SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook deze dag eea eromheen:
• Vooraf iets gebaseerd op gerookte zalm en vers gerastpe mierikswortel
• De ossenhaas met gerechten eromheen:
• Gebakken paddestoelen, spruitjes met spekjes en oude kaas, worteltjes geglaceerd met honing
[ Bericht 25% gewijzigd door fietsie op 24-12-2025 11:50:39 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
That's the spiritquote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef Barreltje het volgende:
wij beginnen vanavond traditioneel met eend, met aardappeltjes en rode kool
morgen staat er buikspek en worst op de planning en de 26ste is het kaasfondue met restjes van de dagen ervoor![]()
verder staan er nog wat brunches op de planning en chocolade met slagroom , glogg en gin/tonic.
en SNOEP, veel chocolade en andere meuk..
ik ga voor de +5 kilo
Oowja! Die heb ik ook nog liggen. Hm. BBQ staat nog wel buiten in de tuin....quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef Barreltje het volgende:
morgen staat er buikspek en worst op de planning
Geen flæskesteg en geen risalamande med mandelgave ?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef Barreltje het volgende:
wij beginnen vanavond traditioneel met eend, met aardappeltjes en rode kool
morgen staat er buikspek en worst op de planning en de 26ste is het kaasfondue met restjes van de dagen ervoor![]()
verder staan er nog wat brunches op de planning en chocolade met slagroom , glogg en gin/tonic.
en SNOEP, veel chocolade en andere meuk..
ik ga voor de +5 kilo
Sow indrukwekkend ditquote:Op woensdag 24 december 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
Wij doen het altijd iets eerder omdat het ons logistiek wat beter uitkomt, dit was het menu.
‘Beschuit met Zwarte Muisjes’
Oscietra kaviaar, aardappel, bieslook
[ afbeelding ]
Bisquegel
Garnalencrunch, Isigny-Ste-Mère, kervel
[ afbeelding ]
Sneeuwkrab
Granny smith, selderij, lavas
[ afbeelding ]
Kabeljauw
Walnoot, enoki, walnoot velouté
[ afbeelding ]
‘Kerremelksmeus’
Noordzeegarnaal, kwartelei
[ afbeelding ]
Anjou Duif
van de BBQ
Granaatappel, miso, salsa verde
[ afbeelding ]
Verrassingsdessert
[ afbeelding ]
Wijnlijst
N.V. (base 2017) Egly-Ouriet Grand Cru Extra Brut
Ambonnay, Pinot Noir & Chardonnay
2023 Marc Colin Saint-Aubin 1er Cru
‘En Remilly’
Saint-Aubin, Chardonnay
2022 Domaine Leflaive Puligny-Montrachet
Puligny-Montrachet, Chardonnay
2019 Méo-Camuzet Meursault
Meursault, Chardonnay
2019 Méo-Camuzet Corton-Charlemagne
Aloxe-Corton, Chardonnay
2019 Méo-Camuzet Fixin 1er Cru
‘Clos du Chapitre’
Fixin, Pinot Noir
[ afbeelding ]
Ik heb alleen grotendeels het eerste en het laatste gerecht gemaakt, de rest door m'n zoon waar ik het met een gerust hart aan kan overlaten, het was erg goed.
Ja klopt, ik heb het ook naar Jarno Eggen gestuurd, daarop heeft hij het op zijn insta geplaatst, erg leuk.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tarado inspiratie opgedaan bij De groene lantaarn?
Beschuit met zwarte muisjes is daar een signature dish![]()
Prachtig uitgebreid diner hadden jullie
Tof! Zowel sfeer, eten als de medewerkers waren zo fijn toen ik er wasquote:Op woensdag 24 december 2025 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het ook naar Jarno Eggen gestuurd, daarop heeft hij het op zijn insta geplaatst, erg leuk.
Was wel lunch, dat vinden we prettiger omdat je dan wat frisser bent
Ja top en inderdaad lieve mensen, het is dat het zo uit de richting is voor ons, maar zeker een restaurant dat ik weer eens wil bezoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof! Zowel sfeer, eten als de medewerkers waren zo fijn toen ik er was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |