18000000quote:Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er alleen de eerste twee potjes bij vandaag.
Hoe was AZ?quote:Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er alleen de eerste twee potjes bij vandaag.
Oei, @GGMM maakt al tikfouten. Dan is hij altijd woedend.quote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Sodeknetters in FB / Werken die ad boeren niet?
Dit gaat HELEMAAL FOUT.
Prima. Genoten van het waardeloze spel.quote:
En nu tokkieJizz halen terwijl je twee goede spitsen hep.quote:Op maandag 22 december 2025 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Prima. Genoten van het waardeloze spel.
Even met wat likes gesmetenquote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Dit gaat HELEMAAL FOUT.
Ik heb nog even een meetingquote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beveridge v Razma kijk ik wel op mute. Meest waardeloze affiche van deze ronde.
Met een drankje erbij is het misschien de moeite waard..quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ja, hij is soms nog wel online.quote:Op maandag 22 december 2025 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een like van Tong.
quote:
https://www.ad.nl/wonen/b(...)-op-de-kou~a1e3d054/quote:12. Check je snot
Het is weer de tijd van het jaar om verkouden te worden. Een loopneus of snotneus is volkomen onschuldig, mits je snot maar helder van kleur is. Bij een beginnende verkoudheid kleurt je snot vaak wit. Meer weten over snot? Doe dan de snotquiz.
Mwah ik vond Heta - Bellmont nog erger gisteravond. Maar zeker top 3 ja.quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tata - Meikle.quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tjonge, gezellig topicquote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Dit gaat HELEMAAL FOUT.
Gelukkig hebben we dergelijke onzin niet nodig in dit warme badquote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral door de mods die persoonlijk worden
DRT heeft geen mods nodig. @Coco doet het reeksen wel.quote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dergelijke onzin niet nodig in dit warme bad
Bij mij gaan ze in ondergrondse fabrieken wapentuig in elkaar schroeven.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met een kersttrui worden als ik aan de macht kom naar het oostfront gestuurd.
Zaterdag even bij de Super League gekeken in de kroeg. Toen hees iemand daar zich na zijn potjes steeds weer in een kersttrui. Het was ook een verdomd raar persoon.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met een kersttrui worden als ik aan de macht kom naar het oostfront gestuurd.
quote:Op maandag 22 december 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zaterdag even bij de Super League gekeken in de kroeg. Toen hees iemand daar zich na zijn potjes steeds weer in een kersttrui. Het was ook een verdomd raar persoon.
Neequote:Op maandag 22 december 2025 13:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie Bas Muijs een mooie jongen?
Oh nou ik word bijna bangquote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
2 achter elkaar zelfsquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik al een 9-darter gemist vandaag?
18-darter, altijd mooi.quote:
So close...quote:
MvG en Wade waren daar beide ook wel behoorlijk wat kilo’s jongerquote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alweer 13 jaar geleden, überhaupt.
Weet nog precies waar ik dit zagquote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is hij nu ook weer!! Dat was het eerste halfjaar dat Van Gerwen goed was.quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
MvG en Wade waren daar beide ook wel behoorlijk wat kilo’s jonger
Ja, dat was 2010 zo ongeveer. Premier League-finaledag.quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik had eigenlijk in mijn hoofd dat het tijdens een premier league was, maar dat was dan zeker die 2 9-darters van Taylor in dezelfde wedstrijd?
Ja, tegen Wade.quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik had eigenlijk in mijn hoofd dat het tijdens een premier league was, maar dat was dan zeker die 2 9-darters van Taylor in dezelfde wedstrijd?
Klopt. En wederom was Wade de tegenstander. De man die wel vaker figureerde in een wedstrijd met negendarters. Ook bijvoorbeeld op de WGP waarbij zowel hij als Thornton een dubbel-in dubbel uit 9 darter gooiden in dezelfde wedstrijdquote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Duitsers en ovens…quote:Op maandag 22 december 2025 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat WK 2013 was ook het debuut van Max Hopp, tegen Denis Ovens. Dat was wel de lulligste WK-loting voor een 16-jarige debutant ooit.
Die wedstrijd tegen Thornton was echt genietenquote:Op maandag 22 december 2025 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt. En wederom was Wade de tegenstander. De man die wel vaker figureerde in een wedstrijd met negendarters. Ook bijvoorbeeld op de WGP waarbij zowel hij als Thornton een dubbel-in dubbel uit 9 darter gooiden in dezelfde wedstrijd
Een paar dagen na deze prestatie werden door een groot woordkunstenaar de volgende zinnen geformuleerd:quote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:ga lekker dood kk gek
Edit: dit was een jaar laterquote:zak in elkaar joh kk gek
Yanick?quote:Op maandag 22 december 2025 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een paar dagen na deze prestatie werden door een groot woordkunstenaar de volgende zinnen geformuleerd:
[..]
[..]
The best of order please.quote:Op maandag 22 december 2025 14:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dutch ovens zijn anders ook geen feestje
Wade heeft ongeveer net zo veel negendarters tegen gekregen als de rest van de wereld bij elkaarquote:
Bohh dat wordt genietenquote:Op maandag 22 december 2025 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Na deze pot gaat er een pakje open. En vervolgens bij elke NEDERLANDSE zet.
nu al zin in. Ik verwacht de mijne morgenquote:Op maandag 22 december 2025 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je ze al ingeplakt?quote:Op maandag 22 december 2025 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Wilfred vindt dit niet leukquote:Op maandag 22 december 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diep in Lilly.
https://www.instagram.com/lilydawnhurley/p/DSh9aFsDKfJ/
grote neusquote:Op maandag 22 december 2025 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diep in Lilly.
https://www.instagram.com/lilydawnhurley/p/DSh9aFsDKfJ/
Dat heet hier een zinksnijder geloof ikquote:
Om half 5 begonnen in de bouw?quote:Op maandag 22 december 2025 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemiddag
Ik ben NU klaar met werken en kan aansluiten
Dacht dat je in het onderwijs zat.quote:Op maandag 22 december 2025 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemiddag
Ik ben NU klaar met werken en kan aansluiten
Ik ben ambtenaarquote:Op maandag 22 december 2025 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dacht dat je in het onderwijs zat.
De Taylor Tandemquote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Michael Smith (glitter)
Phil Taylor (World champion)
Drugsgebruiker Dom Taylor
Rob Cross
Damon Heta
Hoeveel stickers zijn er totaal?quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
Michael Smith (glitter)
Phil Taylor (World champion)
Drugsgebruiker Dom Taylor
Rob Cross
Damon Heta
Of tenminste, wat jij dacht dat koffie was.quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar
Dus we hebben twee uur gediscussieerd over definities van termen, en de uiteindelijke conclusie was dat verschillende afdelingen en expertises dezelfde definities voor andere dingen gebruiken.
Daarna hebben we koffie gedronken.
312 en dan na het toernooi nog het schema op een poster kunnen plakken. Dat geleuf ik wel.quote:Op maandag 22 december 2025 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel stickers zijn er totaal?
Nu kerstvakantie tot half februari?quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar
Dus we hebben twee uur gediscussieerd over definities van termen, en de uiteindelijke conclusie was dat verschillende afdelingen en expertises dezelfde definities voor andere dingen gebruiken.
Daarna hebben we koffie gedronken.
Wrightquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
1 was weer een vraag, Which player used to live with Dancing Dimitri van den Bergh?
Kim Huybrechtsquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
1 was weer een vraag, Which player used to live with Dancing Dimitri van den Bergh?
Ik werk gewoon door tot eind januari!quote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu kerstvakantie tot half februari?
Dat wordt middagsessies missen maatquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door tot eind januari!
En hoeveel moet je er kopen voordat je er 312 verschillende hebt? Duizendquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
312 en dan na het toernooi nog het schema op een poster kunnen plakken. Dat geleuf ik wel.
Ik werk iedere dag thuis (vanaf morgen)quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt middagsessies missen maat
Ik heb na het openen van zo'n 20 pakjes nog geen 8 dubbelen ofzo dus in zo'n box zitten wel heel weinig dezelfde in. Maar het hoeft van mij niet per se vol, denk dat ik na deze wellicht nog één keer zo'n box koop en dan ist mooi weest.quote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel moet je er kopen voordat je er 312 verschillende hebt? Duizend
Wright ook. Daar heeft VD Bergh maandenlang bij gewoond aan t begin vd coronacrisisquote:
dat werk mag wel tussen haakjes.quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door tot eind januari!
Waanzinnige uitvoering:quote:Op maandag 22 december 2025 14:44 schreef BB-King het volgende:
Those were the best days of my life.
-Bryan Adams-
Bijnamen zijn leuk als ze natuurlijk ontstaan.quote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wessel gaat niet mee in de bijnaamonzin.
"super-Chin"quote:Op maandag 22 december 2025 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijnamen zijn leuk als ze natuurlijk ontstaan.
Nou ja een "Dude" is hij ook niet echt.quote:Op maandag 22 december 2025 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney was voorheen ‘the Dude’
Adam Hunter Huntquote:Op maandag 22 december 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mervyn "The King" King
Dave "Chizzy" Chisnall
Wessel "Benny" Nijmanquote:Op maandag 22 december 2025 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mervyn "The King" King
Dave "Chizzy" Chisnall
Dat is ook al gespeeldquote:Op maandag 22 december 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is gespeeld, op naar het veldrijden
Alweer??quote:Op maandag 22 december 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is gespeeld, op naar het veldrijden
Ja, hield Basje zijn vervelende mond maar dicht.quote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bas Muijs vindt het mooi dat Nijman zn mond open doet bij t gooien
Waarschijnlijk ook groot fan van Christian Kist.quote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bas Muijs vindt het mooi dat Nijman zn mond open doet bij t gooien
DIEP IN DE STUDIOquote:Op maandag 22 december 2025 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hendriks zit voor mijn gevoel veel te veel in de studio
Het valt nog best mee. Het zijn vooral de infantiele combinaties die het er nog slechter doen uitzien.quote:Op maandag 22 december 2025 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hendriks zit voor mijn gevoel veel te veel in de studio
Ze zijn gewoon gestopt met hem uitnodigenquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Roland Scholten nooit meer aanschuif?
Die man had een gruwelijk godstalent om het darten te analyseren.
Altijd feest in december.quote:
Hij werd met de nek aangekekenquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Roland Scholten nooit meer aanschuift?
Viaplay moest hem nietquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Dartsen is niet meer bij RTL (7).quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Zeeâh zekâh!quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Je moet ook maar mensen hebben die er kunnen zitten he. Die WK gangers gaat al niet..quote:Op maandag 22 december 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel bizar dat Ronald niet meer wordt uitgenodigd maar al die andere fossielen (zoals Co) wel.
En wat Jerry precies toevoegt vraag ik mij ook af, matige carrière, dom inhoudsloos gelul.
Ronaldgod zegt zijn eerlijke mening, dat wordt niet altijd gewaardeerd helaas, types als Co hebben ze liever, geen mening en zo.quote:Op maandag 22 december 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel bizar dat Ronald niet meer wordt uitgenodigd maar al die andere fossielen (zoals Co) wel.
En wat Jerry precies toevoegt vraag ik mij ook af, matige carrière, dom inhoudsloos gelul.
Die kunnen ze heus wel vinden.quote:Op maandag 22 december 2025 15:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Je moet ook maar mensen hebben die er kunnen zitten he. Die WK gangers gaat al niet..
Precies, Scholten heeft meer gewonnen en betere verhalen dan droeftoeters Ron & Jerry.quote:Op maandag 22 december 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Co zegt alleen zijn mening achter je rugquote:Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ronaldgod zegt zijn eerlijke mening, dat wordt niet altijd gewaardeerd helaas, types als Co hebben ze liever, geen mening en zo.
Zij hebben de studio naar een nieuwe locatie verhuisd en hem niet verteld waar die nu is.quote:Op maandag 22 december 2025 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij werd met de nek aangekeken
Ah joh ik stoor me aan niemand. Is toch allemaal cult en wat voor zinnigs kan je er nou echt over zeggen om het een beetje behapbaar te houden..quote:Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen ze heus wel vinden.
Exact.quote:Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Co zegt alleen zijn mening achter je rug
Wessel is echt stiknerveus ja.quote:Op maandag 22 december 2025 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Jeetje die eerste pijl van Wessel zat gigantisch ver onder de T20.
Roland wie?quote:
Hendriks kan ik echt niet hebben, de rest vind ik nog wel te doen (ook al zegt een Meulenkamp of de BN’er van de dag vaak ook niks zinnigs)quote:Op maandag 22 december 2025 15:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Ah joh ik stoor me aan niemand. Is toch allemaal cult en wat voor zinnigs kan je er nou echt over zeggen om het een beetje behapbaar te houden..
Als invalidequote:Op maandag 22 december 2025 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Zit bas nog steeds bij gtst?
Leuke carrière.
Hij is er ook jaren uit geweest, maar nu alweer een tijdje terug.quote:Op maandag 22 december 2025 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Zit bas nog steeds bij gtst?
Leuke carrière.
Heeft iemand geprobeerd te vergiftigen maar zelfs dat lukte m nietquote:
Tijdens de pauze nogmaals controleren wanneer dat gokkantoortje open is.quote:Op maandag 22 december 2025 15:17 schreef BB-King het volgende:
Wessel moet nu... alles zetten op het feit dat hij vanaf nu alle sets moet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |