quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat doet van Persie dan prima? Tactisch is het een groot drama, los zand. Kan je deels naar de spelers wijzen maar Slot wist zelfs Dessers, Danilo en Linssen prima te laten renderen. Hij heeft geen tactisch vermogen om te schakelen, de spelers begrijpen hem niet, zijn wisselbeleid is onnavolgbaar,
Je hebt het tegen Parallellero.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:36 schreef Pistolero het volgende:
Dit moet toch wel de allerlaatste wedstrijd van Slot zijn. Hoe veel meer schade mag die doodzieke gek aanrichten?
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, maar ik volg het stadion dossier minder, dus dat wil ik wel van je aannemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Het stadiondossier vind ik een stuk beter, kappen met Feyenoord city, en nu vol voor eenwording gaan. Dat is erg belangrijk voor de toekomst, het heeft wat rust, tijd en duidelijkheid gegeven.
Dat is waar, die vond Slot dramatisch. Maar daarom ook zo benieuwd naar wat hij dan allemaal zo prima vind aan van Persie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het tegen Parallellero.
Goed is slecht en slecht is goed.
Het loslaten van Sportology is nu ik er aan denk ook wel een blunder. Nu zit ik niet helemaal in die materie, maar volgens mij heeft Arnesen daar wel vol op ingezet en is dat nu aan de kant geschoven. En dat staat (voor zover ik kan beoordelen) niet los van de afbraak op technisch en medisch vlak.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben, maar ik volg het stadion dossier minder, dus dat wil ik wel van je aannemen.
Los daarvan vind ik dat er commercieel geen geweldige stappen gezet, en vanaf zijn intreden is er op technisch, medisch en scoutings vlak echt een gigantische afbraak sinds het einde tijdperk Arnesen. Vooral als je bedenkt dat de eerste spelers uit de transferwindow 22/23 ook nog uit de koker van aanstellingen door Arnesen kwamen.
Het is ook veelzeggend dat iedereen die verantwoordelijk is voor die sportieve omslag tussen 2020/22, nu weg is. Ruijl is de laatste. Maar Troost en Toon zitten er nog altijd.
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Het loslaten van Sportology is nu ik er aan denk ook wel een blunder. Nu zit ik niet helemaal in die materie, maar volgens mij heeft Arnesen daar wel vol op ingezet en is dat nu aan de kant geschoven. En dat staat (voor zover ik kan beoordelen) niet los van de afbraak op technisch en medisch vlak.
nou ja misschien is het toch allemaal niet zo goed. Maar ja, wat dan?
Hij vond Priske ook fantastisch. Tegendraads zijn is voor sommige mensen pas echt topsport.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is waar, die vond Slot dramatisch. Maar daarom ook zo benieuwd naar wat hij dan allemaal zo prima vind aan van Persie.
Zitten we daar al niet in?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.
Nog niet, maar als we niet in de top 2 eindigen wel. Al die onverkoopbare rommel keert terug.quote:
Tegen AZ won je niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nou de beste overwinning van van Persie? IK denk tegen AZ. Verder waren het voornamelijk potjes die je met Trauner als trainer ook nog wel gewonnen had.
Enorm zonde, alles was eigenlijk wel klaar voor een echte omslag in beleid. Ach het waren toch 3 leuke jaren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees persoonlijk dat we gewoon, vroeg of laat, weer gaan terugvallen op het tijdperk voor Slot.
Oh. Nou, wellicht tegen Twente dan. Maar toen deed die kamper bij Twente er ook wel echt alles aan om de kwaliteiten van Feyenoord maximaal in de kaart te spelen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bedoelt de 0-1 vorig seizoen
Ik weet niet of ik terug kan naar dat tijdperk. Voor 2021 wisten we niet beter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Enorm zonde, alles was eigenlijk wel klaar voor een echte omslag in beleid. Ach het waren toch 3 leuke jaren.
En feestvieren alsof je kampioen bent geworden nadat je FC Dramatisch uit Kazachstan na verlenging hebt verslagen in de voorronde van de Conference League heeft ook wel weer wat natuurlijk
Dit seizoen is dat de 1-0 tegen Groningen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is nou de beste overwinning van van Persie? IK denk tegen AZ. Verder waren het voornamelijk potjes die je met Trauner als trainer ook nog wel gewonnen had.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord denkt blijkbaar aan Resink als Timber vertrekt, aldus Krabby.
Mag ik hier ook nog credits voorquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
25 miljoen, Timber blijven, Resink halen
@:dennis
Dat zou prima zijn. Ook zonder Resink zou een vertrek van Timber uitstekend zijn overigens.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord denkt blijkbaar aan Resink als Timber vertrekt, aldus Krabby.
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit seizoen is dat de 1-0 tegen Groningen.
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.
Dat was ook zo. Na PSV is het helemaal misgegaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste maand(en) was het eigenlijk best aardig, toen riepen mensen (Gurney o.a.) dat Feyenoord OERDEGELIJK was.
De sterkte van de tegenstanders.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen gaf Feyenoord ontzettend weinig weg, ja. Waar is dan de klad in gekomen precies?
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden weer best goed, maar misschien kwam dat omdat de spelers om hem heen zoveel minder warenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn. Ook zonder Resink zou een vertrek van Timber uitstekend zijn overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |