abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2025 @ 15:35:58 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219551747
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Stalin is vermoord, toto opluchting van de hele wereld, dat gaat Putin ook overkomen
[..]

Ik heb juist het idee dat dat bij Poetin anders ligt qua mentale en geestelijke gesteldheid. Stalin leefde erg ongezond, dronk veel, at veel, sportte niet, rookte. Dat is bij Poetin niet. Al die zaken maken hoe je je psychisch voelt en bent.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 21 december 2025 @ 15:36:35 #152
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219551753
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb juist het idee dat dat bij Poetin anders ligt qua mentale en geestelijke gesteldheid. Stalin leefde erg ongezond, dronk veel, at veel, sportte niet, rookte. Dat is bij Poetin niet. Al die zaken maken hoe je je psychisch voelt en bent.
als je vermoord wordt dan dondert dat niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219551770
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
We zien hier in Europa dat wij niet mogen stemmen wie er in de EU-commissie komt,
Ik ken geen enkel land waar je mag stemmen op welke personen precies er in de regering komen.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zondag 21 december 2025 @ 15:38:11 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219551782
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 15:33 schreef Jippie het volgende:

[..]
Schat? Uit jouw mond vat ik dat op als grove belediging.
Zover ik weet hebben wij helemaal geen vete, maar je rent frontaal op mij af spreekwoordelijk gezegd. Is dat een opzetje?

Nou geen belediging. Maar je post leek te impliceren dat ik zou ontkennen dat in Kiev het leven niet door zou gaan, terwijl ik juist aangaf dat het leven in Kiev door gaat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 15:40:42 #155
485843 crew  Jippie
pi_219551804
quote:

[..]
We zien hier in Europa dat wij niet mogen stemmen wie er in de EU-commissie komt, we zien verkiezingen in Roemenie ongeldige verklaard worden op hele bijzondere gronden, we zien wat Starmer met het UK aan het doen is. We zien in Nederland dat rechters en rechtspraak steeds meer besluitvorming en beleidsvorming naar zich toe trekken.
Uiteraard kunnen we hier geen stem uitbrengen bij Europese verkiezingen :')

quote:
[..]
Beter onthoud je je als moderator van dergelijke waardeoordelen. Ik weet ook niet waarom jij zo aanvallend doet. Ik dien jou op een nette manier van repliek.
Op je pik getrapt? Ook een moderator mag binnen de grenzen van de policy posten, en ik laat mij niet intimideren door een user met lange tenen. Dus ja, je reacties worden steeds ongeloofwaardiger.

Je kunt een klacht indienen over mijn postgedrag als mod via forum@fok.nl of rechtstreeks bij Danny.
pi_219551815
Bekijk deze YouTube-video

nieuwe perun video

altijd interessant

En alsjeblieft stop met offtopic reageren, ik heb geen zin dat het weer op slot gaat.
pi_219551819
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als je vermoord wordt dan dondert dat niet
dan wordt hij een martelaar in eigen land en zijn we nog veel verder van vrede af
  zondag 21 december 2025 @ 15:41:58 #158
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219551821
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 15:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Uiteraard kunnen we hier geen stem uitbrengen bij Europese verkiezingen :')
[..]
Op je pik getrapt? Ook een moderator mag binnen de grenzen van de policy posten, en ik laat mij niet intimideren door een user met lange tenen. Dus ja, je reacties worden steeds ongeloofwaardiger.

Je kunt een klacht indienen over mijn postgedrag als mod via forum@fok.nl of rechtstreeks bij Danny.
Ok.
:')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219551872
quote:

[..]
We zien hier in Europa dat wij niet mogen stemmen wie er in de EU-commissie komt, we zien verkiezingen in Roemenie ongeldige verklaard worden op hele bijzondere gronden, we zien wat Starmer met het UK aan het doen is. We zien in Nederland dat rechters en rechtspraak steeds meer besluitvorming en beleidsvorming naar zich toe trekken.
[..]
Beter onthoud je je als moderator van dergelijke waardeoordelen. Ik weet ook niet waarom jij zo aanvallend doet. Ik dien jou op een nette manier van repliek.
Jij, netjes? Als er iets is wat jij doet is alles wat je niet bevalt wegduwen met het zinnetje "Ik denk niet ...". Ook als iemand uitgebreid moeite doet om bronnen erbij te zoeken en een uitgebreid antwoord te geven. Jij vindt dat mensen onbeschoft reageren? Jouw reacties zijn net zo hard onbeschoft.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 15:45:39 #160
485843 crew  Jippie
pi_219551873
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zover ik weet hebben wij helemaal geen vete, maar je rent frontaal op mij af spreekwoordelijk gezegd. Is dat een opzetje?
Ik ben vrij direct, maar ga normaliter bij elke user uit van het goede. Maar heel soms kom ik daar op terug, zoals bij jou nu.

En 'schatje' uit jouw mond ervaar ik als een denigrerende opmerking. In real life had je een schatje op je linkeroog gekregen.

quote:
Nou geen belediging. Maar je post leek te impliceren dat ik zou ontkennen dat in Kiev het leven niet door zou gaan, terwijl ik juist aangaf dat het leven in Kiev door gaat.
En ik geef aan dat het Poetin niet lukt om de wil van de Oekraïense bevolking te breken.
pi_219551884
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:41 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
dan wordt hij een martelaar in eigen land en zijn we nog veel verder van vrede af
Als dat gebeurt, gebeurt dat door een interne actor, niet alsof het westen hem gaat omleggen.

De tsaren familie werd tegen de muur gezet, en stalin is achteraf ook genoeg afstand van genomen.

Weinig martelaren in de rus geschiedenis.
  zondag 21 december 2025 @ 15:47:12 #162
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219551892
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:41 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
Ja Putin heeft van Stalin ook een held gemaakt en zijn vriend Kim il Un is nog gekker, Castro was ook gestoord
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219551898
https://militarnyi.com/uk(...)-udariv-syl-oborony/

https://x.com/mil_in_ua/status/2002725025808535585

Oekraiense drone fabrikant (en ook fabrikant van de flamingo) zegt nu 200 FP1 en FP2 drones per dag te maken. FP1 en FP2 drones zijn redelijk nieuw , maar hebben in korte tijd enorm veel schade aangericht bij de Russen. Het zijn medium lange afstands drones, die tot 200km ver gaan maar bestuurd kunnen worden met camera en een warhead hebben van 100kg. Volledig gemaakt met Oekraiense componenten.
  zondag 21 december 2025 @ 15:49:32 #164
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219551918
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:47 schreef skysherrif het volgende:
https://militarnyi.com/uk(...)-udariv-syl-oborony/

[ afbeelding ]

https://x.com/mil_in_ua/status/2002725025808535585

Oekraiense drone fabrikant (en ook fabrikant van de flamingo) zegt nu 200 FP1 en FP2 drones per dag te maken. FP1 en FP2 drones zijn redelijk nieuw , maar hebben in korte tijd enorm veel schade aangericht bij de Russen. Het zijn medium lange afstands drones, die tot 200km ver gaan maar bestuurd kunnen worden met camera en een warhead hebben van 100kg. Volledig gemaakt met Oekraiense componenten.
Ik denk dat men in Polen heel veel drones ontwikkeld en fabriceert met oekrainese enigneers

maar Putin durft Polen niet te bombarderen
pi_219551920
Death of stalin is een leuke film. Zitten redelijk wat historisch correcte elementen in.

Maar anno nu wordt er weer gepoogd om the cult of personality weer wat op te blazen, omdat.. putin, maar voor die episode was stalin niet echt een gevierd persoon. Staan nog steeds monumenten in dat land om de doden die hij veroorzaakt heeft te eren.
  zondag 21 december 2025 @ 15:52:20 #166
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219551939
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 15:45 schreef Jippie het volgende:

[..]

[..]

quote:
Ik ben vrij direct,
Klopt. Maar ook vanuit het niets. Maar dat mag.

quote:
En 'schatje' uit jouw mond ervaar ik als een denigrerende opmerking. In real life had je een schatje op je linkeroog gekregen.
Auw!

quote:
En ik geef aan dat het Poetin niet lukt om de wil van de Oekraïense bevolking te breken.
Dat klopt ook. Als hij dat zou willen dan moet je de hele infrastructuur de moeder bombarderen, steden afsluiten. Dat zou leiden tot humanitaire rampen waar hij niks bij te winnen heeft. Wat heb je nu aan een land waar de inwoners je haten. De Duitsers deden de inval ook zo voorzichtig mogelijk. Behalve in Rotterdam.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219551988
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 15:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat soort opmerkingen kun je beter negeren, het is zonde van je energie om je druk te maken om iemand waarvan je weet dat je het nooit eens zal worden. Als mod heb ik die luxe niet :')
Het probleem is dat je het niet kunt negeren. Een user als phpstyle overspoelt dit topic met leugens en Russische propaganda. Ik denk dat veel users hebben geprobeerd om hem netjes inhoudelijk van repliek te dienen, of geprobeerd hebben hem te negeren, maar het is zoveel dat dit niet meer werkt. Je blijft bezig.

Ik snap best dat we moeten oppassen dat we meningen die ons niet bevallen heel gemakzuchtig van Fok gaan weren, maar er moet toch wel iets in het policy-beleid op te nemen zijn die Mod's de mogelijkheid geeft om users/trollen die het topic echt overspoelen met propaganda en leugens een ban op te leggen?
pi_219551993
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
Als hij dat zou willen dan moet je de hele infrastructuur de moeder bombarderen,
Dat doet hij ook.

quote:
steden afsluiten.
Dat kan hij niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 16:05:32 #169
485843 crew  Jippie
pi_219552077
quote:

[..]
[..]
Klopt. Maar ook vanuit het niets. Maar dat mag.
Fijn dat het mag..

quote:
[..]
Auw!
Daar ben ik mij van bewust

quote:
[..]
Dat klopt ook. Als hij dat zou willen dan moet je de hele infrastructuur de moeder bombarderen, steden afsluiten. Dat zou leiden tot humanitaire rampen waar hij niks bij te winnen heeft. Wat heb je nu aan een land waar de inwoners je haten. De Duitsers deden de inval ook zo voorzichtig mogelijk. Behalve in Rotterdam.
Trek je nu de vergelijking van de Russen in Oekraïne met de Duitsers in de tweede wereldoorlog?

We zien de menselijkheid van Poetin alle dagen, Bucha is door een ultiem voorbeeld van.
  zondag 21 december 2025 @ 16:12:11 #170
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219552186
quote:

Wat heb je nu aan een land waar de inwoners je haten.
In welk land doet men Putin niet haten ?? In Noord Korea?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 16:15:07 #171
485843 crew  Jippie
pi_219552210
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:57 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Het probleem is dat je het niet kunt negeren. Een user als phpstyle overspoelt dit topic met leugens en Russische propaganda. Ik denk dat veel users hebben geprobeerd om hem netjes inhoudelijk van repliek te dienen, of geprobeerd hebben hem te negeren, maar het is zoveel dat dit niet meer werkt. Je blijft bezig.

Ik snap best dat we moeten oppassen dat we meningen die ons niet bevallen heel gemakzuchtig van Fok gaan weren, maar er moet toch wel iets in het policy-beleid op te nemen zijn die Mod's de mogelijkheid geeft om users/trollen die het topic echt overspoelen met propaganda en leugens een ban op te leggen?
Daarom vraag ik je ook om dit kenbaar te maken bij het FOK! management. Geef duidelijke Feedback, omschrijf hoe je het ervaart en hoe je dit graag zou zien worden opgelost.
Users van het forum gooien lost niets op, want de praktijk leert dat men tot vervelens aan terug komt met een kloon.
Daarnaast krijgt iedereen een tweede kans op FOK! En dat siert FOK! ook.

De policy wat aanscherpen zou de aanpak van 'opruiende posts' in een serieus topic als dit vergemakkelijken.
pi_219552240
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 16:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daarom vraag ik je ook om dit kenbaar te maken bij het FOK! management. Geef duidelijke Feedback, omschrijf hoe je het ervaart en hoe je dit graag zou zien worden opgelost.
Users van het forum gooien lost niets op, want de praktijk leert dat men tot vervelens aan terug komt met een kloon.
Daarnaast krijgt iedereen een tweede kans op FOK! En dat siert FOK! ook.

De policy wat aanscherpen zou de aanpak van 'opruiende posts' in een serieus topic als dit vergemakkelijken.
^O^
pi_219552265
Maar ik heb zo'n vermoeden dat "het management" elke dag een bord vol red pills eet voor ontbijt, dus, nope.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 16:27:46 #174
485843 crew  Jippie
pi_219552307
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 16:23 schreef ExTec het volgende:
Maar ik heb zo'n vermoeden dat "het management" elke dag een bord vol red pills eet voor ontbijt, dus, nope.
Dat zie je dan verkeerd, input van users is erg belangrijk. Gescheld en verwijten wat er niet deugt aan FOK! zal terzijde worden geschoven. Maar serieuze inbreng hoe FOK! een prettiger tijdverdrijf voor meer users kan zijn, zal met aandacht worden gelezen.

Hooguit is het na de jaarwisseling een beter moment om dit aan te kaarten, omdat de laatste decemberweken voor iedereen erg druk is.
pi_219552341
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 16:27 schreef Jippie het volgende:
Dat zie je dan verkeerd, input van users is erg belangrijk.
Bekijk de topic waar ik verzocht of bluesky embedding toegevoegd kan worden maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')