Viaplay moest hem nietquote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Roland Scholten nooit meer aanschuift?
Die man had een gruwelijk godstalent om het darten te analyseren.
Dartsen is niet meer bij RTL (7).quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Zeeâh zekâh!quote:Op maandag 22 december 2025 15:01 schreef BB-King het volgende:
Je moet ook maar mensen hebben die er kunnen zitten he. Die WK gangers gaat al niet..quote:Op maandag 22 december 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel bizar dat Ronald niet meer wordt uitgenodigd maar al die andere fossielen (zoals Co) wel.
En wat Jerry precies toevoegt vraag ik mij ook af, matige carrière, dom inhoudsloos gelul.
Ronaldgod zegt zijn eerlijke mening, dat wordt niet altijd gewaardeerd helaas, types als Co hebben ze liever, geen mening en zo.quote:Op maandag 22 december 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel bizar dat Ronald niet meer wordt uitgenodigd maar al die andere fossielen (zoals Co) wel.
En wat Jerry precies toevoegt vraag ik mij ook af, matige carrière, dom inhoudsloos gelul.
Die kunnen ze heus wel vinden.quote:Op maandag 22 december 2025 15:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Je moet ook maar mensen hebben die er kunnen zitten he. Die WK gangers gaat al niet..
Precies, Scholten heeft meer gewonnen en betere verhalen dan droeftoeters Ron & Jerry.quote:Op maandag 22 december 2025 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Co zegt alleen zijn mening achter je rugquote:Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ronaldgod zegt zijn eerlijke mening, dat wordt niet altijd gewaardeerd helaas, types als Co hebben ze liever, geen mening en zo.
Zij hebben de studio naar een nieuwe locatie verhuisd en hem niet verteld waar die nu is.quote:Op maandag 22 december 2025 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij werd met de nek aangekeken
Ah joh ik stoor me aan niemand. Is toch allemaal cult en wat voor zinnigs kan je er nou echt over zeggen om het een beetje behapbaar te houden..quote:Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kunnen ze heus wel vinden.
Exact.quote:Op maandag 22 december 2025 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Co zegt alleen zijn mening achter je rug
Wessel is echt stiknerveus ja.quote:Op maandag 22 december 2025 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Jeetje die eerste pijl van Wessel zat gigantisch ver onder de T20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |