Stukje net daarvoor was nog mooier. Cullen die zijn uiterste best doet om een vriendelijk gezicht te trekken en dan komt Sul em even recht in z'n pofferd uitlachen.quote:Op zondag 21 december 2025 16:15 schreef wimderon het volgende:
Ik wil deze hele scene zien vanuit het perspectief van een omkijkende, afdruipende, Cullen.
[ afbeelding ]
Eerst al uitgeschakeld door de druk van de pers en nou ditquote:Op zondag 21 december 2025 16:23 schreef wimderon het volgende:
De altijd helpende Arjan helpt opeens niet.
Immer gegen Niko.
Bedankt Hansquote:Op zondag 21 december 2025 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik probeer vandaag aanwezig te zijn maar ben ook wel drukkig vandaag jongens
het is nouwelijks de moeite waard eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 december 2025 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik probeer vandaag aanwezig te zijn maar ben ook wel drukkig vandaag jongens
Sorry voor de hoop.quote:
Heb ik spannende zaken gemist?!quote:
Nee. Mensur being Mensur.quote:
Ach Joe.quote:
Ik heb er vertrouwen in dat iemand er een printscreen van maakt voor het nageslacht.quote:Op zondag 21 december 2025 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
tweet zal zo wel weer verwijderd worden want vals beschuldigen dat is nogal wat natuurlijk
Tegelijk met Davy Klaassen.quote:Op zondag 21 december 2025 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
Mogen we al inzetten op welk jaartal Max Hopp helemaal kaal is?
Elk jaar even APK net als Barney.quote:Op zondag 21 december 2025 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
Mogen we al inzetten op welk jaartal Max Hopp helemaal kaal is?
Suljovic vierde een paar keer na legwinst en waagde het ook nog om naar zijn tafeltje te lopen in plaats van in het gewenste tempo van Cullen te gooien. Kirk Bevins, die nooit ingrijpt als er echt dingen gebeuren die niet kunnen, vond het opeens nodig om daar wat van te zeggen en je zag Cullen met de leg steeds meer woede opkroppen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge.
IN een weekje een half jaarsalaris opstrijken
EN JANKEN jonge. EEN DRAMA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |