abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2025 @ 11:29:06 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219576197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Inreisverboden en peperdure kaartjes… dat wordt nog wat als je een WK organiseert.
Net als bij andere WK's worden er dan gewoon wat mensen neergezet, ik denk dit keer uit het netwerk van Trump. Stadions vol met 13-jarige meisjes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219576367
Nu er een workaround is om de zwartgelakte stukken zichtbaar te maken lijkt er paniek te zijn ontstaan. Want men heeft de kunde de straat op gewerkt om iets goed (fout) te doen en hiermee zichzelf flink in de kloten geschoten.

De files kunnen misschien nog deels onvolledig zijn, hetgeen is vrijgegeven met de zeeen aan zwart die open gaan is zeer schadelijk voor degenen die het betreft.

Maga kan nog wat gaan klootviolen, maar de tijd zal gerechtigheid geven.
pi_219576368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Net als bij andere WK's worden er dan gewoon wat mensen neergezet, ik denk dit keer uit het netwerk van Trump. Stadions vol met 13-jarige meisjes.
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?
Ik begrijp sowieso niet waarom een land dat zo'n hekel heeft aan zo'n beetje alles dat niet Noord Amerikaans of Russisch is, er zo happig op was het WK te organiseren.
pi_219576383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef Beathoven het volgende:
Nu er een workaround is om de zwartgelakte stukken zichtbaar te maken lijkt er paniek te zijn ontstaan. Want men heeft de kunde de straat op gewerkt om iets goed (fout) te doen. De files kunnen misschien nog deels onvolledig zijn, hetgeen is vrijgegeven met de zeeen aan zwart die open gaan is zeer schadelijk voor degenen die het betreft.

Maga kan nog wat gaan klootviolen, maar de tijd zal gerechtigheid geven.
17 januari 2020, weinig zwart, veel tekst, veel zaken en acties genoemd

https://www.justice.gov/e(...)19-ca-014681-xxxx-mb

nr 18
  woensdag 24 december 2025 @ 12:00:23 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219576402
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom een land dat zo'n hekel heeft aan zo'n beetje alles dat niet Noord Amerikaans of Russisch is, er zo happig op was het WK te organiseren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219576521
Ja, en de FIFA-peace price.

Het valt me overigens op dat Trump itt zijn vorige termijn, nu helemaal geen schoenen en ruilkaarten en andere prullaria met zijn geïdealiseerde beeltenis er op verkoopt. Hij pakt het geld binnen harken nu grootser aan.
pi_219576624
quote:

[..]
En lopen stervoetballers die ooit iets negatiefs over Trump op social media hebben gepost of gezegd geen risico's? Vooral omdat tegen de tijd dat ze afreizen of afgereisd zijn deze uitlatingen herhaald gaan worden door anderen. Al was het maar in de vorm: waarom hij wel en ik niet?
Dat WK :')

Een 's werelds feest in de meest ongelukkige periode van de recente Amerikaanse historie waarin het worstelt met zn eigen 'shit hits the fan'. Maar er zijn er vast velen die er een moord voor zouden doen.
  woensdag 24 december 2025 @ 12:56:00 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219576762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Eerder gewoon laten zien dat hij de baas is van de wereld en iedereen naar zijn pijpen danst. En dat doen we dan ook gewoon, we geven hem een eigen voetbalnobelprijs om een wit voetje bij hem te halen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219576920
Dat WK is al veel eerder aan de VS gegeven. In 2018 al. Wel toen Trump president was, maar dat was nog wel van een andere orde dan dit. Maar al die onzin van de laatste maanden hoeft er niet bijgehaald te worden om dat WK te verklaren. En als het echt alleen om die lul te doen was, dan zou het niet met Mexico en Canada georganiseerd worden.

Blijft een farce verder.
pi_219576953
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eerder gewoon laten zien dat hij de baas is van de wereld en iedereen naar zijn pijpen danst. En dat doen we dan ook gewoon, we geven hem een eigen voetbalnobelprijs om een wit voetje bij hem te halen.
'We' hebben hem niks gegeven. Dat was corrupte Infantino met z'n corrupte fifa.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 24 december 2025 @ 14:57:59 #161
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219577688
quote:

[..]
Het bekende credo, bijt niet de hand die je voedt of zoals sommigen utilair doen, op zijn best zo "geen oordeel" te hoeven gaan hebben over valsheden die hun sport daarmee mogelijk maakt.
Best zot ook dat mensen inmiddels moeten uitkijken met wat ze in hun mening (of als overtuiging) verkondigen.
Dat Trump allerlei mediaspelen wil (organiseren) is dat daarmee zijn "macht:" wordt afgestraald met wie de "dienst" uitmaakt. Niet veel anders dan wat de Romeinen deden.
Helaas zijn tal van mensen zo platgeslagen dat ze het (voetbal)spelletje fanatiek meespelen. Voetbal cq "sport", is voor veel mensen vaak de enige droomvlucht uit een realiteit waar ze sws geen enkele grip (meer) op hebben.: dreamscape.

Het trieste is dat de betekenis en waarde van vrijheden (opnieuw) te grabbel en ondergeschikt gemaakt aan eigenbelangen in de vorm van winst en macht als gecontroleerd door enkelen. Amerika is inmiddels wel de grens overschreden met wat een democratie - met oog voor andermans rechten - nog aan inhoud heeft.

Nog even een lans breken voor Kirsten Verdel op https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/ die elke dag weer duidelijk maakt welke beslissingen Trump('s bestel) maakt om om die andere soort mensen uit te kunnen sluiten of de aandacht af te kunnen leiden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 24 december 2025 @ 15:26:58 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219577955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]
'We' hebben hem niks gegeven. Dat was corrupte Infantino met z'n corrupte fifa.
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219578075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De FIFA is natuurlijk ook gewoon een Europese organisatie, voetbal is een Europese sport, Infantino is een fucking Zwitser en die prijs wordt gegeven en niemand trekt zijn muil open. Iraniërs, Ivorianen en Haitianen mogen hun team niet komen aanmoedigen en geen Europese bond noch de Europese FIFA trekt zijn muil open. Trump bedreigt Denemarken en niemand oppert om het WK te boycotten. Allemaal doodsbang of hopend op baksjisj.
Doodsbang voor boetes, teleurstelling bij teams en supporters.
  woensdag 24 december 2025 @ 15:44:10 #164
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219578112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Doodsbang voor boetes, teleurstelling bij teams en supporters.
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.

Net als dat Denemarken reageert op de aanstelling van Landry en een hernieuwd te kennen geven van aspiraties tot landacquisitie met "we kunnen wel praten over meer samenwerking" ipv een "donder op, die Landry komt er hier niet in en we gaan de Amerikaanse militaire aanwezigheid hier ook afschalen". Allemaal doodsangst onder het mom van 'de verstandigste spelen'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219578164
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er kan wel gewoon druk uitgeoefend worden door in ieder geval uit te spreken dat in geval van een inval in Denemarken en/of Venezuela de Amerikaanse wedstrijden verplaatst worden naar Mexico en Canada maar niets van dat alles.

Net als dat Denemarken reageert op de aanstelling van Landry en een hernieuwd te kennen geven van aspiraties tot landacquisitie met "we kunnen wel praten over meer samenwerking" ipv een "donder op, die Landry komt er hier niet in en we gaan de Amerikaanse militaire aanwezigheid hier ook afschalen". Allemaal doodsangst onder het mom van 'de verstandigste spelen'.
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."
  woensdag 24 december 2025 @ 15:54:10 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219578168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik denk (hoop?) dat de EU zichzelf niet echt een houding weet te geven. Ik heb het gevoel dat veel van de EU nog steeds denkt: "Ja hoor, daar heb je 'm weer. Laat 'm maar gaan, over een paar jaar is dit over."
De volgende president is mogelijk nóg erger. Hopen op betere tijden is geen volwassen strategie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 december 2025 @ 15:54:31 #167
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219578170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:44 schreef -XOR- het volgende:

Werkelijk?

Denk jij dat als de bereidheid tot wapengekletter er is, dreigen met verplaatsen van wat foebal wedstrijden uit gaat maken?
  woensdag 24 december 2025 @ 15:55:27 #168
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219578175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 24 december 2025 @ 15:57:14 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219578183
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Werkelijk?

Denk jij dat als de bereidheid tot wapengekletter er is, dreigen met verplaatsen van wat foebal wedstrijden uit gaat maken?
Het gaat me een niet eens om of het uit zou maken want natuurlijk zal Trump het daar niet aan gelegen laten liggen, maar dat men het überhaupt niet durft te opperen stoort me.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 24 december 2025 @ 15:57:26 #170
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219578184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat angstig wegduiken en hopen dat het overwaait is waar ik me zo aan stoor. Waar is in godsnaam de trots en de ruggengraat?
Slavenmentaliteit idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 24 december 2025 @ 16:00:39 #171
6484 ExTec
pi_219578201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het gaat me een niet eens om of het uit zou maken want natuurlijk zal Trump het daar niet aan gelegen laten liggen, maar dat men het überhaupt niet durft te opperen stoort me.
Ik vind het sowieso vreemd dat iets entertainment en plat geld, want de mafifa is nou niet echt een nieuwe organisatie, hier (relatief) onder het vergrootglas ligt vanwege het complete gebrek aan moraal.

Wat had je verwacht. De mafifa is niet een extensie van welke politiek dan ook.
  woensdag 24 december 2025 @ 16:10:10 #172
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219578274
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond Nieuwsuur ga kijken, want het gevaar is dat ik bakstenen naar de TV ga smijten:

Trump-denktank pleit openlijk voor einde Europese Unie

[..]
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.

En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven. :r
En dat zeg je na twee jaar een rechts extremistisch kabinet, groei van engnekkenpartijen als AfD, FvD, JA21 etc? Denk je niet dat we dat punt al bereikt hebben?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219578325
quote:
9s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
De volgende president is mogelijk nóg erger. Hopen op betere tijden is geen volwassen strategie.
Nee, dat weet ik. Maar de situatie onderschatten kan ik me nog voorstellen, dat ze zoiets hebben van: dit is niet het moment om in te grijpen. Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ook
pi_219578328
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
We hebben hier duidelijk met een echte voetbalfan te maken _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 24 december 2025 @ 16:20:08 #175
6484 ExTec
pi_219578338
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:18 schreef beefkeek het volgende:
Het alternatief, dat de EU er niets aan kan doen wil ik eigenlijk niet geloven, hoe naïef ook
Het niet populaire antwoord is dat we meer EU nodig hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')