Gelukkig hebben we dergelijke onzin niet nodig in dit warme badquote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral door de mods die persoonlijk worden
DRT heeft geen mods nodig. @Coco doet het reeksen wel.quote:Op maandag 22 december 2025 13:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dergelijke onzin niet nodig in dit warme bad
Bij mij gaan ze in ondergrondse fabrieken wapentuig in elkaar schroeven.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met een kersttrui worden als ik aan de macht kom naar het oostfront gestuurd.
Zaterdag even bij de Super League gekeken in de kroeg. Toen hees iemand daar zich na zijn potjes steeds weer in een kersttrui. Het was ook een verdomd raar persoon.quote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen met een kersttrui worden als ik aan de macht kom naar het oostfront gestuurd.
quote:Op maandag 22 december 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zaterdag even bij de Super League gekeken in de kroeg. Toen hees iemand daar zich na zijn potjes steeds weer in een kersttrui. Het was ook een verdomd raar persoon.
Neequote:Op maandag 22 december 2025 13:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie Bas Muijs een mooie jongen?
Oh nou ik word bijna bangquote:Op maandag 22 december 2025 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
2 achter elkaar zelfsquote:Op maandag 22 december 2025 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik al een 9-darter gemist vandaag?
18-darter, altijd mooi.quote:
So close...quote:
MvG en Wade waren daar beide ook wel behoorlijk wat kilo’s jongerquote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alweer 13 jaar geleden, überhaupt.
Weet nog precies waar ik dit zagquote:Op maandag 22 december 2025 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alweer 13 jaar geleden, überhaupt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |