Net als bij andere WK's worden er dan gewoon wat mensen neergezet, ik denk dit keer uit het netwerk van Trump. Stadions vol met 13-jarige meisjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Inreisverboden en peperdure kaartjes… dat wordt nog wat als je een WK organiseert.
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Net als bij andere WK's worden er dan gewoon wat mensen neergezet, ik denk dit keer uit het netwerk van Trump. Stadions vol met 13-jarige meisjes.
17 januari 2020, weinig zwart, veel tekst, veel zaken en acties genoemdquote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef Beathoven het volgende:
Nu er een workaround is om de zwartgelakte stukken zichtbaar te maken lijkt er paniek te zijn ontstaan. Want men heeft de kunde de straat op gewerkt om iets goed (fout) te doen. De files kunnen misschien nog deels onvolledig zijn, hetgeen is vrijgegeven met de zeeen aan zwart die open gaan is zeer schadelijk voor degenen die het betreft.
Maga kan nog wat gaan klootviolen, maar de tijd zal gerechtigheid geven.
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom een land dat zo'n hekel heeft aan zo'n beetje alles dat niet Noord Amerikaans of Russisch is, er zo happig op was het WK te organiseren.
Dat WKquote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?
Ik begrijp sowieso niet waarom een land dat zo'n hekel heeft aan zo'n beetje alles dat niet Noord Amerikaans of Russisch is, er zo happig op was het WK te organiseren.
Eerder gewoon laten zien dat hij de baas is van de wereld en iedereen naar zijn pijpen danst. En dat doen we dan ook gewoon, we geven hem een eigen voetbalnobelprijs om een wit voetje bij hem te halen.quote:
'We' hebben hem niks gegeven. Dat was corrupte Infantino met z'n corrupte fifa.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerder gewoon laten zien dat hij de baas is van de wereld en iedereen naar zijn pijpen danst. En dat doen we dan ook gewoon, we geven hem een eigen voetbalnobelprijs om een wit voetje bij hem te halen.
Het bekende credo, bijt niet de hand die je voedt of zoals sommigen utilair doen, op zijn best zo "geen oordeel" te hoeven gaan hebben over valsheden die hun sport daarmee mogelijk maakt.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
'We' hebben hem niks gegeven. Dat was corrupte Infantino met z'n corrupte fifa.
Doodsbang voor boetes, teleurstelling bij teams en supporters.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doodsbang voor boetes, teleurstelling bij teams en supporters.
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.
Net als dat Denemarken reageert op de aanstelling van Landry en een hernieuwd te kennen geven van aspiraties tot landacquisitie met "we kunnen wel praten over meer samenwerking" ipv een "donder op, die Landry komt er hier niet in en we gaan de Amerikaanse militaire aanwezigheid hier ook afschalen". Allemaal doodsangst onder het mom van 'de verstandigste spelen'.
De volgende president is mogelijk nóg erger. Hopen op betere tijden is geen volwassen strategie.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."
Het gaat me een niet eens om of het uit zou maken want natuurlijk zal Trump het daar niet aan gelegen laten liggen, maar dat men het überhaupt niet durft te opperen stoort me.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Werkelijk?
Denk jij dat als de bereidheid tot wapengekletter er is, dreigen met verplaatsen van wat foebal wedstrijden uit gaat maken?
Slavenmentaliteit idd.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?
Ik vind het sowieso vreemd dat iets entertainment en plat geld, want de mafifa is nou niet echt een nieuwe organisatie, hier (relatief) onder het vergrootglas ligt vanwege het complete gebrek aan moraal.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het gaat me een niet eens om of het uit zou maken want natuurlijk zal Trump het daar niet aan gelegen laten liggen, maar dat men het überhaupt niet durft te opperen stoort me.
En dat zeg je na twee jaar een rechts extremistisch kabinet, groei van engnekkenpartijen als AfD, FvD, JA21 etc? Denk je niet dat we dat punt al bereikt hebben?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond Nieuwsuur ga kijken, want het gevaar is dat ik bakstenen naar de TV ga smijten:
Trump-denktank pleit openlijk voor einde Europese Unie
[..]
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.
En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven.
Nee, dat weet ik. Maar de situatie onderschatten kan ik me nog voorstellen, dat ze zoiets hebben van: dit is niet het moment om in te grijpen. Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ookquote:Op woensdag 24 december 2025 15:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
De volgende president is mogelijk nóg erger. Hopen op betere tijden is geen volwassen strategie.
We hebben hier duidelijk met een echte voetbalfan te makenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.
Het niet populaire antwoord is dat we meer EU nodig hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef beefkeek het volgende:
Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |