Als Putin valt helpen de Russen eigenhandig de volgende imperialistische warlord in het zadel.quote:Op zondag 21 december 2025 19:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Simpel, het raam gaat open als Putin opgeeft, dus het is winnen of een enkeltje vanaf de 18e verdieping, waarna een volgende oligarch het gaat proberen
Je vroeg me eerder vandaag wat die door jou verspreide Russische propaganda dan was. Dit is nou een voorbeeld. Er is je al 85x verteld dat Rusland in Istanbul de totale capitulatie eiste. En kom niet aan met Boris Johnson, dat is minstens even vaak weerlegd.quote:Op zondag 21 december 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In 03-2022 (istanbul) was daar een goede kans voor.
ik geloof niet er nog meer van die gekken rondlopen , Putin is een KGB fanaat die de machige USSR heeft meegemaaktquote:Op zondag 21 december 2025 19:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Simpel, het raam gaat open als Putin opgeeft, dus het is winnen of een enkeltje vanaf de 18e verdieping, waarna een volgende oligarch het gaat proberen
ben je het niet eens dan krijg je een BAN van een paar maandquote:Op zondag 21 december 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Als mensen écht graag eenvormigheid willen in meningsvorming dan moet je naar polcafe gaan. Registreren is thans nog niet gelukt.
Er wordt ook bijna niet meer gepost zie ik. Iedereen is het met elkaar eens. Soort zelf felicitatie.
Nee hoor. Zelfs op de NPO was er een documentaire waarin naaste adviseurs van Zelensky zeiden dat de Britten maar ook andere landen adviseerden om door te vechten. Rusland was bereid om navo-lidmaatschap te accorderen in ruil voor de donbas regio én de Krim zodat die de jure erkend zouden worden.quote:Op zondag 21 december 2025 19:26 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je vroeg me eerder vandaag wat die door jou verspreide Russische propaganda dan was. Dit is nou een voorbeeld. Er is je al 85x verteld dat Rusland in Istanbul de totale capitulatie eiste. En kom niet aan met Boris Johnson, dat is minstens even vaak weerlegd.
Haha. Ervaring?quote:Op zondag 21 december 2025 19:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ben je het niet eens dan krijg je een BAN van een paar maand
Wel gek dat X/Twitter hier dan wordt gebruikt om het pro-Oekraiense verhaal te vertellen. Dat is niet echt te rijmen natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2025 19:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is allemaal een grote circlejerk, alleen de doelgroep is anders. Twitter zit vol met complotgekkies, de fatsoensrakkers zijn vertrokken naar Bluesky.
I know, ben nog net wat langer lid van Tweakers (2000) dan hier.quote:Op Tweakers is alles wat ook maar een millimeter afwijkt ook direct een ban.
Ik denk dat een open moderatie altijd beter is.quote:Op zondag 21 december 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zag een opmerking van jou voorbijkomen in FB:
[..]
Als Twitter/X dan toch zo'n poel des verderfs is waarom breken we onze nek dan over de vooral pro-Oekraiene Tweets hier?
Oekraïne: Wij willen bestaan.quote:Op zondag 21 december 2025 19:27 schreef Sabata het volgende:
Istanbul was in drie zinnen samen te vatten:
Rusland: Geef je over UA!
Oekraine: Njet
Rusland: Ok, dan niet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 21 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat een open moderatie altijd beter is.
Ja Twitter is een verzameling van drek van beide kanten en alles er tussenin. Maar dan weet je wel wat er zoal leeft.
Als je een nu.nl leest, eenzijdig, bluesky dus ook. En het gevaar van als je je altijd tussen dezelfde verhalen zit je niet bekend bent met wat er werkelijk gaande is.
Wat helemaal scary is is het UK:
https://www.instagram.com/reel/DR0SrW9CIxw/
Weet iemand op welke SM deze vrouw iets gepost heeft?
Er worden ook al mensen opgepakt die racistische zinnen in privewhatsappgroepen delen.
Dit is zuiver gelul. Oekraïne mocht geen leger en geen wapens hebben en Rusland eiste een puppetregime. Is je allemaal al verteld. Net als de ontvoerde kinderen en alle andere oorlogsmisdaden die jij je niet kan voorstellen.quote:Op zondag 21 december 2025 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs op de NPO was er een documentaire waarin naaste adviseurs van Zelensky zeiden dat de Britten maar ook andere landen adviseerden om door te vechten. Rusland was bereid om navo-lidmaatschap te accorderen in ruil voor de donbas regio én de Krim zodat die de jure erkend zouden worden.
Ja prima, jouw mening. Respecteer ik.quote:Op zondag 21 december 2025 19:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is zuiver gelul. Oekraïne moest mocht geen leger en geen wapens hebben en Rusland eiste een puppetregime. Is je allemaal al verteld. Net als de ontvoerde kinderen en alle andere oorlogsmisdaden die jij je niet kan voorstellen.
Wat is dit voor rare aantijging dan?quote:Op zondag 21 december 2025 19:22 schreef ExTec het volgende:
Omdat je bluesky posts niet kan embedden?
quote:100% ideologisch. Want op X wordt anti-woke, anti-migratie, anti-eu sentiment immers by design gepushed
quote:Op zondag 21 december 2025 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel gek dat X/Twitter hier dan wordt gebruikt om het pro-Oekraiense verhaal te vertellen. Dat is niet echt te rijmen natuurlijk.
En dat is wat stoort. Het gemanipuleer.quote:Reports and analysis of Twitter's (now X) algorithm have indicated that tweets about Ukraine were down-ranked in users' feeds. This led to suspicions among users and researchers that posts related to the war were deliberately being given a "negative score," or reduced visibility, a claim supported by the discovery of specific code behavior after the algorithm was made open source in March 2023.
Lees de topic maar.quote:Op zondag 21 december 2025 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare aantijging dan?
[..]
De organieke post is verdwenen, ik heb geen idee naar welk topic het verwijst.quote:
ja ik ben geen Groen Linkserquote:
Waarom blijf je deze onzin verspreiden?quote:Op zondag 21 december 2025 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfs op de NPO was er een documentaire waarin naaste adviseurs van Zelensky zeiden dat de Britten maar ook andere landen adviseerden om door te vechten. Rusland was bereid om navo-lidmaatschap te accorderen in ruil voor de donbas regio én de Krim zodat die de jure erkend zouden worden.
President systeem heeft dat voor een heel klein deel maar idd in het algemeen stem je indirect op een partij/regering.quote:Op zondag 21 december 2025 15:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel land waar je mag stemmen op welke personen precies er in de regering komen.
Na X is wel echt overgenomen door de wappies (zowel van links als rechts). Twitter was iig voor mij de plek om voorheen beide kampen te volgen. Maar nu is het echt bagger.quote:Op zondag 21 december 2025 19:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel gek dat X/Twitter hier dan wordt gebruikt om het pro-Oekraiense verhaal te vertellen. Dat is niet echt te rijmen natuurlijk.
[..]
I know, ben nog net wat langer lid van Tweakers (2000) dan hier.
Probeer die bronnen eens onderuit te halen, of iig probeer iets verder te kijken dat het stukje tekst/video. Dan doe je pas echt iets van onderzoek.quote:Op zondag 21 december 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja prima, jouw mening. Respecteer ik.
Heb meer dan voldoende bronnen geplaatst die mijn mening ondersteunen. We zullen het ooit weten, over 10 jaar ofzo.
Polcafe wordt niet beheerd door Danny he? Sowieso is Danny redelijk zuinig met het zetten van bans.quote:Op zondag 21 december 2025 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja ik ben geen Groen Linkser
heb wel eens een BAN van een jaar gehad , en was het jaar voorbij, dan kreeg ik iedere keer weer een ban van een maand , zonder dat ik iets gepost had , tot ik het na 3 keer bij Danny meldde toen was het afgelopen met de stroom BANS
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |