Of tenminste, wat jij dacht dat koffie was.quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar
Dus we hebben twee uur gediscussieerd over definities van termen, en de uiteindelijke conclusie was dat verschillende afdelingen en expertises dezelfde definities voor andere dingen gebruiken.
Daarna hebben we koffie gedronken.
312 en dan na het toernooi nog het schema op een poster kunnen plakken. Dat geleuf ik wel.quote:Op maandag 22 december 2025 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel stickers zijn er totaal?
Nu kerstvakantie tot half februari?quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar
Dus we hebben twee uur gediscussieerd over definities van termen, en de uiteindelijke conclusie was dat verschillende afdelingen en expertises dezelfde definities voor andere dingen gebruiken.
Daarna hebben we koffie gedronken.
Wrightquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
1 was weer een vraag, Which player used to live with Dancing Dimitri van den Bergh?
Kim Huybrechtsquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
1 was weer een vraag, Which player used to live with Dancing Dimitri van den Bergh?
Ik werk gewoon door tot eind januari!quote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu kerstvakantie tot half februari?
Dat wordt middagsessies missen maatquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door tot eind januari!
En hoeveel moet je er kopen voordat je er 312 verschillende hebt? Duizendquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
312 en dan na het toernooi nog het schema op een poster kunnen plakken. Dat geleuf ik wel.
Ik werk iedere dag thuis (vanaf morgen)quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat wordt middagsessies missen maat
Ik heb na het openen van zo'n 20 pakjes nog geen 8 dubbelen ofzo dus in zo'n box zitten wel heel weinig dezelfde in. Maar het hoeft van mij niet per se vol, denk dat ik na deze wellicht nog één keer zo'n box koop en dan ist mooi weest.quote:Op maandag 22 december 2025 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoeveel moet je er kopen voordat je er 312 verschillende hebt? Duizend
Wright ook. Daar heeft VD Bergh maandenlang bij gewoond aan t begin vd coronacrisisquote:
dat werk mag wel tussen haakjes.quote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door tot eind januari!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |