Wel goeie dump dit. Ook goed te zien dat dit soort dingen blijkbaar onderdeel van de files zijn. Topwerk dit.quote:DOJ releases shocking fake video of Jeffrey Epstein suicide as part of file dump
The DOJ on Monday released shocking footage that appeared to be a recreation of Jeffrey Epstein’s suicide in his Manhattan jail cell — and it briefly set the internet on fire until it was revealed to be fake.
The video was posted without explanation to the Justice Department’s website as part of its Epstein file dump — with the footage just the latest item among a trove of documents and images to be revealed after the complete hoard was ordered released in November.
…
But a closer examination of the clip showed things were not quite right — with a pile of orange prison clothes strewn about the floor looking like puddles without any texture, and the door to the jail cell not matching the one in Epstein’s locked compartment.
It soon was revealed in another dumped document that the clip was in fact a fake video that circulated on 4chan and was flagged by investigators by a Florida conspiracy theorist.
A Trump administration official later confirmed to The Post that the video was bogus and has been on YouTube for years. It was eventually taken down from the DOJ’s site Monday.
quote:"As you will know by now, I have taken the ‘short route’ home,” the letter, which appears to have been signed from Epstein to Nasser, reads. “Good luck! We shared one thing … our love & caring for young ladies and the hope they reach their full potential.”
The letter continues: “Our president also shares our love of young, nubile girls. When a young beauty walked by he loved to ‘grab snatch’, whereas we ended up snatching grub in the mess halls of the system.”
The letter is signed: “Life is unfair. Yours, J. Epstein.”
Wedden dat dit gespind wordt richting Clinton?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Jeffrey Epstein apparently wrote letter to Larry Nassar referencing Trump
Letter to former US gymnastics team doctor postmarked three days after Epstein’s death
[..]
Kan ik me op zich wel wat bij voorstellen. Fake vids die opduiken worden in het dossier gekwakt om verwerkt te worden door een FBI ambtenaartje. Als duizenden en duizenden pagina's, hele boekwerken en foldertjes vol zitten, dan wordt er echt belachelijk veel bewaard.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wel goeie dump dit. Ook goed te zien dat dit soort dingen blijkbaar onderdeel van de files zijn. Topwerk dit.
Oh ik ook wel, maar dat zou geen onderdeel van de files moeten zijn zonder context. Ik snap best dat het erbij zit, wellicht in een los dossier, maar zoals het nu gaat is gewoon amateuristisch.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kan ik me op zich wel wat bij voorstellen. Fake vids die opduiken worden in het dossier gekwakt om verwerkt te worden door een FBI ambtenaartje. Als duizenden en duizenden pagina's, hele boekwerken en foldertjes vol zitten, dan wordt er echt belachelijk veel bewaard.
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.quote:Het is "in het belang van de Verenigde Staten en Europa" dat de Europese Unie wordt opgeheven. Dat zegt Nile Gardiner, directeur van de Europese tak van de Heritage Foundation, tegen Nieuwsuur. Die conservatieve denktank staat bekend als de belangrijkste vormgever van het beleid van de tweede termijn van de Amerikaanse president Donald Trump.
De Trump-regering steunt "bewegingen en politieke leiders in Europa" die "pro-Amerikaans zijn en geloven dat Europa een andere richting moet inslaan", zegt Gardiner. Het gaat daarbij om leiders van Italië, Polen en Hongarije, die de conservatief denker ziet als "belangrijke bondgenoten".
Ik zie het maar zo, het feit dat de EU zo'n enorme doorn in het oog is van types als Trump betekent ook dat ze erkennen dat het een machtsblok is waar ze niet om heen kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond Nieuwsuur ga kijken, want het gevaar is dat ik bakstenen naar de TV ga smijten:
Trump-denktank pleit openlijk voor einde Europese Unie
[..]
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.
En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven.
Vervolgens zeggen ze dat de EU zich teveel bemoeit met iedereen, om vervolgens één man toe te juichen die zich overal persoonlijk mee bemoeit uit eigen financieel gewin.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie het maar zo, het feit dat de EU zo'n enorme doorn in het oog is van types als Trump betekent ook dat ze erkennen dat het een machtsblok is waar ze niet om heen kunnen.
Zo gaat dat ook op voor Poetin en andere onzekere narcisten.
Daar heb ik geen al te groot vertrouwen in, men telt ook alleen maar op, dus de druk wordt telkens groter, ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven.
Zo'n Trump is voor die rechts-extremistische club ook maar een usefull idiot natuurlijk. Zij gebruiken de makkelijk beïnvloedbare Trump ook alleen maar om hun onfrisse doelen te kunnen behalen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vervolgens zeggen ze dat de EU zich teveel bemoeit met iedereen, om vervolgens één man toe te juichen die zich overal persoonlijk mee bemoeit uit eigen financieel gewin.
Waar peilt het FvD vandaag de dag op?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen al te groot vertrouwen in, men telt ook alleen maar op, dus de druk wordt telkens groter, ben ik bang.
Exact.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar peilt het FvD vandaag de dag op?
https://maurice.nl/2025/12/21/pvv-zakt-verder-weg-naar-20-zetels/quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Exact.
We willen kennelijk echt van onze vrijheid af met z'n allen.
Ik hoop dat de boel daar eens totaal implodeert.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoop zo dat de volgende president van de VS een democraat is.
Wilders levert niet dus dan maar een andere club zoeken die de negers er uit gaat gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
https://maurice.nl/2025/12/21/pvv-zakt-verder-weg-naar-20-zetels/
Het is de Hond, maar 12 zetels.. jongens toch :/
De PVV is anders best groot.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar peilt het FvD vandaag de dag op?
Hebben wel (weer) ingeleverd bij deze peiling. En dat lijkt naar ja21 en vooral FvD te zijn gegaan. Geen vooruitgang.quote:
Toch was er eerst maar een partij, nu zijn er al drie of meer partijen die dezelfde drek uitdragen en verspreiden, aan de ene kant fijn als ze zichzelf verdelen over die partijen, maar levensgevaarlijk als ze allemaal op dezelfde gaan stemmen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hebben wel (weer) ingeleverd bij deze peiling. En dat lijkt naar ja21 en vooral FvD te zijn gegaan. Geen vooruitgang.
Hoe? is dit rapport per ongeluk declassified?quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/samnoack.bsky.social/post/3maodzlabzk2m
https://www.justice.gov/e(...)208/EFTA00025010.pdf
13 jaar en zwanger en slachtoffer van Epstein en haar oom.
Het schijnt dat het ook niet moeilijk is met copy-pasten en letterkleuren veranderen of zo te zien wat er onder die zwarte balken staat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe? is dit rapport per ongeluk declassified?
Wow.
Hypocrieten en schijnheilen.
Users on TikTok realizing they can just copy and paste the "redacted" text from Epstein file PDFs to read what it saysquote:
Van alle documenten die vrijdag zijn gedeeld, zijn zestien documenten een paar uur later weer verwijderd. Gisteren werd er een Epstein video gedeeld die we allang kennen én die bovendien helemaal geen Epstein blijkt te zijn. Ondertussen hebben we ook meerdere documenten gezien die bepaald niet gunstig zijn voor Trumps reputatie en komt zijn naam er toch nog steeds in voor.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe? is dit rapport per ongeluk declassified?
Wow.
Hypocrieten en schijnheilen.
De echte complotdenker zou nu bedenken dat het kamp Vance/Musk/Thiel nu poogt Trump eruit te werkenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van alle documenten die vrijdag zijn gedeeld, zijn zestien documenten een paar uur later weer verwijderd. Gisteren werd er een Epstein video gedeeld die we allang kennen én die bovendien helemaal geen Epstein blijkt te zijn. Ondertussen hebben we ook meerdere documenten gezien die bepaald niet gunstig zijn voor Trumps reputatie en komt zijn naam er toch nog steeds in voor.
Ik vind het allemaal nogal vreemd. Natuurlijk zullen er capabele mensen zijn ontslagen en incapabele mensen op verkeerde posities geplaatst zijn. Maar zelfs dan blijft dit geknoei opvallend. Na elf maanden voorbereiding, tijdrekken en het gummen van documenten is dit het resultaat. Waar vrijdag de documenten nog snel werden verwijderd gebeurt dat nu ineens niet.
Eerst dacht ik nog dat het een stel prutsers waren, maar nu vind ik het heel erg vreemd
Ik kan me er ook niet aan onttrekken dat dit wel heel veel onkunde is. Als je wil lekken zonder er een landverrader voor te worden, kun je ook incompetentie veinzen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Van alle documenten die vrijdag zijn gedeeld, zijn zestien documenten een paar uur later weer verwijderd. Gisteren werd er een Epstein video gedeeld die we allang kennen én die bovendien helemaal geen Epstein blijkt te zijn. Ondertussen hebben we ook meerdere documenten gezien die bepaald niet gunstig zijn voor Trumps reputatie en komt zijn naam er toch nog steeds in voor.
Ik vind het allemaal nogal vreemd. Natuurlijk zullen er capabele mensen zijn ontslagen en incapabele mensen op verkeerde posities geplaatst zijn. Maar zelfs dan blijft dit geknoei opvallend. Na elf maanden voorbereiding, tijdrekken en het gummen van documenten is dit het resultaat. Waar vrijdag de documenten nog snel werden verwijderd gebeurt dat nu ineens niet.
Eerst dacht ik nog dat het een stel prutsers waren, maar nu vind ik het heel erg vreemd
Het kan ook anders worden uitgelegd. De files icm de aanklachten van de slachtoffers zullen aangeven wie in gradatie schuldig tot zeer schuldig is en 'wie slechts in contact stond' tot 'wie in contact stond en niet over de grenzen is gegaan'.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:
Steeds en steeds meer begint het erop te lijken dat een groep van daders in de Epstein-zaak nu juist de touwtjes in handen heeft genomen in het Witte Huis. Ook de miljardairs, zo zag je Gates op foto's voorbij komen en die is in de afgelopen twee maanden zich vanuit het niets actief gaan keren tegen bijvoorbeeld de klimaatverandering.
Van de House Speaker, naar President tot aan geldschieter/ schrijver van Project 2025, allemaal hebben deze Christelijke modellen een rol in de files, waar ze nu vanaf de hoogste plek vanaf proberen te komen. Uiteindelijk kun je wachten op pardons...
Kan dat eigenlijk, op basis van did soort zaken een pardon krijgen, zowel na een veroordeling of vooraf ter voorkoming van?
quote:US economy grew strongly in third quarter, GDP report says
GDP rose at an annualized rate of 4.3% over the third quarter, far higher than expected
The US economy surged over the summer, the commerce department announced on Tuesday in one of the final snapshots of the nation’s finances to be released in 2025.
Gross domestic product (GDP) – a broad measure of the value of goods and services – rose at an annualized rate of 4.3% over the third quarter, far higher than expected and its fastest rate in two years.
The surprisingly strong growth “reflected increases in consumer spending, exports, and government spending that were partly offset by a decrease in investment”, according to the Bureau of Economic Analysis.
Economists had been expecting the growth rate to slow to 3.2% from an annualized rate of 3.8% in the second quarter.
The report comes as polls show Americans have soured on Donald Trump’s handling of the economy and his tariffs. The supreme court is currently weighing legal challenges to those levies.
“The TARIFFS are responsible for the GREAT USA Economic Numbers JUST ANNOUNCED…AND THEY WILL ONLY GET BETTER! Also, NO INFLATION & GREAT NATIONAL SECURITY. Pray for the US Supreme Court!!! President DJT,” Trump wrote on Truth Social.
The summer surge was offset by more bad news on consumer confidence. The Conference Board’s closely watched gauge of consumer sentiment fell in December for the fifth month in a row, the longest consecutive fall since 2008.
The GDP figures will further complicate the decision-making of the Federal Reserve. The Fed announced its third interest rate cut of the year earlier this month amid signs of a weakening jobs market but is divided about how it should proceed.
The Fed’s dual mandate is to maintain price stability while maximising employment. Inflation remains stubbornly above its 2% yearly target – supporting the argument that rates should stay high to bring down prices – but the cracks in the job market suggest lower rates might help keep unemployment from rising.
The Fed’s decisions is also clouded by a lack of data. As has been the case with other key economic reports, the latest GDP figures had been held back by the government shutdown, which lasted from 1 October to 12 November and furloughed government workers, including those responsible for collecting economic data.
The US economy has demonstrated resilience in a year of extraordinary challenges. Trump announced sweeping tariffs in April on the US’s major trading partners and while he has watered down or rolled back many of the levies, the uncertainty they have caused has rattled businesses and consumers.
The US economy contracted in the first quarter of 2025 as businesses tried to get ahead of Trump’s threatened tariffs with an unprecedented surge in imports. But GDP growth soon recovered, spurred on by massive investment in artificial intelligence and robust consumer spending.
In a note to investors, Paul Ashworth, chief North America economist at Capital Economics, wrote: “The economy maintains considerable momentum. That said, the shutdown could trigger a slowdown in the fourth quarter to nearer 2% annualised.”The US economy has demonstrated resilience in a year of extraordinary challenges. Trump announced sweeping tariffs in April on the US’s major trading partners and while he has watered down or rolled back many of the levies, the uncertainty they have caused has rattled businesses and consumers.
The US economy contracted in the first quarter of 2025 as businesses tried to get ahead of Trump’s threatened tariffs with an unprecedented surge in imports. But GDP growth soon recovered, spurred on by massive investment in artificial intelligence and robust consumer spending.
In a note to investors, Paul Ashworth, chief North America economist at Capital Economics, wrote: “The economy maintains considerable momentum. That said, the shutdown could trigger a slowdown in the fourth quarter to nearer 2% annualised.”
Ik heb ook het idee dat Trump zoals gewoonlijk weer de 'useful idiot' is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Godsamme, ze hebben Dementia Don een paar renders van gouden battleships in zijn kleine knuistjes gedrukt en 'm ingefluisterd dat ze die voor hem gaan bouwen en hij is weer een blije geit
Die (AI?) renders ook
[ [url=https://tweakers.net/camo/7347d81abc362c0c6417a03fec31193659c84a9e/?url=https%3A%2F%2Fwww.goldenfleet.navy.mil%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F12%2FTrump_Battleship-poster-defiant-hi-res-2048x1229.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://tweakers.net/camo/6cfdf51c00e6329e55dc831c8e9ba4eb74590393/?url=https%3A%2F%2Fwww.goldenfleet.navy.mil%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F12%2FTrump_Battleship_Poster_Battle_Hi-Res_v5-1-2048x1229.jpg]afbeelding[/url] ]
'Ukranian conflict'.quote:Op woensdag 24 december 2025 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat Trump zoals gewoonlijk weer de 'useful idiot' is.
[ afbeelding ]
"Russia remains fully committed to achieving (sic?) peace in Ukraine."quote:
Ze kunnen het doen, dus gewoon terecht lijkt me. De Europese voetveegjes mag best een les geleerd worden.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:59 schreef Aikara het volgende:
VS legt voormalige Eurocommissaris inreisverbod op en dreigt met meer sancties https://www.nu.nl/verkiez(...)t-meer-sancties.html
Wat een effing idioten zijn het daar in de VS!
Ik hoop bijna dat de situatie in de VS onhoudbaar wordt, dat er een intern conflict ontstaat en dat zodra dat achter de rug is er flink orde op zaken gesteld wordt. Zo lang die MAGA *ssholes aan de macht zijn gaat de situatie alleen nog maar verslechteren. Dit gaat ook niet stoppen zodra die clown van een Trump omvalt. Het probleem in de VS is veel groter dan alleen Trump.
Ondertussen moeten we als EU zo snel als mogelijk onafhankelijk worden van de VS. En zorgen dat we weerbaar zijn tegen ze zodat we ze terug in hun hok kunnen sturen zodra ze het in hun hoofd halen zich ook maar enigszins met onze soevereiniteit bemoeien.
Misschien ben ik een doemdenker, maar ik zie de toekomst voorlopig niet heel positief in.
Achter Trump zit een clubje mensen dat gewoon een ontzettende hekel aan de EU en/of de Europese cultuur lijken te hebben. Sommige vanuit een conservatief ideologisch perspectief en anderen omdat de EU ze in de weg staat met het verdienen van geld. Dit is in principe helemaal niet nieuw want de meer conservatieve kant van de republikeinse partij heeft het nooit zo op Europa gehad. Maar zij realiseerden zich wel dat ze Europa nodig hadden om een front te vormen tegen andere machtsblokken. Het clubje dat er nu zit is helemaal op de isolationistische toer i.t.t. de meer klassieke republikeinen waar Trump zich in zijn eerste termijn mee omringd had en dat is goed te merken.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:59 schreef Aikara het volgende:
VS legt voormalige Eurocommissaris inreisverbod op en dreigt met meer sancties https://www.nu.nl/verkiez(...)t-meer-sancties.html
Wat een effing idioten zijn het daar in de VS!
Ik hoop bijna dat de situatie in de VS onhoudbaar wordt, dat er een intern conflict ontstaat en dat zodra dat achter de rug is er flink orde op zaken gesteld wordt. Zo lang die MAGA *ssholes aan de macht zijn gaat de situatie alleen nog maar verslechteren. Dit gaat ook niet stoppen zodra die clown van een Trump omvalt. Het probleem in de VS is veel groter dan alleen Trump.
Ondertussen moeten we als EU zo snel als mogelijk onafhankelijk worden van de VS. En zorgen dat we weerbaar zijn tegen ze zodat we ze terug in hun hok kunnen sturen zodra ze het in hun hoofd halen zich ook maar enigszins met onze soevereiniteit bemoeien.
Misschien ben ik een doemdenker, maar ik zie de toekomst voorlopig niet heel positief in.
De Herritage foundation ziet Europa het liefst als bruikbare idioot dan onafhankelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:03 schreef Superstom het volgende:
[..]
Achter Trump zit een clubje mensen dat gewoon een ontzettende hekel aan de EU en/of de Europese cultuur lijken te hebben. Sommige vanuit een conservatief ideologisch perspectief en anderen omdat de EU ze in de weg staat met het verdienen van geld. Dit is in principe helemaal niet nieuw want de meer conservatieve kant van de republikeinse partij heeft het nooit zo op Europa gehad. Maar zij realiseerden zich wel dat ze Europa nodig hadden om een front te vormen tegen andere machtsblokken. Het clubje dat er nu zit is helemaal op de isolationistische toer i.t.t. de meer klassieke republikeinen waar Trump zich in zijn eerste termijn mee omringd had en dat is goed te merken.
En aangezien Trump nooit interesse heeft gehad om ook daadwerkelijk z'n werk te doen en beleid te maken en daar nu ook zwaar verminderde mentale capaciteit bovenop komt kan dit clubje gewoon doen wat ze willen en krijgt Trump af en toe een kleurplaat van een marineschip of een balzaal om hem bezig te houden.
quote:Op woensdag 24 december 2025 01:32 schreef -XOR- het volgende:
Het gaat economisch toch wel heel goed in de VS:
[..]
Als je je als kruiperig slaafje opstelt die alles doet voor een aai over de bol van de baas verdien je ook niet beter.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:03 schreef Superstom het volgende:
[..]
Achter Trump zit een clubje mensen dat gewoon een ontzettende hekel aan de EU en/of de Europese cultuur lijken te hebben. Sommige vanuit een conservatief ideologisch perspectief en anderen omdat de EU ze in de weg staat met het verdienen van geld. Dit is in principe helemaal niet nieuw want de meer conservatieve kant van de republikeinse partij heeft het nooit zo op Europa gehad. Maar zij realiseerden zich wel dat ze Europa nodig hadden om een front te vormen tegen andere machtsblokken. Het clubje dat er nu zit is helemaal op de isolationistische toer i.t.t. de meer klassieke republikeinen waar Trump zich in zijn eerste termijn mee omringd had en dat is goed te merken.
En aangezien Trump nooit interesse heeft gehad om ook daadwerkelijk z'n werk te doen en beleid te maken en daar nu ook zwaar verminderde mentale capaciteit bovenop komt kan dit clubje gewoon doen wat ze willen en krijgt Trump af en toe een kleurplaat van een marineschip of een balzaal om hem bezig te houden.
Als je zelf niet investeert en blijft leunen op de VS, dan kan je dit verwachten ja. Wat hebben we hier nu bijvoorbeeld aan clouddiensten: Leaseweb, OVHCloud, IONOS? Dat was het wel. Tja.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je je als kruiperig slaafje opstelt die alles doet voor een aai over de bol van de baas verdien je ook niet beter.
Thanksgiving, black friday en kerst.quote:Op woensdag 24 december 2025 01:32 schreef -XOR- het volgende:
Het gaat economisch toch wel heel goed in de VS:
[..]
Net als bij andere WK's worden er dan gewoon wat mensen neergezet, ik denk dit keer uit het netwerk van Trump. Stadions vol met 13-jarige meisjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Inreisverboden en peperdure kaartjes… dat wordt nog wat als je een WK organiseert.
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Net als bij andere WK's worden er dan gewoon wat mensen neergezet, ik denk dit keer uit het netwerk van Trump. Stadions vol met 13-jarige meisjes.
17 januari 2020, weinig zwart, veel tekst, veel zaken en acties genoemdquote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef Beathoven het volgende:
Nu er een workaround is om de zwartgelakte stukken zichtbaar te maken lijkt er paniek te zijn ontstaan. Want men heeft de kunde de straat op gewerkt om iets goed (fout) te doen. De files kunnen misschien nog deels onvolledig zijn, hetgeen is vrijgegeven met de zeeen aan zwart die open gaan is zeer schadelijk voor degenen die het betreft.
Maga kan nog wat gaan klootviolen, maar de tijd zal gerechtigheid geven.
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom een land dat zo'n hekel heeft aan zo'n beetje alles dat niet Noord Amerikaans of Russisch is, er zo happig op was het WK te organiseren.
Dat WKquote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?
Ik begrijp sowieso niet waarom een land dat zo'n hekel heeft aan zo'n beetje alles dat niet Noord Amerikaans of Russisch is, er zo happig op was het WK te organiseren.
Eerder gewoon laten zien dat hij de baas is van de wereld en iedereen naar zijn pijpen danst. En dat doen we dan ook gewoon, we geven hem een eigen voetbalnobelprijs om een wit voetje bij hem te halen.quote:
'We' hebben hem niks gegeven. Dat was corrupte Infantino met z'n corrupte fifa.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerder gewoon laten zien dat hij de baas is van de wereld en iedereen naar zijn pijpen danst. En dat doen we dan ook gewoon, we geven hem een eigen voetbalnobelprijs om een wit voetje bij hem te halen.
Het bekende credo, bijt niet de hand die je voedt of zoals sommigen utilair doen, op zijn best zo "geen oordeel" te hoeven gaan hebben over valsheden die hun sport daarmee mogelijk maakt.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
'We' hebben hem niks gegeven. Dat was corrupte Infantino met z'n corrupte fifa.
Doodsbang voor boetes, teleurstelling bij teams en supporters.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doodsbang voor boetes, teleurstelling bij teams en supporters.
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.
Net als dat Denemarken reageert op de aanstelling van Landry en een hernieuwd te kennen geven van aspiraties tot landacquisitie met "we kunnen wel praten over meer samenwerking" ipv een "donder op, die Landry komt er hier niet in en we gaan de Amerikaanse militaire aanwezigheid hier ook afschalen". Allemaal doodsangst onder het mom van 'de verstandigste spelen'.
De volgende president is mogelijk nóg erger. Hopen op betere tijden is geen volwassen strategie.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."
Het gaat me een niet eens om of het uit zou maken want natuurlijk zal Trump het daar niet aan gelegen laten liggen, maar dat men het überhaupt niet durft te opperen stoort me.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Werkelijk?
Denk jij dat als de bereidheid tot wapengekletter er is, dreigen met verplaatsen van wat foebal wedstrijden uit gaat maken?
Slavenmentaliteit idd.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?
Ik vind het sowieso vreemd dat iets entertainment en plat geld, want de mafifa is nou niet echt een nieuwe organisatie, hier (relatief) onder het vergrootglas ligt vanwege het complete gebrek aan moraal.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het gaat me een niet eens om of het uit zou maken want natuurlijk zal Trump het daar niet aan gelegen laten liggen, maar dat men het überhaupt niet durft te opperen stoort me.
En dat zeg je na twee jaar een rechts extremistisch kabinet, groei van engnekkenpartijen als AfD, FvD, JA21 etc? Denk je niet dat we dat punt al bereikt hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond Nieuwsuur ga kijken, want het gevaar is dat ik bakstenen naar de TV ga smijten:
Trump-denktank pleit openlijk voor einde Europese Unie
[..]
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.
Nee, dat weet ik. Maar de situatie onderschatten kan ik me nog voorstellen, dat ze zoiets hebben van: dit is niet het moment om in te grijpen. Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ookquote:Op woensdag 24 december 2025 15:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
De volgende president is mogelijk nóg erger. Hopen op betere tijden is geen volwassen strategie.
We hebben hier duidelijk met een echte voetbalfan te makenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.
Het niet populaire antwoord is dat we meer EU nodig hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef beefkeek het volgende:
Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ook
Tsja, het probleem is dat het alternatief, de sturende rol die de VS nu voor ons op zicht neemt in allerlei geopolitieke kwesties bij de Europese Commissie neerleggen of bij bijv. Frankrijk of Duitsland, nog onverkoopbaarder is dan gewoon afwachten en hopen dat de VS weer bij zijn zinnen komt.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar de situatie onderschatten kan ik me nog voorstellen, dat ze zoiets hebben van: dit is niet het moment om in te grijpen. Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ook
Zwitserland zit niet in de EU, dus kan de EU er niks mee, niet voor niks dat de FIFA zich daar gevestigd heeftquote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trots en ruggengraat in de EU lmao!!!quote:Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?
Hey daar ben je weer, welkom terug. Snap ‘t wel, lastig iets positiefs over Trump en consorten te vinden op ‘t moment.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trots en ruggengraat in de EU lmao!!!
Ze hebben alleen trots en ruggengraat als het gaat om het benadelen van hun eigen burgers omwille van ideologische principes. Fuck de EU.
True, maar aan de overkant is het nog steeds niet veel beter. Ik zie dat er nog steeds niemand is opgestaan en de tijd begint toch wel een beetje te dringen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hey daar ben je weer, welkom terug. Snap ‘t wel, lastig iets positiefs over Trump en consorten te vinden op ‘t moment.
Alleen dwazen, controlfreaks en ideologisch vastgeroeste mensen verlangen naar een overheid bovenop een overheid om de overheid in het gareel te houden. De EU is fundamenteel anti democratisch en anti vrijheid.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:54 schreef Vis1980 het volgende:
Daar gaan we weer...de EU bemoeit zich te veel met burgers en zaken en daarom hangt Pietje een man aan die zich persoonlijk en voor eigen gewin alleen, bemoeit met alles en iedereen.
Je verwart de VS en het VK met de EU!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alleen dwazen, controlfreaks en ideologisch vastgeroeste mensen verlangen naar een overheid bovenop een overheid om de overheid in het gareel te houden. De EU is fundamenteel anti democratisch en anti vrijheid.
Trump is na 3 jaar weg, dat ondemocratische moloch waar de Europeanen onder gebukt gaan valt met geen mogelijkheid weg te stemmen.
Beetje zoals je in de VS staten en de federale overheid hebt bedoel je? Volgens mij wordt er in de EU gewoon gestemd door lidstaten.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alleen dwazen, controlfreaks en ideologisch vastgeroeste mensen verlangen naar een overheid bovenop een overheid om de overheid in het gareel te houden. De EU is fundamenteel anti democratisch en anti vrijheid.
Trump is na 3 jaar weg, dat ondemocratische moloch waar de Europeanen onder gebukt gaan valt met geen mogelijkheid weg te stemmen.
Zelfs bepaald want verdragen komen tot stand door unaniem besluit van de regeringsleiders en ministers van zittende regeringen in de Europese raad.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Beetje zoals je in de VS staten en de federale overheid hebt bedoel je? Volgens mij wordt er in de EU gewoon gestemd door lidstaten.
In die 3 jaar die nog komen gaat heeft kan Trump nog een hoop slopen.
Sterker nog: naast de lidstaten moet ook het Europees Parlement instemmen, gekozen door de burgers van alle EU-landen.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zelfs bepaald want verdragen komen tot stand door unaniem besluit van de regeringsleiders en ministers van zittende regeringen in de Europese raad.
Er zit geen Brusselse regering even beslissingen te nemen en op te leggen.
quote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zelfs bepaald want verdragen komen tot stand door unaniem besluit van de regeringsleiders en ministers van zittende regeringen in de Europese raad.
Er zit geen Brusselse regering even beslissingen te nemen en op te leggen.
Feiten zijn woke en verder was het niets anders dan een MAGA Drive By Post, tot de volgende talking points!quote:Op woensdag 24 december 2025 20:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Sterker nog: naast de lidstaten moet ook het Europees Parlement instemmen, gekozen door de burgers van alle EU-landen.
Landjepik is enorm in poulairiteit gestegen ,in navolging van mass deportations.quote:
quote:
Zou je ook om kunnen draaien, wat doet de VS in de achtertuin van Denemarken?quote:Erik Thorvaldsson[a] (c. 950 – c. 1003), known as Erik the Red (Norwegian: Erik den røde), was a Norse explorer, described in medieval and Icelandic saga sources as having founded the first European settlement in Greenland.
Maar we weten allemaal dat de echte oorlogshitsers de mensen zijn die zeggen dat we ons als Europa weer eens moeten bewapenen.quote:
Europa moet qua diplomatie samen met de oppositiebewegingen in de VS, Rusland en Israël de focus houden op waar de werkelijke problemen liggen.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar we weten allemaal dat de echte oorlogshitsers de mensen zijn die zeggen dat we ons als Europa weer eens moeten bewapenen.
In 2015, Mario Nawfal was convicted and fined $10,800 by the Australian Competition & Consumer Commission for "false or misleading presenting" his products at Froothie.[2][10][11]quote:Op woensdag 24 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik was deze uitspraak van Thierry Crouton helemaal vergeten. Zoals ik al zij, anti democratisch en anti vrijheid en uiteraard pro censuur. Zoals elke tirannieke overheid tonen ze vooral veel ruggengraat en lef om de eigen bevolking te benadelen.
Dit is echt elke keer het geval, hij zit zo ontzettend diep in die fuik dat hij er waarschijnlijk ook nooit meer uitkomt.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
In 2015, Mario Nawfal was convicted and fined $10,800 by the Australian Competition & Consumer Commission for "false or misleading presenting" his products at Froothie.[2][10][11]
In 2021, Nawfal faced criticism from Jason Calacanis who compared a group he was part of on the platform Twitter to a cult, which he at the time denied.[3]
In June 2023, several former associates of Nawfal filed a complaint against him, accusing him of embezzling funds. They also suspected him of tax evasion. Federal authorities, particularly the FBI and the Securities and Exchange Commission (SEC), took up the case. One of the plaintiffs also claims that International Blockchain Consulting owes him $27,000 in debt. Nawfal denied being involved in illegal activities.[12]
In 2025, Nawfal was accused of promoting Russian and Belarusian states, after his interviews with several controversial political figures, such as Aleksandr Lukashenko and Sergey Lavrov.[9] He has also interviewed Robert F. Kennedy Jr., Tucker Carlson, Alex Jones, Andrew Tate, Tommy Robinson, and Nick Fuentes.[1]
A New York Times analysis found that across a year throughout most of 2025 on the social networking site X, its owner Elon Musk had shared or re-posted content by Nawfal 1,311 times, more than any other X account.[1] Nawfal does not publicly comment on his relationship with Musk.[1]
The Polish government's institute Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa opened an investigation in early 2025 into Nawfal's links with the Russian government.[1]
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Nawfal
Lekkere bron, dude
Vrolijk kerstfeest!
@bedachtzaam en @Szura hebben je claims net al weerlegd. Die tirannieke overheid zit momenteel in DC.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik was deze uitspraak van Thierry Crouton helemaal vergeten. Zoals ik al zij, anti democratisch en anti vrijheid en uiteraard pro censuur. Zoals elke tirannieke overheid tonen ze vooral veel ruggengraat en lef om de eigen bevolking te benadelen.
Waarheid is ook maar een meningquote:Op woensdag 24 december 2025 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dit is echt elke keer het geval, hij zit zo ontzettend diep in die fuik dat hij er waarschijnlijk ook nooit meer uitkomt.
Dacht even dat je het over Trump had.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ah dus Crouton heeft dat helemaal niet gezegd……quote:Op woensdag 24 december 2025 21:29 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
In 2015, Mario Nawfal was convicted and fined $10,800 by the Australian Competition & Consumer Commission for "false or misleading presenting" his products at Froothie.[2][10][11]
In 2021, Nawfal faced criticism from Jason Calacanis who compared a group he was part of on the platform Twitter to a cult, which he at the time denied.[3]
In June 2023, several former associates of Nawfal filed a complaint against him, accusing him of embezzling funds. They also suspected him of tax evasion. Federal authorities, particularly the FBI and the Securities and Exchange Commission (SEC), took up the case. One of the plaintiffs also claims that International Blockchain Consulting owes him $27,000 in debt. Nawfal denied being involved in illegal activities.[12]
In 2025, Nawfal was accused of promoting Russian and Belarusian states, after his interviews with several controversial political figures, such as Aleksandr Lukashenko and Sergey Lavrov.[9] He has also interviewed Robert F. Kennedy Jr., Tucker Carlson, Alex Jones, Andrew Tate, Tommy Robinson, and Nick Fuentes.[1]
A New York Times analysis found that across a year throughout most of 2025 on the social networking site X, its owner Elon Musk had shared or re-posted content by Nawfal 1,311 times, more than any other X account.[1] Nawfal does not publicly comment on his relationship with Musk.[1]
The Polish government's institute Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa opened an investigation in early 2025 into Nawfal's links with the Russian government.[1]
Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Nawfal
Lekkere bron, dude
Vrolijk kerstfeest!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |