Ik heb gelukkig een ict broertje. Zelfs apps geven geen recla... Niet doorvertellen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef Wereldgozer het volgende: Ik betalen voor fok door die hoerenads Ads nog steeds njet weg
ZJAK leest mee:quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ilagan is er ook al lang bij toch onniedan
quote:zijn 10de WK inmiddels
Hoe is het met de vader van Voeckler eigenlijik?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jens Voigt heeft ZEVEN kinderen
Leuk weetje zo
Daar zijn ze nog naar op zoekquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe is het met de vader van Voeckler eigenlijik?
Voeckler zijn vader kwam nooit terug van zee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk weetje zo
Hulkenberg spreekt Nederlandsquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk weetje zo
Wouwquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Roglic was vroeger schansspringerquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulkenberg spreekt Nederlands
Zit op een Beaut.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Joost Luiten ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Roglic was vroeger schansspringer
Max Hopp ook. Ik ook. Je doet alsof het iets bijzonders is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hulkenberg spreekt Nederlands
Ben jij ook een mof danquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Max Hopp ook. Ik ook. Je doet alsof het iets bijzonders is.
Is dat het nieuwe Y.M.C.A.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
W.A.S.P. heb ik nog live gezien dit jaar.
Was je samen met poepzor?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Hou op met me, mijn jeugd, wat doe je.quote:
Vind je dat leuk/goed? Ook weleens gezien op een festival maar was er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
quote:W.A.S.P. is een Amerikaanse glammetal- en shockrockgroep gevormd in 1982.
Ik had genoeg drank op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je dat leuk/goed? Ook weleens gezien op een festival maar was er snel klaar mee.
Wachten tot er een darter komt die allergisch is voor een wespensteek of zoquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
maar serieus he. Monumentaal pand gezeik all you want maar het is gewoon onwil om dat probleem op te gaan lossen. Er moet echt eerst iemand gestoken worden en dan een partij verliezen en DAN gaat de PDC ineens blue murder schreeuwen voordat er wat aan gedaan wordt. Waardeloze klotezooi
metal en rock dus. En hopelijk worden mensen bang dan. Whuuuu.quote:
Engeland is in verval. Je schijnt tegenwoordig om de gaten in het asfalt te moeten sturen. Er is gewoon geen geld voorquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
maar serieus he. Monumentaal pand gezeik all you want maar het is gewoon onwil om dat probleem op te gaan lossen. Er moet echt eerst iemand gestoken worden en dan een partij verliezen en DAN gaat de PDC ineens blue murder schreeuwen voordat er wat aan gedaan wordt. Waardeloze klotezooi
Als die stichting het niet kan oplossen kan PDC het zelf toch wel even fixen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die wesp brengt geluk. Snap dat nou. Grote jongen als jij 'm ff neerknuppeldquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als die stichting het niet kan oplossen kan PDC het zelf toch wel even fixen.
Openbare drinkwatervoorziening is jaren terug geprivatiseerd "want beter". Sindsdien is er 62 miljard pond uitgekeerd aan aandeelhouders. Nu is er 61 miljard pond schuld. Nul geld voor onderhoud, inversteringen, nothing. Mooi man.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Engeland is in verval. Je schijnt tegenwoordig om de gaten in het asfalt te moeten sturen. Er is gewoon geen geld voor
Nieuws voor je: het probleem is niet EEN wesp. Het is een heel nest. Ze blijven komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die wesp brengt geluk. Snap dat nou. Grote jongen als jij 'm ff neerknuppeld
Overwinteren en dan wakker worden door al die hitte en herrie in de zaal.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat doen die kutbeesten eind december hier
Nest gebouwd in oktober, wilden slapen in de winter.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat doen die kutbeesten eind december hier
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Denk beste single ooit gegooid maar 3-4 verloren van Kristiaan de Boer. Kreeg van iedereen een applaus omdat het vrij goed was :’(
Miste 121 bull voor de wedstrijd hahaha
Naast treinoloog ben je ook al bioloog.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nest gebouwd in oktober, wilden slapen in de winter.
Lampen, mensen, warmte, beestjes worden wakker en gaan dingen doen.
Onder darters en dartspubliek lijk ik al snel heel slim ja, dat kloptquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Naast treinoloog ben je ook al bioloog.
Stukje acteerwerk dit hoor trouwensquote:
SOW! Dikke sneer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder darters en dartspubliek lijk ik al snel heel slim ja, dat klopt
Voor een paar tientjes huur je iemand in die dat nest opspoort en verwijdert.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nest gebouwd in oktober, wilden slapen in de winter.
Lampen, mensen, warmte, beestjes worden wakker en gaan dingen doen.
Zijn vriend.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb het begin gemist, wie is die jongen naast Gian?
Sowquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof dat mag van de EUquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes huur je iemand in die dat nest opspoort en verwijdert.
Mijn IQ is anders 180 hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we hebben eerder gehoord dat het "inordinate amounts of money" zou kosten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een influencer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb het begin gemist, wie is die jongen naast Gian?
Maar wel koninginnenenquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuws voor je: het probleem is niet EEN wesp. Het is een heel nest. Ze blijven komen
Ja, maar het gebouw heeft veel openingen dus ze komen gewoon weer terug. Het kost veel geld om het gebouw 'dicht' te maken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je echt geïnteresseerd bent in een antwoord op deze vraagquote:
Wie is deze flapdrol?quote:
@fetXquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Bohhh volgende week kunnen we gewoon naar het top2000 topic in de pauze
Ik heb hier een pittige mening over.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgende week is het kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga wel grappig doen in het Feyenoord-topicquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Viesdik vlagquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
volgend jaar moeten we echt even met een groepje naar die zaal
En dan mobiel FOK!ken zeker, ja dahag.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ruik de dennennaalden al.quote:
Viesdik vlag mee @MaBoquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kan wekelijks.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ga wel grappig doen in het Feyenoord-topic
Met je bazooka voor het nest?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dan gewoon eveen 2 dagen offlinequote:Op vrijdag 19 december 2025 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan mobiel FOK!ken zeker, ja dahag.
ah net die 11 uur, toch jammerquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
laatste bezoek: 5404 dagen, 11 uur geleden.
ekdomkerst.gifquote:
Haha, gelachen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dan gewoon eveen 2 dagen offline
en dan krijgen we hierna nog Barry - Pussyquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:56 schreef Makamba_ het volgende:
Het publiek is echt totaal doodgeslagen, niet dat ik nog heel actief kijk momenteel.
Die zitten al 10 uur te zuipen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:56 schreef Makamba_ het volgende:
Het publiek is echt totaal doodgeslagen, niet dat ik nog heel actief kijk momenteel.
Zou jij Merel doen?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Morgen Merel Ek en Co in de studio.
Weet ik weet ik.quote:
Paalliftenquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Wie is Merel Ek?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Hou je bek en bef me.quote:
Kolere.quote:
Dat is een van haar hits.quote:
Zeg je dit ook tegen Danny? Aangezien je net 100 piek hebt neergeteldquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
fakking klote viaplayds als je 3 uur hebt zitten kijken zonder f5 dan gaat ie "vanzelf" terugnaar 640 x 480 24 fps of zo.
IK BETAAL JA. LEVER. JE HEBT EEN GODDOMME TAAK
Vast op OF te vinden.quote:
Heeft Danny wat te melden over Viaplay ja?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zeg je dit ook tegen Danny? Aangezien je net 100 piek hebt neergeteld
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat is jouw mening over die omgebouwde Noah dan? Man en paard noemen.
Nja, niet lelijk. Wel erg van zichzelf overtuigd. Dan ben ik wegquote:
okee laat ook maarquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva/
Deze?
Zij lijkt me erg gezelligquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva/
Deze?
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil gewoon een 9-darter zien met 3x167, dan ben ik best tevreden.
Zo niet: een halve liter HJquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil gewoon een 9-darter zien met 3x167, dan ben ik best tevreden.
Het lukte mij in Pub Darts 3D ook.quote:
Morgen weer.quote:
Zo zoquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het lukte mij in Pub Darts 3D ook.
Mexicano?quote:
Smakelijkquote:
niks. Misschien mayoquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker![]()
In welke saus dip je ze?
Bruh?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Zjak hou op. echt
Staat op 64 en gaat op 16. "vreemde snoeshaan" doe ff normie bruh
ninetysevenquote:
Clayton is al door?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.sofascore.com/nl/darten/2025-12-20
Veel te veel Engelsen.quote:
Zaterdag 20 december 13:40quote:
quote:
Ja, maar wel lullig voor die tegenstander die al naar huis is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, drugsgebruik tegenstander he.
lekker op tijd naar bed morgenavondquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zaterdag 20 december 13:30
R2: Ryan Searle v Brendan Dolan
R2: Andreas Harrysson v Motomu Sakai
R2: Dirk van Duijvenbode v James Hurrell
R2: Dave Chisnall v Ricardo Pietreczko
Zaterdag 20 december 20:00
R2: Michael Smith v Niels Zonneveld
R2: Chris Dobey v Andrew Gilding
R2: Stephen Bunting v Nitin Kumar
R2: Jonny Clayton v Dom Taylor
Mosterd na de maaltijd, maar ach.
zeker. Al kon die er ook echt geen ene kut vanquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wel lullig voor die tegenstander die al naar huis is.
Toch een like.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zaterdag 20 december 13:40
R2: Ryan Searle v Brendan Dolan
R2: Andreas Harrysson v Motomu Sakai
R2: Dirk van Duijvenbode v James Hurrell
R2: Dave Chisnall v Ricardo Pietreczko
Zaterdag 20 december 20:10
R2: Michael Smith v Niels Zonneveld
R2: Chris Dobey v Andrew Gilding
R2: Stephen Bunting v Nitin Kumar
Mosterd na de maaltijd, maar ach.
Helemaal niks met een ander vlaggetje? Ja. De Ierse Chris Landman ook welquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:44 schreef BB-King het volgende:
Keane Barry is toch gewoon de Ierse Ted Evetts?
Fles werkt gestaag aan dartvorm.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
KaasTengels smaakten prima. Morgen maar weer eens een zak oliebollen halen op de markt allen.
@Cocoquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:57 schreef Zipportal het volgende:
Kom jij in de Epstein files voor? #coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |