Jupquote:Op woensdag 24 december 2025 11:29 schreef fietsie het volgende:
En Vinted pakt dan een percentage op iedere transactie ?
Snap ik. Was vooral bedoeld om aan te geven dat als het dan gaat over de in oksel/mond gemeten temperatuur ik dus niet zo'n waarde zou hechten aan of die wel klopt, want onbetrouwbare meting, dus klopt waarschijnlijk niet, maar dat zegt vooral wat over de meetmanier en niet over de thermometer zelfquote:Op woensdag 24 december 2025 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik vond rectaal meten niet zo'n geweldig idee met een product dat mogelijk terug moet. Al zullen ze dat wel weggooien, maar toch.
Gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen koffie drinkenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:31 schreef fietsie het volgende:
Ik vond een collega! Verstopt in een andere ruimte.
Same. Of shoarma.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:19 schreef fietsie het volgende:
Ik zit nog wel in dubio wat ik vanavond doe; snacken, of werkelijk iets koken
Het werden kipvleugeltjes (die eind-tipjes) krokant gebakken in de oven.quote:
Het werd shoarma. We wachten op de belquote:Op woensdag 24 december 2025 18:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het werden kipvleugeltjes (die eind-tipjes) krokant gebakken in de oven.
Morgen wel fatsoenlijk eten
Zal wel druk zijn bij die toko'squote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het werd shoarma. We wachten op de bel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |