Nee, dat zou ik ze afraden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er daarom ook niet zo in dat ze hem nu gaan halen, hoor.
Probleem is ook dat je daar nu eigenlijk al weer teveel voor neer gaat leggen. Het zijn niet allemaal Valentes.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou wel slim zijn, talentvolle speler. Maar ze gaan het inderdaad niet doen, ook niet als Timber vertrekt.
De kans dat hij tegenvalt is natuurlijk ool vele malen groter dan dat het een Valente is qua kwaliteitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is ook dat je daar nu eigenlijk al weer teveel voor neer gaat leggen. Het zijn niet allemaal Valentes.
Maargoed, technisch directeur Te Kloese heeft in al zijn wijsheid besloten dat er eigenlijk maar één echte 6 in de hele selectie zit en de rest vol zit met dezelfde types.
Ik schrik hiervanquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt godsmerig ziedend, na twintig jaar afzien hadden we eindelijk een functionerende club onder Arnesen en Slot, en in een paar jaar tijd hebben te Kloese, Toon en Sjaak gewoon de volledige club weer naar de tyfus geholpen met hun achterlijke transfers, mislukte trainers en debiele technische beleid.
Allemaal een stadionverbod
In balbezit aardig ja, maar vond het opvallend hoe matig het is zonder bal. Alsof ie er geen zin in had.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond hem de afgelopen wedstrijden weer best goed, maar misschien kwam dat omdat de spelers om hem heen zoveel minder waren
Die zal wel naar PSV gaan toch.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hier ook nog credits voor
@:ggmm
Sjaak was ook voorstander van Dirk Kuyt als trainer in het verleden. Met Robin heeft hij wel zijn zin gekregen. Liet zich als TD ook kinderlijk piepelen door alle rotzooi van Rob Janssen over te nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rot toch een keer op met Sjaak en Toon.
Nog 2 maanden. Dan is Sjaak in ieder geval in de RvC opgerot.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sjaak was ook voorstander van Dirk Kuyt als trainer in het verleden. Met Robin heeft hij wel zijn zin gekregen. Liet zich als TD ook kinderlijk piepelen door alle rotzooi van Rob Janssen over te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 2 maanden. Dan is Sjaak in ieder geval in de RvC opgerot.Ik ben er vrij zeker van dat Sjaak en Toon een nieuw kutsmoesje bedenken om aan te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Helemaal eens. Helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben echt godsmerig ziedend, na twintig jaar afzien hadden we eindelijk een functionerende club onder Arnesen en Slot, en in een paar jaar tijd hebben te Kloese, Toon en Sjaak gewoon de volledige club weer naar de tyfus geholpen met hun achterlijke transfers, mislukte trainers en debiele technische beleid.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, doelmatig transfers verzieken omdat je het niet eens bent met het beleid was ook wel weer iets.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie gaat er namens een groot deel van Fok! toch even sorry zeggen aan @:ZKA ?
Sorry maar je blijft een narcistische enge bever.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij deed anders heel erg zijn best bij Ivanusec.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, doelmatig transfers verzieken omdat je het niet eens bent met het beleid was ook wel weer iets.
Zelfs voor een act is dit matig.quote:
En dat bleek terecht.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij deed anders heel erg zijn best bij Ivanusec.
What the actual fuckquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADSportwereld/status/2003445528219255035
Feyenoord geeft trainer Robin van Persie de tijd, maar lijkt te stoppen met technisch manager Mark Ruijl
Schei alsjeblieft uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die jongen zat veel dichterbij dan de meesten dachten. Wat niet wegneemt dat het een zeer vermoeiende kerel is.
De gigantische hoeveelheid fake news verhalen van ZKA zijn blijkbaar sneller vergeten dan de gemiddelde Republikein Trump zijn bullshit vergeet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uh, oké.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Schei alsjeblieft uit
Fakenews Rutger heeft zoveel onzin de ether in gepleurd. Verder zag iedereen met een half werkend brein al dat dit een keer ging gebeuren na het ter zijde gooien van Arnesen en Sportsology.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |