Ah, direct persoonlijk willen aanvallen.quote:Op zondag 21 december 2025 12:20 schreef AchJa het volgende:
En hoe zou dat nou komen he? Zie jouw eerste "extra informatie" opmerking hierboven.
Maar goed, het staat je vrij om inhoudelijk mee te posten maar dat doe je ook niet. Ik zie je hier amper.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russia_in_the_Council_of_Europequote:Op zondag 21 december 2025 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Rusland zich niet willen toevoegen bij de EU?
Dan heb je gelijk wat zaken beter geregeld, grotere defensie, meer land en verdedigingslijnen, een groter blok tegen China en de VS.
We zijn beide van oorsprong christelijke landen, als we eens langs onze meningsverschillen kunnen heenkijken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rusland_en_de_Europese_Uniequote:Russia was a member of the Council of Europe, an international organization that focuses on the promotion of democracy and human rights, from 1996 to 2022. At the time of its accession, Russia did not meet the requirements of membership, but it was believed that joining would help Russia improve its record on democracy and human rights protection. In a 2019 paper published in the International & Comparative Law Quarterly, international law scholars Kanstantsin Dzehtsiarou and Donal K Coffey described Russia as showing "persistent and clear disregard of the values and aims of the CoE",[1] including occupying other member states, sponsoring separatist movements, and ignoring judgements of the European Court of Human Rights. During its membership, Russia was suspended from voting rights on multiple occasions. After the Russian invasion of Ukraine, on 16 March 2022 the Committee of Ministers voted to expel Russia from the Council with immediate effect.[2][3]
quote:Een van de meest uitgesproken voorstanders van nauwere samenwerking tussen Rusland en de Europese Unie was de Italiaanse ex-premier Silvio Berlusconi. In een artikel in de Italiaanse media in mei 2002 zei hij dat lid worden van de EU de volgende stap zou zijn in Ruslands integratie in de westerse wereld, In november 2005 zei hij daarover: "Ik ben ervan overtuigd, ook al is het een droom... het ligt niet te ver van een droom en ik denk dat het op een dag zal gebeuren". De voormalige Duitse kanselier Gerhard Schröder heeft gezegd dat Rusland "zijn plaats moet vinden zowel in de NAVO, en op langere termijn als het aan alle eisen voldoet, in de Europese Unie".
Deze film is zuivere propaganda. En is om die reden ook geweerd van meerdere filmfestivals. Het poogt sympathie te kweken voor Russische militairen, terwijl er nul kritiek wordt geleverd op oorlogsmisdaden en alle andere ellende en verwoesting die door Rusland is aangericht.quote:Op zondag 21 december 2025 22:56 schreef BennieButtfuck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Best leuk nog zo'n Russische meatwave. Sigaretten roken, bier drinken. En dan dood gaan op het einde, maar bon.
Dolf is rechtvaardig!quote:Op zondag 21 december 2025 19:51 schreef The-BFG het volgende:
Mss moeten we Alfred J Kwak als verplicht les materiaal gaan gebruiken in groep 6 en 7. En voor PHP natuurlijk, mss dat je dan snapt waar je fout gaat.
Ik ben bang dat onze Amerikaanse vrienden dat niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 december 2025 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd om die banden weer aan te halen.
Stap eens van het idee af dat putin welvaart van rusland ook maar iets boeit. Er bestaat niks glimmends wat je in z'n hand kunt drukken zodat die normaal gaat doen.quote:Op maandag 22 december 2025 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd om die banden weer aan te halen.
Wie heeft het over Poetin.quote:Op maandag 22 december 2025 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Stap eens van het idee af dat putin welvaart van rusland ook maar iets boeit. Er bestaat niks glimmends wat je in z'n hand kunt drukken zodat die normaal gaat doen.
quote:Op maandag 22 december 2025 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie heeft het over Poetin.
Wij zijn met navo met 1 miljard militairen to 140 milj Russen.
Gewoon inlijven die handel.
quote:Op zondag 21 december 2025 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het "fatsoenlijke" antwoord op Twitter toen Musk die toko overnam. Dat trok booslinks allemaal niet en zijn ze eerst vooral naar Mastodon vertrokken maar dat was te ingewikkeld voor ze en toen was Bluesky plotseling hip bij "fatsoenlijk" Nederland. Alleen bleek dat een nog grotere circle-jerk dan Twitter en worden meningen die ook maar een miilimeter afwijken al helemaal niet gepruimd.
Daar dien je echt op communistische wijze in de pas te lopen.
Daar komt onze pseudo betweter mod weer eens.....quote:Op zondag 21 december 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zag een opmerking van jou voorbijkomen in FB:
[..]
Als Twitter/X dan toch zo'n poel des verderfs is waarom breken we onze nek dan over de vooral pro-Oekraiene Tweets hier?
Niemand zit te wachten op eentonigheid qua meningen en nieuwsberichten.....quote:Op zondag 21 december 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Als mensen écht graag eenvormigheid willen in meningsvorming dan moet je naar polcafe gaan. Registreren is thans nog niet gelukt.
Er wordt ook bijna niet meer gepost zie ik. Iedereen is het met elkaar eens. Soort zelf felicitatie.
Ah ja sorry, inhoudelijk op een andere post ingaan was verboden hier.quote:Op maandag 22 december 2025 07:57 schreef sp3c het volgende:
zijn propaganda is een stuk interessanter dan jouw kutposts de hele tijd
Je hebt het tegen iemand die Oekraïne een kutland vindt, waar we onze energie niet aan moeten verkwisten.quote:Op maandag 22 december 2025 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Stap eens van het idee af dat putin welvaart van rusland ook maar iets boeit. Er bestaat niks glimmends wat je in z'n hand kunt drukken zodat die normaal gaat doen.
Moet je beter opletten.quote:Op maandag 22 december 2025 08:02 schreef sp3c het volgende:
maar je bent niet inhoudelijk
letterlijk nooit
Nee man je zegt helemaap niks boeiendsquote:Op maandag 22 december 2025 08:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je beter opletten.
En ik zeg dat ik inhoudelijk reageer op wat er gezegd wordt. Niet dat ik inhoudelijk iets post wat in Oekraine gebeurt, maar goed dat doet maar 1% van de users hier.
Heerlie de peerliequote:Op maandag 22 december 2025 09:30 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)explosief-onder-auto
![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 22 december 2025 09:30 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)explosief-onder-auto
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |