SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aanquote:Op maandag 22 december 2025 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu al sidderen en beven voor Jizz Hornkamp.
En zo nog 30 Posts.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
BREEK: Heracles en AZ aan onderhandelingstafel voor spits Wout Weghorst. Ook Aston Villa en Reading concreet. Snel meer op Voetbalinside.nl.
Lucky Heracles
De afkeer jegens Wappie Wout was toen al sterk aanwezig, en terechtquote:Op maandag 22 december 2025 18:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doet me denken aan
[..]
En zo nog 30 Posts.
Niet dat ik dit nu zo’n toptransfer vind, daar niet van.
Eens. Maar heeft het bij AZ prima gedaan en ze een leuk centje opgeleverd.quote:Op maandag 22 december 2025 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De afkeer jegens Wappie Wout was toen al sterk aanwezig, en terecht
Daarna ging wappie in zichzelf geloven.quote:Op maandag 22 december 2025 19:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Eens. Maar heeft het bij AZ prima gedaan en ze een leuk centje opgeleverd.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat Sjaak Troost over 2 maanden weg moet uit de RvC?
Na stevige reflectie van RvC-lid te Kloese en algemeen directeur te Kloese is het oordeel gekomen dat technisch directeur te Kloese het uitstekend doet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Te Kloese dan eens tot de orde geroepen.
Of hij gaat dat er ook nog bij doen.
Watquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADSportwereld/status/2003445528219255035
Feyenoord geeft trainer Robin van Persie de tijd, maar lijkt te stoppen met technisch manager Mark Ruijl
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord geeft trainer Robin van Persie de tijd, maar lijkt te stoppen met technisch manager Mark Ruijl
Rot toch een keer op met Sjaak en Toon.quote:De afgelopen dagen is er druk geëvalueerd, waarbij ook Toon van Bodegom, Sjaak Troost en op afstand Dennis te Kloese betrokken waren. Daaruit is naar voren gekomen dat Van Persie niet hoeft te vrezen voor zijn positie; vooral de Raad van Commissarissen heeft veel vertrouwen in de beginnende hoofdtrainer.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Niet zo ver gezocht ditquote:Op zondag 21 december 2025 12:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad op het veld, lul
Ik kijk met smart uit naar:
- Timber naar PSV
- Te Kloese breidt functiepakket uit; nu ook hoofdscout
- verloren zoon Dirk Kuyt keert terug op het oude nest
- BREAKING: Feyenoord huurt Mimeirhel Brinta van Heracles Almelo
- van Persie ontslagen na dickpicgate: Van Persie stuurt naaktfoto’s van Van Persie naar Van Persie. Van Persies reactie: ik bewijs elke dag dat ik de juiste pik op de juiste plaats ben.
Goh…quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rot toch een keer op met Sjaak en Toon.
Wat is daar zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van Don Kloesoe als TD. De grootste rommel werd gehaald in 2023 toen Ruijl nog niet betrokken was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is daar zoaan?
Als blijkt dat al die rommel vanaf die Ruijl komt lijkt het mij een uitstekende zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |