abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219568326
quote:
DOJ releases shocking fake video of Jeffrey Epstein suicide as part of file dump

The DOJ on Monday released shocking footage that appeared to be a recreation of Jeffrey Epstein’s suicide in his Manhattan jail cell — and it briefly set the internet on fire until it was revealed to be fake.

The video was posted without explanation to the Justice Department’s website as part of its Epstein file dump — with the footage just the latest item among a trove of documents and images to be revealed after the complete hoard was ordered released in November.

But a closer examination of the clip showed things were not quite right — with a pile of orange prison clothes strewn about the floor looking like puddles without any texture, and the door to the jail cell not matching the one in Epstein’s locked compartment.

It soon was revealed in another dumped document that the clip was in fact a fake video that circulated on 4chan and was flagged by investigators by a Florida conspiracy theorist.

A Trump administration official later confirmed to The Post that the video was bogus and has been on YouTube for years. It was eventually taken down from the DOJ’s site Monday.
Wel goeie dump dit. Ook goed te zien dat dit soort dingen blijkbaar onderdeel van de files zijn. Topwerk dit.
pi_219569752

Jeffrey Epstein apparently wrote letter to Larry Nassar referencing Trump

Letter to former US gymnastics team doctor postmarked three days after Epstein’s death

quote:
"As you will know by now, I have taken the ‘short route’ home,” the letter, which appears to have been signed from Epstein to Nasser, reads. “Good luck! We shared one thing … our love & caring for young ladies and the hope they reach their full potential.”

The letter continues: “Our president also shares our love of young, nubile girls. When a young beauty walked by he loved to ‘grab snatch’, whereas we ended up snatching grub in the mess halls of the system.”

The letter is signed: “Life is unfair. Yours, J. Epstein.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219570128
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2025 17:20 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Jeffrey Epstein apparently wrote letter to Larry Nassar referencing Trump

Letter to former US gymnastics team doctor postmarked three days after Epstein’s death
[..]

Wedden dat dit gespind wordt richting Clinton?
pi_219571054
Sorry ander topic :@
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_219571471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wel goeie dump dit. Ook goed te zien dat dit soort dingen blijkbaar onderdeel van de files zijn. Topwerk dit.
Kan ik me op zich wel wat bij voorstellen. Fake vids die opduiken worden in het dossier gekwakt om verwerkt te worden door een FBI ambtenaartje. Als duizenden en duizenden pagina's, hele boekwerken en foldertjes vol zitten, dan wordt er echt belachelijk veel bewaard.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219571541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Kan ik me op zich wel wat bij voorstellen. Fake vids die opduiken worden in het dossier gekwakt om verwerkt te worden door een FBI ambtenaartje. Als duizenden en duizenden pagina's, hele boekwerken en foldertjes vol zitten, dan wordt er echt belachelijk veel bewaard.
Oh ik ook wel, maar dat zou geen onderdeel van de files moeten zijn zonder context. Ik snap best dat het erbij zit, wellicht in een los dossier, maar zoals het nu gaat is gewoon amateuristisch.
pi_219571588
Weet nog niet of ik vanavond Nieuwsuur ga kijken, want het gevaar is dat ik bakstenen naar de TV ga smijten:

Trump-denktank pleit openlijk voor einde Europese Unie

quote:
Het is "in het belang van de Verenigde Staten en Europa" dat de Europese Unie wordt opgeheven. Dat zegt Nile Gardiner, directeur van de Europese tak van de Heritage Foundation, tegen Nieuwsuur. Die conservatieve denktank staat bekend als de belangrijkste vormgever van het beleid van de tweede termijn van de Amerikaanse president Donald Trump.

De Trump-regering steunt "bewegingen en politieke leiders in Europa" die "pro-Amerikaans zijn en geloven dat Europa een andere richting moet inslaan", zegt Gardiner. Het gaat daarbij om leiders van Italië, Polen en Hongarije, die de conservatief denker ziet als "belangrijke bondgenoten".
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.

En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven. :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin dinsdag 23 december 2025 @ 20:39:31 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219571626
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
Weet nog niet of ik vanavond Nieuwsuur ga kijken, want het gevaar is dat ik bakstenen naar de TV ga smijten:

Trump-denktank pleit openlijk voor einde Europese Unie

[..]
Natuurlijk gaat de "elephant in the room" niet benoemd worden; namelijk dat de EU een te grote sta in de weg is voor de magalomane plannen van deze rechts-extremisten.

En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven. :r
Ik zie het maar zo, het feit dat de EU zo'n enorme doorn in het oog is van types als Trump betekent ook dat ze erkennen dat het een machtsblok is waar ze niet om heen kunnen.

Zo gaat dat ook op voor Poetin en andere onzekere narcisten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:45:06 #109
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219571724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zie het maar zo, het feit dat de EU zo'n enorme doorn in het oog is van types als Trump betekent ook dat ze erkennen dat het een machtsblok is waar ze niet om heen kunnen.

Zo gaat dat ook op voor Poetin en andere onzekere narcisten.
Vervolgens zeggen ze dat de EU zich teveel bemoeit met iedereen, om vervolgens één man toe te juichen die zich overal persoonlijk mee bemoeit uit eigen financieel gewin.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:46:12 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219571760
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:
En als je al ziet wat die doodenge rechts extremistische club met de VS aan het uitvreten is, mag je toch wel een beetje hopen dat we in Europa van die gekte verstoken blijven.
Daar heb ik geen al te groot vertrouwen in, men telt ook alleen maar op, dus de druk wordt telkens groter, ben ik bang.
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:46:58 #111
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219571775
Ik hoop zo dat de volgende president van de VS een democraat is. :@
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219571821
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vervolgens zeggen ze dat de EU zich teveel bemoeit met iedereen, om vervolgens één man toe te juichen die zich overal persoonlijk mee bemoeit uit eigen financieel gewin.
Zo'n Trump is voor die rechts-extremistische club ook maar een usefull idiot natuurlijk. Zij gebruiken de makkelijk beïnvloedbare Trump ook alleen maar om hun onfrisse doelen te kunnen behalen.

Maar beter houden ze hun project-2025 -achtige shit lekker aan de andere kant van de oceaan.
  Forum Admin dinsdag 23 december 2025 @ 20:49:32 #113
pi_219571825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daar heb ik geen al te groot vertrouwen in, men telt ook alleen maar op, dus de druk wordt telkens groter, ben ik bang.
Waar peilt het FvD vandaag de dag op?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219571850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Exact. :r

We willen kennelijk echt van onze vrijheid af met z'n allen.
  Forum Admin dinsdag 23 december 2025 @ 20:53:38 #115
pi_219571895
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Exact. :r

We willen kennelijk echt van onze vrijheid af met z'n allen.
https://maurice.nl/2025/12/21/pvv-zakt-verder-weg-naar-20-zetels/

Het is de Hond, maar 12 zetels.. jongens toch :/
pi_219571903
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik hoop zo dat de volgende president van de VS een democraat is. :@
Ik hoop dat de boel daar eens totaal implodeert.

Ben dat ellenlange gezeik dat we sinds 9-11 met dat land hebben helemaal beu.
pi_219571916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
https://maurice.nl/2025/12/21/pvv-zakt-verder-weg-naar-20-zetels/

Het is de Hond, maar 12 zetels.. jongens toch :/
Wilders levert niet dus dan maar een andere club zoeken die de negers er uit gaat gooien. :')
pi_219571952
Ik pleit voor het einde van de US of A
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 23 december 2025 @ 21:31:03 #119
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219572529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De PVV is anders best groot.
  dinsdag 23 december 2025 @ 21:59:22 #120
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219573022
WTFBBQ :')

twitter
pi_219573069
Een zeldzame nederlaag voor Trump bij scotus.

https://www.politico.com/(...)uard-ruling-00704962

ketchup tegen de muur of weet hij het morgen al niet meer?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219573076
The Supreme Court ruled that President Donald Trump could not deploy National Guard troops to Chicago in 6-3 decision released on Tuesday.

“To call the Guard into active federal service under §12406(3), the President must be ‘unable’ with the regular military ‘to execute the laws of the United States.’ Because the statute requires an assessment of the military’s ability to execute the laws, it likely applies only where the military could legally execute the laws. Such circumstances are exceptional: Under the Posse Comitatus Act, the military is prohibited from ‘execut[ing] the laws’ ‘except in cases and under circumstances expressly authorized by the Constitution or Act of Congress.,'” wrote Chief Justice John Roberts, as well as Justices Amy Coney Barrett, Sonia Sotomayor, Elena Kagan, Ketanji Brown Jackson in their majority opinion. “So before the President can federalize the Guard under §12406(3), he likely must have statutory or constitutional authority to execute the laws with the regular military and must be ‘unable’ with those forces to perform that function.”
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3maon4tvf7r23
https://www.mediaite.com/(...)d-troops-to-chicago/
  Forum Admin dinsdag 23 december 2025 @ 22:06:03 #123
pi_219573088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 21:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De PVV is anders best groot.
Hebben wel (weer) ingeleverd bij deze peiling. En dat lijkt naar ja21 en vooral FvD te zijn gegaan. Geen vooruitgang.
  dinsdag 23 december 2025 @ 22:15:50 #124
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219573184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hebben wel (weer) ingeleverd bij deze peiling. En dat lijkt naar ja21 en vooral FvD te zijn gegaan. Geen vooruitgang.
Toch was er eerst maar een partij, nu zijn er al drie of meer partijen die dezelfde drek uitdragen en verspreiden, aan de ene kant fijn als ze zichzelf verdelen over die partijen, maar levensgevaarlijk als ze allemaal op dezelfde gaan stemmen.

Er zijn teveel partijen in Nederland die wel kunnen genieten van Trump's manier van 'leiden' en sowieso teveel die ook Rusland wel grappig vinden.

Daarnaast zie je in de VS, maar ook hier dat kritische tv aan banden wordt gelegd of weg worden bezuinigd/aangekocht worden door grote mediatycoons met zeer veel belangen bij een corrupt kabinet. Uiteindelijk is de kans groot, dat in combinatie met eventuele aanslagen/gebeurtenissen waar ook ter wereld, de groep steeds drukkender wordt. Daarnaast zie je ook de pogingen van Vance, Musk e.d. om de boel op te hitsen in Europa, puur om persoonlijk financieel gewin.

Dat lachen we nu nog een beetje weg, maar zo lang men dit soort extreemrechtse drek mag en kan blijven herhalen, zal de aanhouder winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')