abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2025 @ 14:06:11 #101
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219550722
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
FvD is helemaal niet zo traditioneel qua man vrouw verhoudingen? Eerder gewoon modern conservatief. De nr 1 is gewoon een vrouw
In dat licht zouden ze eerder sgp stemmen.
Klopt. Conservatief met hedonistische inslag ipv het calvinisme wat we zien bij de SGP.
FvD is dikke prima op hun corona hysterie én hun gejank over boekjes op scholen waarin het woord pijpen en sex staat. Gaat mij net te ver.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 21 december 2025 @ 14:06:27 #102
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219550724
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 14:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt.
In de grote steden Moscow en Kiev gaat het leven gewoon door, de oorlog die nu al 4 jaar duurt is onderdeel van het bestaan geworden

zelfs vuurwerk is te koop
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219550779
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 12:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beweer ik niet. Rusland is geen echte democratie. Maar ook geen echte dictatuur. Het is een hybride model zoals dat hier ook het geval is. Zie de ontwikkelingen onder Starmer, of de ongeldig verklaarde verkiezingsuitslag in Roemenië.
Waarom blijft dit soort onzin in dit topic staan?
pi_219550792
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 13:41 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Wist je dat het hebben van eeen andere mening ook in Nederland mag, zonder dat iemand spreekwoordelijk uit het raam gegooid wordt.
Het openlijk steunen van Rusland is geen gewone mening.
pi_219550847
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 13:53 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ze staan wel flink op winst:
FvD op 12 zetels
[ x ]
Wilders is passé. Op naar de volgende Messias.
pi_219550849
Stop hier gewoon mee allemaal.
pi_219550877
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Alle onzin mag in dit topic worden gepost, zolang er maar niet gescheld wordt. Iemand uitschelden voor landverrader is een veel zwaarder vergrijp dan al die leugens en vergif die in dit topic worden gedumpt.

Groot-Brittannië even ondemocratisch als Rusland? Ja joh, lekker posten als dat je mening is. Moet kunnen ^O^
pi_219550885
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 12:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Beweer ik niet. Rusland is geen echte democratie. Maar ook geen echte dictatuur. Het is een hybride model zoals dat hier ook het geval is. Zie de ontwikkelingen onder Starmer, of de ongeldig verklaarde verkiezingsuitslag in Roemenië.
In Rusland is het normaal (in het systeem) politieke tegenstanders te liquideren. Dat is hier verre van normaal.
pi_219550906
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:22 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Alle onzin mag in dit topic worden gepost, zolang er maar niet gescheld wordt. Iemand uitschelden voor landverrader is een veel zwaarder vergrijp dan al die leugens en vergif die in dit topic worden gedumpt.

Dat is idd fok. Je mag al je Russische propaganda diarree uitstorten in de vorm van een afwijkende mening hebben, elke dag weer. Zo gauw iemand breekt, zich niet meer kan beheersen en een keer scheldt, wordt er wel ingegrepen.
Цой жив
pi_219550926
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 14:23 schreef Joppiez het volgende:

[..]
In Rusland is het normaal (in het systeem) politieke tegenstanders te liquideren. Dat is hier verre van normaal.
Ook wel hilarisch hoe hij doet alsof putin corruptie heeft aangepakt.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_219551048
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 12:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nimmer gezegd dat de Oekraïense overheid uit nazi's bestaat. Geloof ik ook niet in. Of flauwe grappen over Zelensky als acteur. Ook heb ik mijn vraagtekens tegen de soms wat naïeve gedachtegang zoals bijvoorbeeld die van Ab Gietelink.

Het feit dat Rusland geen democratie is - wij/ de eu zijn dat ook niet - betekent niet dat het Russische volk ontevreden is of dat er niet naar hen geluisterd wordt. Dat gebeurt wel degelijk natuurlijk. De mensen in Rusland zullen overwegend tevreden zijn met de enorme progressie die er is geweest sinds de 00's onder Poetin. De welvaart is spectaculair toegenomen, een functionerende markteconomie, corruptie op grote schaal is bestreden, mensen worden ouder, de wereld weet weer wie Rusland is.

Zet dat af tegen Starmer die bij de gewone Brit aanbelt als die iets onwelgevalligs op X heeft gezet.
In een land waar boeken, liedjes enzovoort verboden zijn. Waar enorme repressie is en demonstreren verboden is zijn burgers over het algemeen niet bepaald tevreden. Dat je dat niet wilt zien is vooral jouw probleem omdat het vooral jouw ideologie is. Waar je weer ouderwets homo's terug de kast in kan slaan en als je vrouw niet lekker gekookt heeft of geen zin heeft in seks die je gewoon ongestraft kan aftuigen.
pi_219551091
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:43 schreef ipa84 het volgende:
Dat je dat niet wilt zien is vooral jouw probleem omdat het vooral jouw ideologie is. Waar je weer ouderwets homo's terug de kast in kan slaan en als je vrouw niet lekker gekookt heeft of geen zin heeft in seks die je gewoon ongestraft kan aftuigen.
Ja, z'n vorige signature maakte dat gedeelte wel duidelijk.
pi_219551110
quote:
0s.gif
Op zondag 21 december 2025 14:43 schreef ipa84 het volgende:

[..]
In een land waar boeken, liedjes enzovoort verboden zijn. Waar enorme repressie is en demonstreren verboden is zijn burgers over het algemeen niet bepaald tevreden. Dat je dat niet wilt zien is vooral jouw probleem omdat het vooral jouw ideologie is. Waar je weer ouderwets homo's terug de kast in kan slaan en als je vrouw niet lekker gekookt heeft of geen zin heeft in seks die je gewoon ongestraft kan aftuigen.
En dan zeggen dat Europa “ook geen democratie is”. Er is niets meer over van wat dit topic ooit was.
Kapotgemaakt door een paar trollen.
pi_219551191
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:48 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En dan zeggen dat Europa “ook geen democratie is”. Er is niets meer over van wat dit topic ooit was.
Maak je niet zo druk.
pi_219551233
quote:

[..]
Dat is ook de reden waarom ik nog amper reageer in dit topic. Als je om de dag weer leest dat het allemaal de schuld is van de EU LiBeRaLen wordt het wel vermoeiend. Wat vooral ironisch is dat hij het gewoon kan posten omdat we in een vrij land leven. Terwijl de mensen die kritiek hebben over Poetin en de oorlog en in Rusland zouden wonen gevaar lopen om opgepakt te worden. Daar hoor je hem nooit over.
pi_219551296
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:56 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat is ook de reden waarom ik nog amper reageer in dit topic. Als je om de dag weer leest dat het allemaal de schuld is van de EU LiBeRaLen wordt het wel vermoeiend. Wat vooral ironisch is dat hij het gewoon kan posten omdat we in een vrij land leven. Terwijl de mensen die kritiek hebben over Poetin en de oorlog en in Rusland zouden wonen gevaar lopen om opgepakt te worden. Daar hoor je hem nooit over.
Ach het is nog een stuk beter dan social media in ieder geval. Maakte 1x de fout om op mijn persoonlijke insta iets pro oekraiens te reageren in een comment en kreeg gelijk doodsbedreigingen in mn dm
pi_219551307
quote:

[..]
Je doet er zelf net zo goed aan mee. _O-

Ja, ik reageer ook niet zo veel meer in dit topic.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219551340
quote:

[..]
Nou het is wat zeg. Iemand met een andere mening. _O-
pi_219551392
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wilders is passé. Op naar de volgende Messias.
Dat was Pieter toch? Die huilebalk. :D
pi_219551405
Mensen die willen zeiken over hoe erg de NL politiek is moeten naar een ander topic moven.
pi_219551523
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je doet er zelf net zo goed aan mee. _O-

Ja, ik reageer ook niet zo veel meer in dit topic.
Ik post geen Russische propaganda terwijl ik doe alsof ik neutraal ben en “ook maar een mening heb”.
  zondag 21 december 2025 @ 15:14:42 #122
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219551527
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 15:08 schreef ExTec het volgende:
Mensen die willen zeiken over hoe erg de NL politiek is moeten naar een ander topic moven.
het gaat de 20 jarige oorlog worden en steeds meer een technische oorlog om elkaars eigendommen te vernietigen met in europa ( lees Polen) ontwikkelde en gebouwde drones

in Kiev gaat het leven gewoon door

Het is meer een oorlog van elkaar gruwelijk pesten met autonome drones met hoog explosieven
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219551541
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 15:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik post geen Russische propaganda terwijl ik doe alsof ik neutraal ben en “ook maar een mening heb”.
Is dat verboden dan?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 15:16:54 #124
485843 crew  Jippie
pi_219551561
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:48 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ja, en dat is prima. Maar het zal wel mijn naïeve gedachte zijn geweest dat die discussie binnen een bepaalde bandbreedte plaatsvindt en nog enigszins op feiten gebaseerd moet zijn.

Moeten we hier echt in discussie over stellingen als 'De Russische overheid geeft de burger wat het behaagt", "Rusland heeft een hybride model vergelijkbaar met Groot-Brittannië", het Oekraïense regime bestaat uit Nazi's, en "Oekraïne is de oorlog begonnen"?
Dat soort opmerkingen kun je beter negeren, het is zonde van je energie om je druk te maken om iemand waarvan je weet dat je het nooit eens zal worden. Als mod heb ik die luxe niet :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 15:19:20 #125
485843 crew  Jippie
pi_219551594
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Omdat het binnen de policy past. Als je dat graag anders ziet stel dit dan aan Danny voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')