Even met wat likes gesmetenquote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Sodeknetters in FB / Werken die ad boeren niet?
Dit gaat HELEMAAL FOUT.
Ik heb nog even een meetingquote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beveridge v Razma kijk ik wel op mute. Meest waardeloze affiche van deze ronde.
Met een drankje erbij is het misschien de moeite waard..quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ja, hij is soms nog wel online.quote:Op maandag 22 december 2025 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie zelfs een like van Tong.
quote:
https://www.ad.nl/wonen/b(...)-op-de-kou~a1e3d054/quote:12. Check je snot
Het is weer de tijd van het jaar om verkouden te worden. Een loopneus of snotneus is volkomen onschuldig, mits je snot maar helder van kleur is. Bij een beginnende verkoudheid kleurt je snot vaak wit. Meer weten over snot? Doe dan de snotquiz.
Mwah ik vond Heta - Bellmont nog erger gisteravond. Maar zeker top 3 ja.quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tata - Meikle.quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tjonge, gezellig topicquote:Op maandag 22 december 2025 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Sodeknetters in FB / Werken die ad boeren niet?
Dit gaat HELEMAAL FOUT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |