feli!quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Alle kerstboodschappen zijn binnen.
Hier geen "gedoe", maar ik vind de "jij moet koken"verplichting wel een beetje stom. Ik heb net 60 uur gekookt. Maar goed, als dat het is...
W. is vandaag officieel oud geworden, vanmiddag komen zijn ouders. Vanavond een kleine borrel met een paar mensen.
Morgen is dan kerstmiddag en omdat we allebei oud zijn slaan we dat misschien wel over. Oh en omdat het 2 graden is met oostenwind, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
feli!Valt wel mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik mag er graag grapjes over maken.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.God ik dacht 50. 41 is praktisch nog een kleuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik mag er graag grapjes over maken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ik dacht 50. 41 is praktisch nog een kleuter
Jij bent absoluut piep ja, en jong en fris enzoquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ja nou is referentiekader natuurlijk. Ik ben nog een kleuter natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:18 schreef Lonaa het volgende:
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.Een goede gehaktbal is anders donders lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat is wat mij betreft het enige goede aan die maaltijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goede gehaktbal is anders donders lekker.
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.Als in een blikkie warmen, een zak leegstorten in warm water, balletjes uit een Makro pak en klaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wordt er wel van je verwacht dat je bonen welt, tomatensaus maakt, piepers jast en met gehakt aan de slag gaat ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.Bejaard alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik mag er graag grapjes over maken..
Dat doet Marijn ook, die grapjes. Die zit nu al te giechelen dat ik 42 word (in Augustus pas)![]()
Maar dat is dan ook de beste leeftijd, het antwoord op al je levensvragen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Bejaard al.
Dat doet Marijn ook, die grapjes. Die zit nu al te giechelen dat ik 42 word (in Augustus pas)
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is dan ook de beste leeftijd, het antwoord op al je levensvragen.
Dat was mijn antwoord ook. Alleen dat snapt hij nog nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de beste leeftijd, het antwoord op al je levensvragen.
Daar ben ik onderzoek naar aan het doen. Ik weet niet of die functies die ik nu mis op een normale snelkookpan zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:32 schreef Barreltje het volgende:
LS , is er ergens een apparaat wat alleen kan wat er nu mankeert aan je apparaat ?
De regel is dus dat je mag kiezen wat je wil eten als je jarig bent.RilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lievelings als kind?
Of oprecht nog steeds?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |