Ook heerlijk ja. Ik vind het wel lastig. Ik weet dat ze ouder worden, daardoor minder flexibel, en misschien is het uithalen met verwijten en dan niet willen toelichten daar deel van, maar het is moeilijk om de ‘nu zijn ze er nog en kunnen we ze nog bezoeken’ daarmee te verenigingen zonder mijzelf teveel te negeren.quote:Op maandag 22 december 2025 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn broertje kwam al met een "jullie houden je helemaal niet aan de planning die we op mamma's verjaardag hebben afgesproken!".
Terwijl ik daar zeker aanwezig was, maar absoluut niets met helemaal niemand heb afgesproken; ik heb een verhaal aangehoord over wat ie allemaal voor ideeen had...
Ja precies; mijn moeder communiceert 'ik wil gewoon thuis alleen zijn" maar bedoelt volgens hem iets heel anders dan wat ik van haar opmaak; en enerzijds wil je iemand niet zomaar 'alleen thuis laten zitten', maar andersom, iemand dwingen om 'gezellig te doen' schiet ook niemand iets mee op.quote:Op maandag 22 december 2025 11:51 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ook heerlijk ja. Ik vind het wel lastig. Ik weet dat ze ouder worden, daardoor minder flexibel, en misschien is het uithalen met verwijten en dan niet willen toelichten daar deel van, maar het is moeilijk om de ‘nu zijn ze er nog en kunnen we ze nog bezoeken’ daarmee te verenigingen zonder mijzelf teveel te negeren.
Gevleugelde uitspraak van mn psych: verwachtingen geven alleen maar teleurstellingenquote:Op maandag 22 december 2025 12:11 schreef AnneX het volgende:
Het eerste kerstgedoe vanwege onuitgesproken verwachtingen en invullen voor een ander is ook gearriveerd dus we zijn er klaar voor
Hier maar omheen dansen…Het wordt vanzelf 2 januari 2026.
Je zou toch zeggen dat die snel opvolgende tijdstippen opvallen bij de RDW ?quote:Op maandag 22 december 2025 13:45 schreef derLudolf het volgende:
Even verder apk voor export op de auto. Toko vlakbij werk waar je zonder afspraak terecht kunt.
Lopende band werk. Hele belevenis. Iedereen (inclusief de keurmeesters die in ongeveer vijf minuten een keuring doen) rookt ook lekker binnen.
Sommige bedrijven doen het allemaal in een keer aan het eind van de dag toch?quote:Op maandag 22 december 2025 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat die snel opvolgende tijdstippen opvallen bij de RDW ?
Dan kan geen van hun klanten de auto dus meenemen na de keuring? Want als een auto voor herkeuring wordt aangewezen moet ie in ongewijzigde toestand (en dus km-stand) worden aangeboden voor herkeuring voor zover ik weet ?quote:Op maandag 22 december 2025 14:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige bedrijven doen het allemaal in een keer aan het eind van de dag toch?
Wat enorm liefquote:Op maandag 22 december 2025 13:25 schreef Blues het volgende:
Wij ook geen kerstgedoe, gewoon samen als altijd. Alle belangrijke loved ones al gezien en gesproken en een brief van gehadMaar dat heeft niks met kerst te maken ook
![]()
En ik heb van mn collega's en TL een kadootje gekregen: woe 31/12 vrij![]()
Bijna geen spreekuur, genoeg mensen, bijna pensionado en ze gunnen me langer vrij.
Zo lief!
Jaaaa, die vrienden hebben wij ook. Joggingbroek en slippers zijn vaste bagage als er daar naartoe gaan. Met oudjaar weer, zin in.quote:Op maandag 22 december 2025 13:30 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben blij dat ik een aantal andere dagen met vrienden doorbreng, waar we zo thuis zijn dat we niet vooraf voor elkaar hoeven opruimen, iedereen drinken pakt of een rondje haalt ook al ben je in andermans huis en we snappen het van elkaar als iemand de energie niet heeft of gewoon liever last minute afzegt of na een uur weer vertrekt.
Die druk ook die er op dat GEZELLIG SAMEN MET KERST ligt, waardoor alles dat niet gezellig en niet zoveel mogelijk samen is, niet ok is. En het moet wel op die-en-die dag maar niet te laat, en dit moet en dat moet. Waardeer gewoon de onderlinge verschillen en behoeftes.
Pfff.
zou kunnen. Teveel speling op wiellager overigens dus dat moet ik even laten fiksenquote:Op maandag 22 december 2025 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan kan geen van hun klanten de auto dus meenemen na de keuring? Want als een auto voor herkeuring wordt aangewezen moet ie in ongewijzigde toestand (en dus km-stand) worden aangeboden voor herkeuring voor zover ik weet ?
quote:Op maandag 22 december 2025 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, Chris Rea has finally arrived home rip
Autongeluk denk ikquote:Op maandag 22 december 2025 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Och, Chris Rea has finally arrived home rip
Die zat er gewoon bij in de verpakking. Al vind ik dat het een poes is en mijn kind een hond.quote:Op maandag 22 december 2025 12:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Omg @:Vanyel die hamster sticker op je roborock! Hoe wat waar?! Die wil ik ook!
En hoe is het dan ( met de gevolgen van) “de forse longontsteking”?quote:Op maandag 22 december 2025 15:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb Rillettes de Canard gemaakt. Had 3 eendenbouten in de vriezer, ontdooit en gezout en gepeperd, nachtje lezen trekken. Vervolgens met witte wijn, het vet wat over was van de gebraden eend vorige week opgezet. Laurier, foelie, wat chili, piment, knoflook.
Dit 8 uur laten pruttelen, gezeefd, vlees van de botten getrokken en tot draadjes geplukt. Vlees weer bij de vloeistof en afgesmaakt. In 5 jampotjes gevuld en die weck ik nu. Deel eten we zelf, maar doe de buren ook een plezier.
quote:Op maandag 22 december 2025 17:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die zat er gewoon bij in de verpakking. Al vind ik dat het een poes is en mijn kind een hond.
Antibiotica doet wonderen, zeker nog niet 100% maar gaat stukken beterquote:Op maandag 22 december 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe is het dan ( met de gevolgen van) “de forse longontsteking”?
De eerste week kon ik écht niks behalve bed, bank, aan tafel, bank.
Hier vergelijkbaar, alleen iets verschoven in tijd. Inloop rond half 11 en om 20u koffie en dan gaat iedereen naar huis (of is al haar huis)quote:Op maandag 22 december 2025 18:05 schreef sigme het volgende:
Met kerst gaan wij naar liefstes familie. Ik dacht dat die traditie wel zou verwateren na het overlijden van mijn schoonmoeder, maar dat is niet het geval. 5 broers & zussen + partners; soms wat van de (inmiddels volwassen) kinderen (met evt eigen kinderen) erbij.
Iedereen neemt wat eten mee; er is altijd veel te veel, we beginnen zo ergens tussen 3 en 5 en het wordt een uur of 11 a 12. Altijd alles gemoedelijk en vertrouwd.
Lul, ik moest lachenquote:
Deden wij vorige week, altijd geslaagd vind ikquote:Op maandag 22 december 2025 18:47 schreef Blues het volgende:
Met 11 collega's doen we a.s. woensdag spontaan een kerstlunch.Iedereen maakt wat.
Ik ga pulled chickenwraps van Milusjka maken
Duurde best lang voor ik in de gaten had dat ie niet Agz heet, en jij niet gewoon problemen hebt met het schrijven van een kloppende zin.quote:Op maandag 22 december 2025 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voordeel van een nietNL man: kerst in het buitenland. Mn ouders geven er weinig om dus we doen voor vertrek altijd gezellig daar eten voor kerst. Agz zn familie in de UK woont hoeven we er gelukkig ook geen 3 weken heen![]()
Maar dan gaat de UKse family vast wel uit hun kerstdak toch? Want UKersquote:Op maandag 22 december 2025 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voordeel van een nietNL man: kerst in het buitenland. Mn ouders geven er weinig om dus we doen voor vertrek altijd gezellig daar eten voor kerst. Agz zn familie in de UK woont hoeven we er gelukkig ook geen 3 weken heen![]()
Eigenlijk doen man en ik al zo lang als we elkaar kennen O&N met zn 2 en de poes om die wat kalmish te houden. En dat is gelukkig dit jaar weer het planVroeger omdat we al vaak genoeg buiten de deur waren, nu omdat "mij niet bellen gek"
feli!quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Alle kerstboodschappen zijn binnen.
Hier geen "gedoe", maar ik vind de "jij moet koken"verplichting wel een beetje stom. Ik heb net 60 uur gekookt. Maar goed, als dat het is...
W. is vandaag officieel oud geworden, vanmiddag komen zijn ouders. Vanavond een kleine borrel met een paar mensen.
Morgen is dan kerstmiddag en omdat we allebei oud zijn slaan we dat misschien wel over. Oh en omdat het 2 graden is met oostenwind, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
feli!Valt wel mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik mag er graag grapjes over maken.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.God ik dacht 50. 41 is praktisch nog een kleuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik mag er graag grapjes over maken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ik dacht 50. 41 is praktisch nog een kleuter
Jij bent absoluut piep ja, en jong en fris enzoquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja nou is referentiekader natuurlijk. Ik ben nog een kleuter natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:18 schreef Lonaa het volgende:
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.Een goede gehaktbal is anders donders lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is wat mij betreft het enige goede aan die maaltijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede gehaktbal is anders donders lekker.
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.Als in een blikkie warmen, een zak leegstorten in warm water, balletjes uit een Makro pak en klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wordt er wel van je verwacht dat je bonen welt, tomatensaus maakt, piepers jast en met gehakt aan de slag gaat ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.Bejaard alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik mag er graag grapjes over maken..
Dat doet Marijn ook, die grapjes. Die zit nu al te giechelen dat ik 42 word (in Augustus pas)![]()
Maar dat is dan ook de beste leeftijd, het antwoord op al je levensvragen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Bejaard al.
Dat doet Marijn ook, die grapjes. Die zit nu al te giechelen dat ik 42 word (in Augustus pas)
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is dan ook de beste leeftijd, het antwoord op al je levensvragen.
Dat was mijn antwoord ook. Alleen dat snapt hij nog nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik onderzoek naar aan het doen. Ik weet niet of die functies die ik nu mis op een normale snelkookpan zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:32 schreef Barreltje het volgende:
LS , is er ergens een apparaat wat alleen kan wat er nu mankeert aan je apparaat ?
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.RilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lievelings als kind?
Of oprecht nog steeds?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burger KingWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Ik heb daar vorig jaar bar weinig van gemerktquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij een versie waarbij je dan dus niet zelf het ventiel van sealing naar venting kan zetten? Mijne heeft dat wel, dus dan doe je gewoon handmatig een quick release. Moet je er dus wel zijn bij einde kooktijd, maar oké.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moeilijk. Ik heb dus zo'n superdure InstantPot van 300 euro die alles kan behalve naar Mars. Hij is bijna 3 jaar oud.
Een van de functies is kapot. Na pressure cooking, kan het apparaat alleen nog maar natural release doen, geen quick of pulse release. Dat betekent dat ik er geen pasta, risotto of stoofpeertjes in kan maken. Wel zo'n beetje alle andere gerechten.
Over heen en weer gemaild over dit mankement. Men vindt dat het slijtage is, dat kunnen ze per mail inschatten. Ik vind van niet. Ik vind dat ik mag verwachten dat zo'n duur apparaat een langere levensduur heeft dan nog geen 3 jaar. Zij vinden dat ik een onafhankelijk keuringsrapport moet overleggen dat bewijst dat dit geen slijtage is. Na veel heen en weer mailen zijn ze bereid om me een korting van 20 euro te geven op de actieprijs van een nieuwe versie. Dan kost hij nog 160 euro.
Een hele nieuwe is duurder. Ook van een ander merk. En ik kan het grootste deel van het apparaat nog gebruiken. Ik twijfel. Ik verander elk kwartier van mening.
Voor weinig heb je een abo zónder advertenties…quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit er hard aan te denken afscheid te nemen van Fok. De advertenties op mobiel maken het een ongelofelijke kut ervaring. Adverteerders prima maar als ik het normale scherm niet meer zien kan door alle advertenties ….
Ach jakkes heb jij ook die uitvoering waarbij de stoomventielfuncties in zo'n los inzet-deksel zitten? Zodat je hem niet met de hand kan verlossen van druk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moeilijk. Ik heb dus zo'n superdure InstantPot van 300 euro die alles kan behalve naar Mars. Hij is bijna 3 jaar oud.
Een van de functies is kapot. Na pressure cooking, kan het apparaat alleen nog maar natural release doen, geen quick of pulse release. Dat betekent dat ik er geen pasta, risotto of stoofpeertjes in kan maken. Wel zo'n beetje alle andere gerechten.
Over heen en weer gemaild over dit mankement. Men vindt dat het slijtage is, dat kunnen ze per mail inschatten. Ik vind van niet. Ik vind dat ik mag verwachten dat zo'n duur apparaat een langere levensduur heeft dan nog geen 3 jaar. Zij vinden dat ik een onafhankelijk keuringsrapport moet overleggen dat bewijst dat dit geen slijtage is. Na veel heen en weer mailen zijn ze bereid om me een korting van 20 euro te geven op de actieprijs van een nieuwe versie. Dan kost hij nog 160 euro.
Een hele nieuwe is duurder. Ook van een ander merk. En ik kan het grootste deel van het apparaat nog gebruiken. Ik twijfel. Ik verander elk kwartier van mening.
De bonen komen uit blik, de piepers zijn gejast en de ballen gedraaid en genesteld in de jusquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als in een blikkie warmen, een zak leegstorten in warm water, balletjes uit een Makro pak en klaar?
Of wordt er wel van je verwacht dat je bonen welt, tomatensaus maakt, piepers jast en met gehakt aan de slag gaat ?
Hij vindt het oprecht nog steeds lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ril
Lievelings als kind?
Of oprecht nog steeds?
Dat heb ik met aardappelpureequote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen....
Mijn vader had vroeger op donderdag koopavond, en at dan niet mee.
Mijn moeder maakte dan, om lekker makkelijk te eten (het was voor mij ook de avond waarop ik naar muziekles moest fietsen enzo):
- Witte bonen in tomatensaus (blik, huismerk)
- Opgebakken dikke plak boterhamworst
- Gekookte aardappeltjes
- Gekookte havermout met een lepeltje custardpoeder erin
En iedere keer als ik dus een blikkie bonen in tomatensaus opentrek krijg ik wel een "vroegah was het knus" gevoel
Klopt inderdaad, dat kan niet handmatig. Althans, niet meer nu de quick release het niet meer doet. Een palletje omzetten zoals jij beschrijft kon nooit, maar op cancel drukken als hij op de quick release stand stond kon wel. Dan kwam er gelijk stoom uit het apparaat. Maar nu is het na afloop of cancel dus gewoon 10 minuten wachten terwijl mijn eten verpietertquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb jij een versie waarbij je dan dus niet zelf het ventiel van sealing naar venting kan zetten? Mijne heeft dat wel, dus dan doe je gewoon handmatig een quick release. Moet je er dus wel zijn bij einde kooktijd, maar oké.
Wel bijzonder irritant.
Ja, wij hebben dezelfde. Weet nog wel dat jij er toen ruzie mee had. Ik heb altijd tot volle tevredenheid gebruik er van gemaakt, tot half oktober. Ben al 2 maanden met die lui aan het mailen ook. Ik ben er wel klaar mee ook, ik ga geen gebruik maken van hun aanbod. Ze bekijken het maar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach jakkes heb jij ook die uitvoering waarbij de stoomventielfuncties in zo'n los inzet-deksel zitten? Zodat je hem niet met de hand kan verlossen van druk?
Ik heb zo'n enorme ruzie met het ding gehad toen ie nieuw was (een nieuwe gehad, hij kwam nooit op druk); nu -afkloppen- gaat het goed.
OK, ik ben natuurlijk geen officieel gediplomeerd drukvat reparateur (staat me bij dat je dat in NL bij het Stoomwezen hoort te zijn voor je aan drukvaten sleutelt).quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, wij hebben dezelfde. Weet nog wel dat jij er toen ruzie mee had. Ik heb altijd tot volle tevredenheid gebruik er van gemaakt, tot half oktober. Ben al 2 maanden met die lui aan het mailen ook. Ik ben er wel klaar mee ook, ik ga geen gebruik maken van hun aanbod. Ze bekijken het maar.
Op de website staat ook nog dat dit product nu een nieuwe verbeterde versie heeft na klachten over het drukventiel. Toen ik daar in mijn mail naar refereerde, ging dat natuurlijk om iets anders dan om mijn klacht. Vast wel.
Ik heb geheel geen goede herinneringen aan wat moe maakte, ik heb vooral leren koken uit zelfverdediging. Maar witte bonen in tomatensaus (Heinz) met krokant gebakken spek (eentje zonder glucose) herinnerd mij aan de tijd dat ik jong en net uit huis was, heerlijk, de smaak van vrijheid op het kamertje in het kraakpand.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:19 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen....
Mijn vader had vroeger op donderdag koopavond, en at dan niet mee.
Mijn moeder maakte dan, om lekker makkelijk te eten (het was voor mij ook de avond waarop ik naar muziekles moest fietsen enzo):
- Witte bonen in tomatensaus (blik, huismerk)
- Opgebakken dikke plak boterhamworst
- Gekookte aardappeltjes
- Gekookte havermout met een lepeltje custardpoeder erin
En iedere keer als ik dus een blikkie bonen in tomatensaus opentrek krijg ik wel een "vroegah was het knus" gevoel
Hij komt wel op druk maar gaat er niet meer op 2 van de 3 manieren van af. Alleen natuurlijk, niet quick of pulse.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
OK, ik ben natuurlijk geen officieel gediplomeerd drukvat reparateur (staat me bij dat je dat in NL bij het Stoomwezen hoort te zijn voor je aan drukvaten sleutelt).
Maar als ie dus weigert op druk te komen (wat ook de nieuwe occasionally wel eens heeft) dan til ik hem aan de achterkant 3cm op en laat hem vallen. Een paar keer achterelkaar.
Om dus de grote zwarte "wobbel" en dat kleinere metalen palletje met dat rubbertje eromheen geforceerd te laten bewegen.....
Uhuh snap ik, maar misshien dat het spoeltje wat de stand van het piefjepalletje moet detecteren 'm wel ziet als je hem eens een beetje schoffeert ? En dat dan het knopje wel functioneert om hem op pulse of immediate te krijgen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij komt wel op druk maar gaat er niet meer op 2 van de 3 manieren van af. Alleen natuurlijk, niet quick of pulse.
Ah zo. We zijn al wat aan het pielen geweest maar het heeft weinig nut. Ik zal jouw bons-optie eens proberen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh snap ik, maar misshien dat het spoeltje wat de stand van het piefjepalletje moet detecteren 'm wel ziet als je hem eens een beetje schoffeert ? En dat dan het knopje wel functioneert om hem op pulse of immediate te krijgen?
Backed Beans, Bacon, braadworstjes, gebakken bloedworst, champignons, gegrilde tomaat, toast, kippers, spiegeleieren of gepocheerd ei, thee en verse jus? Hashbrowns vind ik ook lekker erbij, maar dat is eigenlijk Amerikaans.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb voor de kerstvakantie een full English op de planning staan, met natuurlijk ook baked beansDat is ook wel gelijk de enige wijze waarop witte bonen in tomatensaus eetbaar zijn.
Baked beans, tomaat, worst, spiegelei, champignons, braadworst, bacon, toast, thee. Bloedworst ben ik geen fan van en kippers heb ik niet in huis. Hash browns vind ik geweldig maar er is zo veel eten in huis voor de komende weken dat ik daar niet ook nog aan begin dit keer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Backed Beans, Bacon, braadworstjes, gebakken bloedworst, champignons, gegrilde tomaat, toast, kippers, spiegeleieren of gepocheerd ei, thee en verse jus? Hashbrowns vind ik ook lekker erbij, maar dat is eigenlijk Amerikaans.
Zo een paar keer per jaar maak ik op zondag een full English, eten dan de rest van de dag niet zoveel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |