Die zat er gewoon bij in de verpakking. Al vind ik dat het een poes is en mijn kind een hond.quote:Op maandag 22 december 2025 12:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Omg @:Vanyel die hamster sticker op je roborock! Hoe wat waar?! Die wil ik ook!
En hoe is het dan ( met de gevolgen van) “de forse longontsteking”?quote:Op maandag 22 december 2025 15:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb Rillettes de Canard gemaakt. Had 3 eendenbouten in de vriezer, ontdooit en gezout en gepeperd, nachtje lezen trekken. Vervolgens met witte wijn, het vet wat over was van de gebraden eend vorige week opgezet. Laurier, foelie, wat chili, piment, knoflook.
Dit 8 uur laten pruttelen, gezeefd, vlees van de botten getrokken en tot draadjes geplukt. Vlees weer bij de vloeistof en afgesmaakt. In 5 jampotjes gevuld en die weck ik nu. Deel eten we zelf, maar doe de buren ook een plezier.
quote:Op maandag 22 december 2025 17:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die zat er gewoon bij in de verpakking. Al vind ik dat het een poes is en mijn kind een hond.
Antibiotica doet wonderen, zeker nog niet 100% maar gaat stukken beterquote:Op maandag 22 december 2025 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
En hoe is het dan ( met de gevolgen van) “de forse longontsteking”?
De eerste week kon ik écht niks behalve bed, bank, aan tafel, bank.
Hier vergelijkbaar, alleen iets verschoven in tijd. Inloop rond half 11 en om 20u koffie en dan gaat iedereen naar huis (of is al haar huis)quote:Op maandag 22 december 2025 18:05 schreef sigme het volgende:
Met kerst gaan wij naar liefstes familie. Ik dacht dat die traditie wel zou verwateren na het overlijden van mijn schoonmoeder, maar dat is niet het geval. 5 broers & zussen + partners; soms wat van de (inmiddels volwassen) kinderen (met evt eigen kinderen) erbij.
Iedereen neemt wat eten mee; er is altijd veel te veel, we beginnen zo ergens tussen 3 en 5 en het wordt een uur of 11 a 12. Altijd alles gemoedelijk en vertrouwd.
Lul, ik moest lachenquote:
Deden wij vorige week, altijd geslaagd vind ikquote:Op maandag 22 december 2025 18:47 schreef Blues het volgende:
Met 11 collega's doen we a.s. woensdag spontaan een kerstlunch.Iedereen maakt wat.
Ik ga pulled chickenwraps van Milusjka maken
Duurde best lang voor ik in de gaten had dat ie niet Agz heet, en jij niet gewoon problemen hebt met het schrijven van een kloppende zin.quote:Op maandag 22 december 2025 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voordeel van een nietNL man: kerst in het buitenland. Mn ouders geven er weinig om dus we doen voor vertrek altijd gezellig daar eten voor kerst. Agz zn familie in de UK woont hoeven we er gelukkig ook geen 3 weken heen![]()
Maar dan gaat de UKse family vast wel uit hun kerstdak toch? Want UKersquote:Op maandag 22 december 2025 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voordeel van een nietNL man: kerst in het buitenland. Mn ouders geven er weinig om dus we doen voor vertrek altijd gezellig daar eten voor kerst. Agz zn familie in de UK woont hoeven we er gelukkig ook geen 3 weken heen![]()
Eigenlijk doen man en ik al zo lang als we elkaar kennen O&N met zn 2 en de poes om die wat kalmish te houden. En dat is gelukkig dit jaar weer het planVroeger omdat we al vaak genoeg buiten de deur waren, nu omdat "mij niet bellen gek"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |