abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219553534
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:14 schreef Sabata het volgende:

[..]
Simpel, het raam gaat open als Putin opgeeft, dus het is winnen of een enkeltje vanaf de 18e verdieping, waarna een volgende oligarch het gaat proberen
Als Putin valt helpen de Russen eigenhandig de volgende imperialistische warlord in het zadel.
  zondag 21 december 2025 @ 19:25:55 #202
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553543
Als mensen écht graag eenvormigheid willen in meningsvorming dan moet je naar polcafe gaan. Registreren is thans nog niet gelukt.
Er wordt ook bijna niet meer gepost zie ik. Iedereen is het met elkaar eens. Soort zelf felicitatie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219553546
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In 03-2022 (istanbul) was daar een goede kans voor.
Je vroeg me eerder vandaag wat die door jou verspreide Russische propaganda dan was. Dit is nou een voorbeeld. Er is je al 85x verteld dat Rusland in Istanbul de totale capitulatie eiste. En kom niet aan met Boris Johnson, dat is minstens even vaak weerlegd.
pi_219553555
Istanbul was in drie zinnen samen te vatten:

Rusland: Geef je over UA!
Oekraine: Njet
Rusland: Ok, dan niet
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 21 december 2025 @ 19:27:45 #205
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219553557
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:14 schreef Sabata het volgende:

[..]
Simpel, het raam gaat open als Putin opgeeft, dus het is winnen of een enkeltje vanaf de 18e verdieping, waarna een volgende oligarch het gaat proberen
ik geloof niet er nog meer van die gekken rondlopen , Putin is een KGB fanaat die de machige USSR heeft meegemaakt

Rusland is nog niet een schaduw van de USSR
door demografie en alcohol en verarming van de popultatie, valt me mee dat de landbouw zich zo heeft weten te ontwikkelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 21 december 2025 @ 19:28:46 #206
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219553565
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
Als mensen écht graag eenvormigheid willen in meningsvorming dan moet je naar polcafe gaan. Registreren is thans nog niet gelukt.
Er wordt ook bijna niet meer gepost zie ik. Iedereen is het met elkaar eens. Soort zelf felicitatie.
ben je het niet eens dan krijg je een BAN van een paar maand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 21 december 2025 @ 19:29:34 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553571
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je vroeg me eerder vandaag wat die door jou verspreide Russische propaganda dan was. Dit is nou een voorbeeld. Er is je al 85x verteld dat Rusland in Istanbul de totale capitulatie eiste. En kom niet aan met Boris Johnson, dat is minstens even vaak weerlegd.
Nee hoor. Zelfs op de NPO was er een documentaire waarin naaste adviseurs van Zelensky zeiden dat de Britten maar ook andere landen adviseerden om door te vechten. Rusland was bereid om navo-lidmaatschap te accorderen in ruil voor de donbas regio én de Krim zodat die de jure erkend zouden worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 december 2025 @ 19:29:52 #208
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553573
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ben je het niet eens dan krijg je een BAN van een paar maand
Haha. Ervaring?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 december 2025 @ 19:30:18 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219553575
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is allemaal een grote circlejerk, alleen de doelgroep is anders. Twitter zit vol met complotgekkies, de fatsoensrakkers zijn vertrokken naar Bluesky.
Wel gek dat X/Twitter hier dan wordt gebruikt om het pro-Oekraiense verhaal te vertellen. Dat is niet echt te rijmen natuurlijk.

quote:
Op Tweakers is alles wat ook maar een millimeter afwijkt ook direct een ban.
I know, ben nog net wat langer lid van Tweakers (2000) dan hier.
pi_219553577
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik zag een opmerking van jou voorbijkomen in FB:
[..]
Als Twitter/X dan toch zo'n poel des verderfs is waarom breken we onze nek dan over de vooral pro-Oekraiene Tweets hier?
Ik denk dat een open moderatie altijd beter is.
Ja Twitter is een verzameling van drek van beide kanten en alles er tussenin. Maar dan weet je wel wat er zoal leeft.

Als je een nu.nl leest, eenzijdig, bluesky dus ook. En het gevaar van als je je altijd tussen dezelfde verhalen zit je niet bekend bent met wat er werkelijk gaande is.

Wat helemaal scary is is het UK:
https://www.instagram.com/reel/DR0SrW9CIxw/

Weet iemand op welke SM deze vrouw iets gepost heeft?
Er worden ook al mensen opgepakt die racistische zinnen in privewhatsappgroepen delen.
Vakman pur sang
pi_219553587
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:27 schreef Sabata het volgende:
Istanbul was in drie zinnen samen te vatten:

Rusland: Geef je over UA!
Oekraine: Njet
Rusland: Ok, dan niet
Oekraïne: Wij willen bestaan.
Rusland: Nee, Oekraïne heeft geen bestaansrecht en moet Russisch zijn.
Oekraïne: ok dan verdedigen we onszelf.
Rusland: DE NAVO IS AGRESSIEF! ESCALATIE!

Ja, dag.
  zondag 21 december 2025 @ 19:33:40 #212
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553595
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat een open moderatie altijd beter is.
Ja Twitter is een verzameling van drek van beide kanten en alles er tussenin. Maar dan weet je wel wat er zoal leeft.

Als je een nu.nl leest, eenzijdig, bluesky dus ook. En het gevaar van als je je altijd tussen dezelfde verhalen zit je niet bekend bent met wat er werkelijk gaande is.

Wat helemaal scary is is het UK:
https://www.instagram.com/reel/DR0SrW9CIxw/

Weet iemand op welke SM deze vrouw iets gepost heeft?
Er worden ook al mensen opgepakt die racistische zinnen in privewhatsappgroepen delen.
Bekijk deze YouTube-video

Surrealistisch beeld. Politie aan je deur omdat de tweet mogelijk kwetsend is voor de ander.
Bizar. Dat land ligt gewoon aan de overkant van het kanaal!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219553599
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 19:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee hoor. Zelfs op de NPO was er een documentaire waarin naaste adviseurs van Zelensky zeiden dat de Britten maar ook andere landen adviseerden om door te vechten. Rusland was bereid om navo-lidmaatschap te accorderen in ruil voor de donbas regio én de Krim zodat die de jure erkend zouden worden.
Dit is zuiver gelul. Oekraïne mocht geen leger en geen wapens hebben en Rusland eiste een puppetregime. Is je allemaal al verteld. Net als de ontvoerde kinderen en alle andere oorlogsmisdaden die jij je niet kan voorstellen.
  zondag 21 december 2025 @ 19:35:13 #214
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553604
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:34 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit is zuiver gelul. Oekraïne moest mocht geen leger en geen wapens hebben en Rusland eiste een puppetregime. Is je allemaal al verteld. Net als de ontvoerde kinderen en alle andere oorlogsmisdaden die jij je niet kan voorstellen.
Ja prima, jouw mening. Respecteer ik.
Heb meer dan voldoende bronnen geplaatst die mijn mening ondersteunen. We zullen het ooit weten, over 10 jaar ofzo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 21 december 2025 @ 19:35:32 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219553606
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2025 19:22 schreef ExTec het volgende:
:')

Omdat je bluesky posts niet kan embedden?
Wat is dit voor rare aantijging dan?

quote:
100% ideologisch. Want op X wordt anti-woke, anti-migratie, anti-eu sentiment immers by design gepushed
  zondag 21 december 2025 @ 19:35:51 #216
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219553611
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wel gek dat X/Twitter hier dan wordt gebruikt om het pro-Oekraiense verhaal te vertellen. Dat is niet echt te rijmen natuurlijk.
quote:
Reports and analysis of Twitter's (now X) algorithm have indicated that tweets about Ukraine were down-ranked in users' feeds. This led to suspicions among users and researchers that posts related to the war were deliberately being given a "negative score," or reduced visibility, a claim supported by the discovery of specific code behavior after the algorithm was made open source in March 2023.
En dat is wat stoort. Het gemanipuleer.

Jouw culturewar en links en rechts gezeik zal me voor de rest aan me reet roesten.

Sociale media zijn simpelweg sneller met nieuws. Daar gaat het, iig mij, om.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zondag 21 december 2025 @ 19:36:16 #217
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219553614
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:35 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat is dit voor rare aantijging dan?
[..]

Lees de topic maar.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zondag 21 december 2025 @ 19:38:07 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 21 december 2025 @ 19:39:48 #219
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219553647
quote:

[..]
Haha. Ervaring?
ja ik ben geen Groen Linkser

Als ik over voedselbossen begin dan worden ze link

heb wel eens een BAN van een jaar gehad , en was het jaar voorbij, dan kreeg ik iedere keer weer een ban van een maand , zonder dat ik iets gepost had , tot ik het na 3 keer bij Danny meldde toen was het gelijk afgelopen met de BANS

_O- _O- _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 21-12-2025 19:52:49 ]
pi_219553661
quote:

[..]
Waarom blijf je deze onzin verspreiden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_219553702
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik ken geen enkel land waar je mag stemmen op welke personen precies er in de regering komen.
President systeem heeft dat voor een heel klein deel maar idd in het algemeen stem je indirect op een partij/regering.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 21 december 2025 @ 19:47:18 #222
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219553703
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
I know, ben nog net wat langer lid van Tweakers (2000) dan hier.
Na X is wel echt overgenomen door de wappies (zowel van links als rechts). Twitter was iig voor mij de plek om voorheen beide kampen te volgen. Maar nu is het echt bagger.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 21 december 2025 @ 19:48:54 #223
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219553711
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja prima, jouw mening. Respecteer ik.
Heb meer dan voldoende bronnen geplaatst die mijn mening ondersteunen. We zullen het ooit weten, over 10 jaar ofzo.
Probeer die bronnen eens onderuit te halen, of iig probeer iets verder te kijken dat het stukje tekst/video. Dan doe je pas echt iets van onderzoek.
  zondag 21 december 2025 @ 19:51:22 #224
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219553732
Mss moeten we Alfred J Kwak als verplicht les materiaal gaan gebruiken in groep 6 en 7. En voor PHP natuurlijk, mss dat je dan snapt waar je fout gaat.
  zondag 21 december 2025 @ 19:51:48 #225
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553739
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja ik ben geen Groen Linkser

heb wel eens een BAN van een jaar gehad , en was het jaar voorbij, dan kreeg ik iedere keer weer een ban van een maand , zonder dat ik iets gepost had , tot ik het na 3 keer bij Danny meldde toen was het afgelopen met de stroom BANS

_O- _O- _O-
Polcafe wordt niet beheerd door Danny he? Sowieso is Danny redelijk zuinig met het zetten van bans.
Polcafe is van iemand uit het Polcafe topic uit Pol. Mogelijk remlof, maar dat weet ik niet zeker.

Ik kan niet registreren want ik ontvang de activatie link niet, en als ik mail dan hoor ik niks.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')