abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 16:38:45 #176
485843 crew  Jippie
pi_219552414
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 16:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Bekijk de topic waar ik verzocht of bluesky embedding toegevoegd kan worden maar.
Momenteel lukt het embedden van Twitter ook amper, niet elk Social Media bedrijf wil dat zijn content te lezen is zonder hun platform word bezocht. Zie Instagram, Facebook maar ook Trump zijn paradepaardje.

Het embedden onder HTML is gelukkig geen probleem, maar dat is al een uitzondering voor crew.

Screenshot maken en als foto uploaden is een optie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 16:39:56 #177
485843 crew  Jippie
pi_219552416
En 1000 x excuses dat ik inmiddels finaal off-topic ben gegaan :@
pi_219552459
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 16:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Momenteel lukt het embedden van Twitter ook amper, niet elk Social Media bedrijf wil dat zijn content te lezen is zonder hun platform word bezocht. Zie Instagram, Facebook maar ook Trump zijn paradepaardje.

Het embedden onder HTML is gelukkig geen probleem, maar dat is al een uitzondering voor crew.

Screenshot maken en als foto uploaden is een optie.
Als je het topic leest is de reden waarom het niet gebeurt, niet technisch.

100% ideologisch. Want op X wordt anti-woke, anti-migratie, anti-eu sentiment immers by design gepushed.

Overigens interesseert mij persoonlijk dat 0,0. Maar media waarvan we gewoon kunnen lezen dat desinformatie gedoogd wordt, als het in het straatje van de grootheidswaanzinnige eigenaar past, waar zijn brainfarts met prio in iedereen z'n tijdlijn verschijnt, zijn wanstaltig. Ik zou ook geen krant lezen waar de ideeen van de eigenaar constant voorpagina nieuws zijn.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zondag 21 december 2025 @ 16:47:50 #179
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219552485
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb juist het idee dat dat bij Poetin anders ligt qua mentale en geestelijke gesteldheid. Stalin leefde erg ongezond, dronk veel, at veel, sportte niet, rookte. Dat is bij Poetin niet. Al die zaken maken hoe je je psychisch voelt en bent.
Putin heeft al laten zien psychisch niet stabiel te zijn.

De man is zo paranoïde als de pest.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 21 december 2025 @ 16:53:17 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219552531
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 16:47 schreef The-BFG het volgende:

[..]

allemaal raar volk die russen

ze beginnen wel steeds meer op de Noord Koreanen te lijken, moet nog veel goedkoper worden die olie en gas, niks dan rottigheid komt ervan
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219552564
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 16:05 schreef Jippie het volgende:
Bucha
Volgens de user in kwestie is dat “geen Kremlinbeleid”. Net als de kinderontvoeringen en grootschalige bombardementen op civiele infrastructuur. Want hij kan het zich niet voorstellen.

Ik heb het opgegeven.
pi_219552610
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 16:47 schreef The-BFG het volgende:

[..]

Vind Poetin nog steeds rationeel handelen hoor. Een tijd geleden had ie het ook over waarom de Sovjet Unie was ingestort, namelijk door die wapenwedloop. Hij beseft heel goed wat hij met de economie aan het doen is en wat de gevolgen kunnen zijn. Ik zie echt nog geen Der Untergang vibes.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219553128
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 17:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vind Poetin nog steeds rationeel handelen hoor. Een tijd geleden had ie het ook over waarom de Sovjet Unie was ingestort, namelijk door die wapenwedloop. Hij beseft heel goed wat hij met de economie aan het doen is en wat de gevolgen kunnen zijn. Ik zie echt nog geen Der Untergang vibes.
Een oorlog met je buren starten…jaja heel rationeel
Vakman pur sang
  zondag 21 december 2025 @ 18:20:51 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553140
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is ook niet rationeel. Helemaal niet zelfs. Kost hoop geld, en de lasten heb je nu, en de baten mogelijk pas later.
Het is puur ideologisch.

Hetzelfde geldt voor ons. Onze hulp is ook niet gebaseerd op ratio, maar puur ideologie en een poging om de (liberale) hegemoniale status te behouden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219553145
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:47 schreef skysherrif het volgende:
https://militarnyi.com/uk(...)-udariv-syl-oborony/

[ afbeelding ]

https://x.com/mil_in_ua/status/2002725025808535585

Oekraiense drone fabrikant (en ook fabrikant van de flamingo) zegt nu 200 FP1 en FP2 drones per dag te maken. FP1 en FP2 drones zijn redelijk nieuw , maar hebben in korte tijd enorm veel schade aangericht bij de Russen. Het zijn medium lange afstands drones, die tot 200km ver gaan maar bestuurd kunnen worden met camera en een warhead hebben van 100kg. Volledig gemaakt met Oekraiense componenten.
Soms besteden ze de taxpoet wel goed op de publieken. Nieuwsuur had een reportage over de schade die Oekraïense drones in Rusland doen wat betreft de olie-industrie.

Het komt er op neer dat de aanvallen behoorlijk effectief zijn. Met weinig kosten wordt grote schade aangericht. Als gevolg stijgen de olieprijs en de kosten van de normale Rus. Waardoor iedereen de oorlog voelt.

pi_219553197

Aftermath na een inslag op een Russische tanker in de haven van Rostov.
  zondag 21 december 2025 @ 18:42:49 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219553255
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 18:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Soms besteden ze de taxpoet wel goed op de publieken. Nieuwsuur had een reportage over de schade die Oekraïense drones in Rusland doen wat betreft de olie-industrie.

Het komt er op neer dat de aanvallen behoorlijk effectief zijn. Met weinig kosten wordt grote schade aangericht. Als gevolg stijgen de olieprijs en de kosten van de normale Rus. Waardoor iedereen de oorlog voelt.

dat hoor je ook in de media monitor Russia, men is het goed zat
Putn zelf ook denk ik
maar stoppen zonder bereiken van de doelen is moeilijk

[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 21-12-2025 18:51:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219553273
twitter
  zondag 21 december 2025 @ 18:57:05 #189
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219553362
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 16:30 schreef ExTec het volgende:
Bekijk de topic waar ik verzocht of bluesky embedding toegevoegd kan worden maar.
Als zelfs de Stalenburgjes van deze wereld het niet trekken op bluesky dan is het maar goed ook dat eea niet embed kan worden... _O-

twitter
pi_219553365
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 18:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is ook niet rationeel. Helemaal niet zelfs. Kost hoop geld, en de lasten heb je nu, en de baten mogelijk pas later.
Het is puur ideologisch.

Hetzelfde geldt voor ons. Onze hulp is ook niet gebaseerd op ratio, maar puur ideologie en een poging om de (liberale) hegemoniale status te behouden.
Denk je dan dat steun niet goed is?
Vakman pur sang
pi_219553379
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2025 18:57 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als zelfs de Stalenburgjes van deze wereld het niet trekken op bluesky dan is het maar goed ook dat eea niet embed kan worden... _O-

[ x ]
Wat is BlueSky nou weer dan? Een circlejerk van linksegoemensen zonder tegenspraak?
Vakman pur sang
pi_219553466
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 18:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is puur ideologisch.

Rusland probeert een ander land met geweld in te nemen, men is daar op tegen. Rationeler kan niet. Rest heb je ergens in een propagandatweet gelezen.
pi_219553482
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat is BlueSky nou weer dan? Een circlejerk van linksegoemensen zonder tegenspraak?
Zo wordt het voor het gemak door menigeen weggezet, ja.

Maar ondertussen gebruik ik sociale media niet voor NL politiek, NL sociale media is sowieso :')

En kan ik iedereen die ik volg op het gebied van wat me wel boeit, deze oorlog, daar ook vinden.

Maar ook jullie etaleren hier, onbedoeld maar toch perfect waar het allemaal, blijkbaar, om gaat, dom links rechts culturewar gezeik.
pi_219553487
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 18:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat hoor je ook in de media monitor Russia, men is het goed zat
Putn zelf ook denk ik
maar stoppen zonder bereiken van de doelen is moeilijk

Simpel, het raam gaat open als Putin opgeeft, dus het is winnen of een enkeltje vanaf de 18e verdieping, waarna een volgende oligarch het gaat proberen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 21 december 2025 @ 19:15:14 #195
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219553491
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Het "fatsoenlijke" antwoord op Twitter toen Musk die toko overnam. Dat trok booslinks allemaal niet en zijn ze eerst vooral naar Mastodon vertrokken maar dat was te ingewikkeld voor ze en toen was Bluesky plotseling hip bij "fatsoenlijk" Nederland. Alleen bleek dat een nog grotere circle-jerk dan Twitter en worden meningen die ook maar een miilimeter afwijken al helemaal niet gepruimd.

Daar dien je echt op communistische wijze in de pas te lopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 21-12-2025 19:20:37 ]
  zondag 21 december 2025 @ 19:19:38 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219553515
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 19:14 schreef ExTec het volgende:
Zo wordt het voor het gemak door menigeen weggezet, ja.

Maar ondertussen gebruik ik sociale media niet voor NL politiek, NL sociale media is sowieso :')

En kan ik iedereen die ik volg op het gebied van wat me wel boeit, deze oorlog, daar ook vinden.

Maar ook jullie etaleren hier, onbedoeld maar toch perfect waar het allemaal, blijkbaar, om gaat, dom links rechts culturewar gezeik.
Ik zag een opmerking van jou voorbijkomen in FB:

quote:
Als je het topic leest is de reden waarom het niet gebeurt, niet technisch.

100% ideologisch. Want op X wordt anti-woke, anti-migratie, anti-eu sentiment immers by design gepushed.
Als Twitter/X dan toch zo'n poel des verderfs is waarom breken we onze nek dan over de vooral pro-Oekraiene Tweets hier?
pi_219553517
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Rationeel betekend niet verstandig, juist of een goed idee hé.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219553524
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:15 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het "fatsoenlijke" antwoord op Twitter toen Musk die toko overnam. Dat trok booslinks allemaal niet en zijn ze eerst vooral naar Mastodon vertrokken maar dat was te ingewikkeld voor ze en toen was Bluesky plotseling hip bij "fatsoenlijk" Nederland. Alleen bleek dat een nog grotere circle-jerk dan Twitter en worden meningen die ook maar een miilimeter afwijken al helemaal niet gepruimd.
Het is allemaal een grote circlejerk, alleen de doelgroep is anders. Twitter zit vol met complotgekkies, de fatsoensrakkers zijn vertrokken naar Bluesky. Op Tweakers is alles wat ook maar een millimeter afwijkt ook direct een ban.
  zondag 21 december 2025 @ 19:22:35 #199
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219553529
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Denk je dan dat steun niet goed is?
Ja lastig. We kunnen nu in elk geval niet van de een op de andere dag Oekraïne laten vallen. Maar de oorlog had allang beeindigd moeten zijn. In 03-2022 (istanbul) was daar een goede kans voor.

Overigens zijn er wel grenzen aan de duur van die hulp. Ik hoorde laatste iemand zeggen: beggars cant be choosers. Het kan dus niet zo zijn dat wij eindeloos hulp en opvang verstrekken omdat Oekraïne niet tevreden is met een eventueel vredesakkoord. Een goed akkoord komt er namelijk niet meer.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219553530
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 19:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik zag een opmerking van jou voorbijkomen in FB:
[..]
Als Twitter/X dan toch zo'n poel des verderfs is waarom breken we onze nek dan over de Tweets hier?
:')

Omdat je bluesky posts niet kan embedden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')