Hou toch op man.quote:Op zondag 21 december 2025 19:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Probeer die bronnen eens onderuit te halen, of iig probeer iets verder te kijken dat het stukje tekst/video. Dan doe je pas echt iets van onderzoek.
Waarbij het ons dan geheel vrij staat om hem op zijn minst te vertellen dat ie een achterlijke ideologie aan het volgen is.quote:Op zondag 21 december 2025 19:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Iemand mag gewoon zijn mening hier posten zonder van alles te bestuderen en eerst uitgebreid onderzoek te hebben gedaan.
Als iemand Poetin of Mao of Trump een toffe peer vindt, dan is dat nergens tegen de regels. Me dunkt.
03-2022 jaaaaaaaaaaa, daar is 'ie weer !!quote:Op zondag 21 december 2025 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja lastig. We kunnen nu in elk geval niet van de een op de andere dag Oekraïne laten vallen. Maar de oorlog had allang beeindigd moeten zijn. In 03-2022 (istanbul) was daar een goede kans voor.
Overigens zijn er wel grenzen aan de duur van die hulp. Ik hoorde laatste iemand zeggen: beggars cant be choosers. Het kan dus niet zo zijn dat wij eindeloos hulp en opvang verstrekken omdat Oekraïne niet tevreden is met een eventueel vredesakkoord. Een goed akkoord komt er namelijk niet meer.
Toffe peer gaat mij wel te ver hoorquote:Op zondag 21 december 2025 19:52 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Iemand mag gewoon zijn mening hier posten zonder van alles te bestuderen en eerst uitgebreid onderzoek te hebben gedaan.
Als iemand Poetin of Mao of Trump een toffe peer vindt, dan is dat nergens tegen de regels. Me dunkt.
If user = php, mail -> \dev\nullquote:Op zondag 21 december 2025 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Polcafe wordt niet beheerd door Danny he? Sowieso is Danny redelijk zuinig met het zetten van bans.
Polcafe is van iemand uit het Polcafe topic uit Pol. Mogelijk remlof, maar dat weet ik niet zeker.
Ik kan niet registreren want ik ontvang de activatie link niet, en als ik mail dan hoor ik niks.
quote:odig was.
Op 9 april bracht de Britse premier een bezoek aan Kiev -de eerste buitenlandse leider sinds de Russische terugtrekking uit de hoofdstad. Zijn bezoek kwam er op een moment dat de zopas ontdekte oorlogsmisdaden van Russische troepen in de voorsteden van Kiev, uitgebreid belicht werden in de media. “Elke deal met Poetin zou behoorlijk smerig zijn ... (en) een soort overwinning voor hem", zei Johnson naar verluidt tegen Zelenski. Het hoofd van de Oekraïense onderhandelingsdelegatie Arakhamia bevestigde in een interview in 2023: "Toen we terugkwamen uit Istanboel, ging Boris Johnson naar Kiev en zei dat we helemaal niets zouden tekenen met [de Russen]”… dat we gewoon zouden blijven vechten”. De VS-ministers van Buitenlandse Zaken, Antony Blinken, en van Defensie, Lloyd Austin, bezochten Kiev twee weken na Johnson, voornamelijk om meer militaire steun te coördineren.
quote:De Russische terugtrekking uit Kiev en andere grote steden in het noordoosten van Oekraïne, en het vooruitzicht op meer wapens uit het Westen (met de wegen naar Kiev terug onder Oekraïense controle), gaf de Oekraïners een hernieuwd vertrouwen in de mogelijkheid van een militaire overwinning. Dit zal, naast de westerse druk, ongetwijfeld ook een rol gespeeld hebben bij de verharding van de Oekraïense positie. Zelensky eiste nu een volledige terugtrekking van de Russische troepen uit de Donbas-regio als voorwaarde voor het onderhandelen van een verdrag. Oleksii Danilov, de voorzitter van de Oekraïense Nationale Veiligheids- en Defensieraad, vatte de positie van zijn land begin mei als volgt samen: "Een verdrag met Rusland is onmogelijk - alleen capitulatie kan worden geaccepteerd".
De ene bron is de andere niet, zegt je dat wat?quote:Op zondag 21 december 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Iets van een bron.
Een passage die ook in podcasts en documentaires frequent terugkomen. Johnsen had een dikke vinger in de pap
[..]
[..]
BRON BRON BRON BRON
https://vrede.be/nl/nieuw(...)gd-had-kunnen-worden
Dat is net het hele punt. Jouw fakenews is geen mening. Leugens zijn geen mening.quote:Op zondag 21 december 2025 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja prima, jouw mening. Respecteer ik.
Heb meer dan voldoende bronnen geplaatst die mijn mening ondersteunen. We zullen het ooit weten, over 10 jaar ofzo.
De vredesbrigade als bron. Want die hebben er vast meer verstand van dan diverse deskundigen bij bijvoorbeeld BNR of HCSS.quote:Op zondag 21 december 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Iets van een bron.
Een passage die ook in podcasts en documentaires frequent terugkomen. Johnsen had een dikke vinger in de pap
[..]
[..]
BRON BRON BRON BRON
quote:Op zondag 21 december 2025 20:00 schreef phpmystyle het volgende:
Iets van een bron.
[..]
[..]
BRON BRON BRON BRON
Na 2 minuten rondklikken op deze website had je al kunnen zien dat dit niet echt een betrouwbare dan wel onafhankelijke bron is.quote:Op zondag 21 december 2025 19:48 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Probeer die bronnen eens onderuit te halen, of iig probeer iets verder te kijken dat het stukje tekst/video. Dan doe je pas echt iets van onderzoek.
Oké BennieKontNeuk.quote:Op zondag 21 december 2025 20:07 schreef BennieButtfuck het volgende:
Het is een patiënt, die php. Echt een patiënt.
Zo wordt hij ook af en toe behandeld, ja.quote:Op zondag 21 december 2025 20:07 schreef BennieButtfuck het volgende:
Het is een patiënt, die php. Echt een patiënt.
Als je verschilt in mening hoeveel waarde je bijvoorbeeld aan mensenlevens hecht, kan je daar moeilijk langsheen kijken.quote:Op zondag 21 december 2025 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Rusland zich niet willen toevoegen bij de EU?
Dan heb je gelijk wat zaken beter geregeld, grotere defensie, meer land en verdedigingslijnen, een groter blok tegen China en de VS.
We zijn beide van oorsprong christelijke landen, als we eens langs onze meningsverschillen kunnen heenkijken.
Inb4 "als Europa daar niet overheen kan stappen dan zit er voor Rusland niets anders op dan oorlog voeren"quote:Op zondag 21 december 2025 20:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als je verschilt in mening hoeveel waarde je bijvoorbeeld aan mensenlevens hecht, kan je daar moeilijk langsheen kijken.
Zou Putin dit nog niet geweten hebben?quote:Op zondag 21 december 2025 20:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Rutte deelt de ene na de andere rechtse directe uit aan Poetin.
De EU is niet opgericht met christelijke waarden in het achterhoofd, humanistische misschien en democratische zeker.quote:Op zondag 21 december 2025 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zou Rusland zich niet willen toevoegen bij de EU?
Dan heb je gelijk wat zaken beter geregeld, grotere defensie, meer land en verdedigingslijnen, een groter blok tegen China en de VS.
We zijn beide van oorsprong christelijke landen, als we eens langs onze meningsverschillen kunnen heenkijken.
Daarnaast is het Christendom in grote delen van Europa gewoon stukken verlichter* dan de Russische versie(s).quote:Op zondag 21 december 2025 20:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De EU is niet opgericht met christelijke waarden in het achterhoofd, humanistische misschien en democratische zeker.
Tevens schijt Rusland op de EU en zullen ze niet accepteren dat er in Brussel zaken worden bepaald die van invloed zijn op Rusland.
En daarnaast zullen we kapitalen kwijt gaan zijn om dat aan alle kanten vervallen land weer op te lappen.
We hebben al genoeg aan één Hongarije en op een Hongarije op steroïden zit biemand in de EU te wachten.
Alleen in jouw dromen hebben de yanks wat te zeggen over het reilen en zeilen van de EU. In de realiteit niet.quote:Op zondag 21 december 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Denk ook dat vooral de Amerikanen dat niet gaan accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |