hoop kutaankopen die maar weinig brengen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?
Gaat met Valente op vakantie dus wellicht kan die hem nog even warm maken. Zou ik ook graag wel bij Ajax zien trouwens, groot talent.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Dit heb je weer hartstikke goed gedaan maatquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hier ook nog credits voor
@:ggmm
Die jongen zat veel dichterbij dan de meesten dachten. Wat niet wegneemt dat het een zeer vermoeiende kerel is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:04 schreef alopio het volgende:
[..]
gras is groen
Ruther krijgt weer een stijfje van alle onrust, daar teert die op.
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:06 schreef ZKA het volgende:
Met Te Kloese aan het roer stort alles deze zomer als een kaartenhuis in elkaar. Geïnstalleerd door Van Bodegom, zit er enkel voor zichzelf (en zijn pockets).
Na Ruijl, die een stap dichtbij kan maken, zullen er nog meer vertrekken - uit onvrede. Mark my words. Alles wat Arnesen aan structuur heeft opgebouwd wordt verwoest door de huidige bestuurder.
(lol)quote:Op donderdag 14 december 2023 15:31 schreef ZKA het volgende:
Structuur dat hij en Dennis alles bepalen, is niet gezond. Successen bereik je als team, niet als twee individuen. Alles en iedereen die die twee aardig vinden, wordt nu gehaald. Dat is gevaarlijk: zie Nieuwkoop, Beelen, Belt, Zerrouki, Sas, Lamprou, Reijnen.. Ik kan nog wel even doorgaan. Salarisplafond volledig overschreden, mede dankzij de nieuwe structuur. De scouting wordt volledig opzij geschoven en niet meer gebruikt. Er is ook een periode na Slot en iedereen is vervangbaar.
Deze comment zou uiteindelijk wel weer wat gehaat en gemor oproepen, maar ooit komt er een dag..
Ik las dat Resink een clausule in zijn contract heeft voor de zomer, dus die gaat nog niet weg deze winter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Ideale moment om Groningen dus wat extra miljoenen toe te schuiven om niet in dat circus terecht te hoeven komen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las dat Resink een clausule in zijn contract heeft voor de zomer, dus die gaat nog niet weg deze winter.
Maar ik denk dat Resink zelf liever die miljoenen als bonus heeft in de zomerquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideale moment om Groningen dus wat extra miljoenen toe te schuiven om niet in dat circus terecht te hoeven komen.
Hij is toch niet transfervrij deze zomer?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Resink zelf liever die miljoenen als bonus heeft in de zomer
De vraag is in welk circus Feyenoord terecht komt als je niet die CL gaat halen met 65+ miljoen aan uitgaven, mocht deze jongen met extra miljoenen moet worden losgeweekt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideale moment om Groningen dus wat extra miljoenen toe te schuiven om niet in dat circus terecht te hoeven komen.
Nee maar wat ik begrijp wel een gelimiteerde transfersom, dat is toch beter voor je salarisonderhandelingen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch niet transfervrij deze zomer?
Ik geloof er daarom ook niet zo in dat ze hem nu gaan halen, hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vraag is in welk circus Feyenoord terecht komt als je niet die CL gaat halen met 65+ miljoen aan uitgaven, mocht deze jongen met extra miljoenen moet worden losgeweekt.
Zou wel slim zijn, talentvolle speler. Maar ze gaan het inderdaad niet doen, ook niet als Timber vertrekt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er daarom ook niet zo in dat ze hem nu gaan halen, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |