Correcte engelse uitspraak is iig ook niet één van zn talentenquote:Op zondag 21 december 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Marco is wel een darter met talenten. Maar geen talent voor darten
Is er een linkie?quote:Op zondag 21 december 2025 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een vernieuwing van de bingo!
Nee.quote:
Dat is toch iets waar je mee geboren wordt?quote:Op zondag 21 december 2025 15:23 schreef Kopiko het volgende:
Cullen begint een hazenlip te ontwikkelen.
Cullen is een aparte jongen.quote:Op zondag 21 december 2025 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch iets waar je mee geboren wordt?
De bookies wel blijkbaarquote:Op zondag 21 december 2025 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De druk ligt weer eens bij Cullen en hij komt niet opdagen. Je verwacht het niet.
Hij heeft natuurlijk gelijk, laat je Joe Cullen-haat niet alles in de weg staan aubquote:Op zondag 21 december 2025 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bepaalt Bevins dit zelf of zo?
#FREEMENSUR
Ja wat nou weer danquote:Op zondag 21 december 2025 15:29 schreef Kopiko het volgende:
Oostenrijker tot de orde geroepen @:alleskaputt
Dit heeft niets met Cullen te maken.quote:Op zondag 21 december 2025 15:30 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gelijk, laat je Joe Cullen-haat niet alles in de weg staan aub
Welke zijn eraf?quote:Op zondag 21 december 2025 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd voor een vernieuwing van de bingo!
Iets met van van Gerwen...quote:Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet alleen dat je op vloertoernooien amper expressief mag zijn. Zelfs op de Development Tour krijg je op je kop als je iets te hard schreeuwt.
Dutchbat staat klaar.quote:Op zondag 21 december 2025 15:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oneens, ik vermoed Bosnische inmenging.
Deze was gisteren:quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Op de vloer is het een heel goede speler is al geweest.
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
"Hele goede darter maar vooral op de vloer"
Was kennelijk toch niet bijster veel voor nodigquote:
Ik neem in elk geval aan dat "darter X begint nu echt weg te zakken" en wat geratel over dat de oude generatie nu echt vervangen begint te worden er al in staan? Schakelde van de week weer eens in en het was alweer het eerste wat ik hoordequote:
Achter de schermen helaas.quote:
Wordt er toch nog gelachen tijdens deze aids sessiesquote:Op zondag 21 december 2025 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat zijn darters toch heerlijke mongolen.
Een mooie tweede plaats achter 30 december 2023. Opdat we niet vergeten.quote:Op zondag 21 december 2025 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Het meest Cullen-esque WK darts van Cullen ooit.
Bij Arjanquote:
Je kunt een Serviër wel uit de oorlog halen, maar..quote:Op zondag 21 december 2025 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Cullenog een keer die Servische debiel
Dat we voortaan Cullen maar direct tegen een opa zetten die hem eruit smijtquote:Op zondag 21 december 2025 15:43 schreef Mani89 het volgende:
Het meest Cullen-esque WK darts van Cullen ooit.
Stompe met z'n blouse wat is dat horse nebula ofzo?quote:Op zondag 21 december 2025 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Cullenog een keer die Servische debiel
Rudi Carrellquote:Op zondag 21 december 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weten jullie welke Duitse sporter ook Nederlands kan?
Prins bernhardt?quote:Op zondag 21 december 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Marcel Kittelquote:Op zondag 21 december 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu nog een stel jopen.quote:Op zondag 21 december 2025 15:49 schreef vul_maar_in het volgende:
gelukkig heb ik hier een beuker van een Jopen staan om deze middag door te komen.
quote:Op zondag 21 december 2025 15:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zeg dat maar in de spiegel vanavond.
Zeg dat.quote:Op zondag 21 december 2025 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Stereophonics hebben wel betere nummers dan dit vind ik.
Sydney Sweeney had er laatst weer een paar heerlijke in een nieuwe film.quote:
Kermiskroamquote:Op zondag 21 december 2025 15:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Stompe met z'n blouse wat is dat horse nebula ofzo?
Picsquote:Op zondag 21 december 2025 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sydney Sweeney had er laatst weer een paar heerlijke in een nieuwe film.
Heta/Bellmont - Cross/White is er ook niet eentje om voor thuis te blijven neequote:Op zondag 21 december 2025 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de Littler-helft van het schema regent het vooralsnog lelijke L32-affiches.
Littler/Davies v Mensur Suljovicquote:Op zondag 21 december 2025 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heta/Bellmont - Cross/White is er ook niet eentje om voor thuis te blijven nee
Honingmosterdsaus, rode uien, sla, tomaatjes en een stukje kipquote:Op zondag 21 december 2025 16:07 schreef vul_maar_in het volgende:
hmm die chicken sensation ziet er best goed uit
dat bedoel ik geen opsmuk gewoon dingen die ik lekker vind.quote:Op zondag 21 december 2025 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Honingmosterdsaus, rode uien, sla, tomaatjes en een stukje kip
is er al af meen ik.quote:Op zondag 21 december 2025 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat achterlijke shirt kan nu toch wel echt van de bingo af?
Schumacher?quote:Op zondag 21 december 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weten jullie wie ook een vervelende Oostenrijker was?
Ik vind Arnold leuk.quote:Op zondag 21 december 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Andreas Herzogquote:Op zondag 21 december 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stukje net daarvoor was nog mooier. Cullen die zijn uiterste best doet om een vriendelijk gezicht te trekken en dan komt Sul em even recht in z'n pofferd uitlachen.quote:Op zondag 21 december 2025 16:15 schreef wimderon het volgende:
Ik wil deze hele scene zien vanuit het perspectief van een omkijkende, afdruipende, Cullen.
[ afbeelding ]
Eerst al uitgeschakeld door de druk van de pers en nou ditquote:Op zondag 21 december 2025 16:23 schreef wimderon het volgende:
De altijd helpende Arjan helpt opeens niet.
Immer gegen Niko.
Bedankt Hansquote:Op zondag 21 december 2025 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik probeer vandaag aanwezig te zijn maar ben ook wel drukkig vandaag jongens
het is nouwelijks de moeite waard eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 december 2025 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik probeer vandaag aanwezig te zijn maar ben ook wel drukkig vandaag jongens
Sorry voor de hoop.quote:
Heb ik spannende zaken gemist?!quote:
Nee. Mensur being Mensur.quote:
Ach Joe.quote:
Ik heb er vertrouwen in dat iemand er een printscreen van maakt voor het nageslacht.quote:Op zondag 21 december 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tweet zal zo wel weer verwijderd worden want vals beschuldigen dat is nogal wat natuurlijk
Tegelijk met Davy Klaassen.quote:Op zondag 21 december 2025 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
Mogen we al inzetten op welk jaartal Max Hopp helemaal kaal is?
Elk jaar even APK net als Barney.quote:Op zondag 21 december 2025 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
Mogen we al inzetten op welk jaartal Max Hopp helemaal kaal is?
Suljovic vierde een paar keer na legwinst en waagde het ook nog om naar zijn tafeltje te lopen in plaats van in het gewenste tempo van Cullen te gooien. Kirk Bevins, die nooit ingrijpt als er echt dingen gebeuren die niet kunnen, vond het opeens nodig om daar wat van te zeggen en je zag Cullen met de leg steeds meer woede opkroppen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge.
IN een weekje een half jaarsalaris opstrijken
EN JANKEN jonge. EEN DRAMA
quote:Op zondag 21 december 2025 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden (waaronder @:coco , maak je geen zorgen maat)
Als mens , Zwaar door de, mph, mand gevallen.quote:Op zondag 21 december 2025 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is Joe Cullen ten voeten uit. Wees niet verbaasd.
Wat kunnen we bestellen vandaag?quote:Op zondag 21 december 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
gordijnen kunnen wel weer dicht. Misschien zo even een glühweintje inschenken
"WASTED"quote:
Ik ga denk ik voor Surinaams.quote:
Vind die fade-out heel raar. Net alsof hij net overleden isquote:
Gelukkig posten de users over wie ik het heb hier niet meequote:
Voor Arjen was dit Nederland tegen Duitsland.quote:Op zondag 21 december 2025 16:23 schreef wimderon het volgende:
De altijd helpende Arjan helpt opeens niet.
Immer gegen Niko.
Ja. Maar niet waar dominee Beffins bij isquote:
Al besproken.quote:Op zondag 21 december 2025 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
AZ alweer achter. wat is die club toch een fluke. Altijd hetzelfde liedje
Is gewoon een cheater! Is voor iedereen te zien!quote:Op zondag 21 december 2025 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijft Cross toch immens irritant om naar te kijken met zijn haperingen en opnieuw gaan staan en alles elke keer
Nou dat dan weer nietquote:Op zondag 21 december 2025 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon een cheater! Is voor iedereen te zien!
Ja.quote:Op zondag 21 december 2025 17:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Is Co ooit verder gekomen dan de 16de finale ofzo?
Niet volgens zijn belastingaangiftes.quote:Op zondag 21 december 2025 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Laten we eerlijk zijn, de meeste profspelers halen nooit de kwartfinale van het WK, Co heeft dat gewoon twee keer gedaan (als we alleen PDC tellen)
Schindler vs Searle zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 december 2025 16:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler/Davies v Mensur Suljovic
Heta/Bellmont v Cross/White
Andrew Gilding v Luke Woodhouse
Price/Plaisier v Krzysztof Ratajski
Stephen Bunting v James Hurrell
Schindler/Barry v Ryan Searle
Jonny Clayton v Niels Zonneveld
Andreas Harrysson v Ricardo Pietreczko
Dan zou ik bijna zeggen: Harrysson v Pietreczko mijn favoriete affiche.
In de kelder dan.quote:
Logisch, die houden geen administratie bij.quote:Op zondag 21 december 2025 17:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Romantisch etentje bij van der Valk Lelystad.
Omdat Suljo uitgebreid ging juichen na legwinst (dus niet setwinst), en vaak naar het tafeltje ging als ie aan de beurt was.quote:Op zondag 21 december 2025 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand kort toelichten wat er is gebeurd tussen Cullen en Suljovic? Waarom is Cullen pislink en spreekt over cheating?
Maar dat mag toch? Waar zit 'm het cheaten dan in?quote:Op zondag 21 december 2025 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat Suljo uitgebreid ging juichen na legwinst (dus niet setwinst), en vaak naar het tafeltje ging als ie aan de beurt was.
"vaak"quote:Op zondag 21 december 2025 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat Suljo uitgebreid ging juichen na legwinst (dus niet setwinst), en vaak naar het tafeltje ging als ie aan de beurt was.
Culen is een crybaby en gooide zelf geen druifquote:Op zondag 21 december 2025 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar dat mag toch? Waar zit 'm het cheaten dan in?
Moet je aan Cullen vragen.quote:Op zondag 21 december 2025 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar dat mag toch? Waar zit 'm het cheaten dan in?
Je hebt gelijk.quote:
Ik zal hem zo even bellen, maar er is dus niet gecheat. Mooi.quote:
Cullen was de eerst 35 minuten veel beter. Hij had zomaar 3-0 voor kunnen staan. Uit het niets maar Suljovic gelijk en door een blunder komt Suljovic op voorsprong.quote:Op zondag 21 december 2025 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand kort toelichten wat er is gebeurd tussen Cullen en Suljovic? Waarom is Cullen pislink en spreekt over cheating?
Alles in het leven is slechts tijdverdrijf.quote:
Als je het zelf maar even opruimt.quote:
(ik vond hem stiekem leuk)quote:Op zondag 21 december 2025 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alles in het leven is slechts tijdverdrijf.
Welke infantiele meltdown heb ik nu weer gemist?quote:Op zondag 21 december 2025 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Cullen was de eerst 35 minuten veel beter. Hij had zomaar 3-0 voor kunnen staan. Uit het niets maar Suljovic gelijk en door een blunder komt Suljovic op voorsprong.
Tweede helft had Cullen niets in de melk te brokkelen tot de rode kaart. Daarna krijgt Cullen meer ruimte, maar kan er helemaal niets mee doen. De beste kansen blijven voor Suljovic.
Verdedigend was Cullen ronduit slecht, wat vooral een tactische aangelegenheid is. Cullen weet niet wie hij moet dekken en waar hij moet lopen. Het is bizar hoeveel ruimte Suljovic krijget dat zag je bij beide breaks. Hoe bestaat het dat Suljovic zo vrij kan inlopen? Waarom heeft Suljovic zo belachelijk veel ruimte om de pijl te controleren, te lopen, te klappen en te gooien?
Dank je voor de originele wedstrijdbeschrijvingquote:Op zondag 21 december 2025 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Cullen was de eerst 35 minuten veel beter. Hij had zomaar 3-0 voor kunnen staan. Uit het niets maar Suljovic gelijk en door een blunder komt Suljovic op voorsprong.
Tweede helft had Cullen niets in de melk te brokkelen tot de rode kaart. Daarna krijgt Cullen meer ruimte, maar kan er helemaal niets mee doen. De beste kansen blijven voor Suljovic.
Verdedigend was Cullen ronduit slecht, wat vooral een tactische aangelegenheid is. Cullen weet niet wie hij moet dekken en waar hij moet lopen. Het is bizar hoeveel ruimte Suljovic krijget dat zag je bij beide breaks. Hoe bestaat het dat Suljovic zo vrij kan inlopen? Waarom heeft Suljovic zo belachelijk veel ruimte om de pijl te controleren, te lopen, te klappen en te gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |