Dat kijk ik ook elke zondag. Competitie eter die het nu "rustig" aan doetquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou het puur maagoprfekkingskunst zijn ja? Of verteert er ook nog wat? Ik zit op YT weleens Beard Meets Food te kijken. Hartstikke aardige vent lijkt me daten die kan malen dat is ongekend
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje respect voor Joey, dat is meer topsport dan pijltjes gooien
Nolles is van heel veel geen kenner dus dat scheeltquote:
Het gaat mij sowieso meer om het dierenleed erachter, maar je hebt gelijk dat restvlees dan wel minder een punt isquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hotdogs is restvlees, vlees wat anders zou worden weggegooid aan het karkas.
Met je verre vakanties!
Ja, die volg ik ook al jaren. Het is zorgen dat je maag leeg is als je begint. En caloriën in de gate houden. Hij eet ook zo een aantal dagen niet na een challenge of hooguit een kleine salade per dag ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou het puur maagoprekkingskunst zijn ja? Of verteert er ook nog wat? Ik zit op YT weleens Beard Meets Food te kijken. Hartstikke aardige vent lijkt me daten die kan malen dat is ongekend
Dat is niet hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En die verre vakanties, de vluchten gaan toch wel!
Bear meets foodquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou het puur maagoprekkingskunst zijn ja? Of verteert er ook nog wat? Ik zit op YT weleens Beard Meets Food te kijken. Hartstikke aardige vent lijkt me daten die kan malen dat is ongekend
Ik vind het echt een genot om naar te kijken. Helemaal niet schrokken als een mongool of zo, ook altijd leuk doen met andere gasten in het restaurant. En als hij dan een "UNDEFEATED IN 300 ATTEMPTS" challenge in de helft van de tijd gekilld heeft, altijd nog even om een toetje vragenquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook elke zondag. Competitie eter die het nu "rustig" aan doet
Je hebt gelijk hoor. Vind die 50+ bellen reclame ook al irritant met die voormalig Albert Heijn debiel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat mij sowieso meer om het dierenleed erachter, maar je hebt gelijk dat restvlees dan wel minder een punt is
En die verre vakanties, de vluchten gaan toch wel!
Hij is super respectvol.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het echt een genot om naar te kijken. Helemaal niet schrokken als een mongool of zo, ook altijd leuk doen met andere gasten in het restaurant. En als hij dan een "UNDEFEATED IN 300 ATTEMPTS" challenge in de helft van de tijd gekilld heeft, altijd nog even om een toetje vragenBaas
Russo is een drinkerquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is dit voor achterlijke ‘analist’
Zou ik ook zijn. Oh wacht.quote:
Was hij er op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef BB-King het volgende:
Nooit echt fan van Aspinall geweest.
Mja om nu voor die Filipijn te zijn gaat mij ook te ver.
Had Niels trouwens laatst niet een leuke anekdote over Filipijnen?
Ik heb nog wel wat anekdotes over Filipijntjes van afgelopen zomerquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef BB-King het volgende:
We zijn niet doof.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:28 schreef Doevelaer het volgende:
JEALOUSY
TURNING SAINTS INTO THE SEA
SWIMMING THROUGH SICK LULLABIES
CHOKING ON YOUR ALIBIS
BUT IT'S JUST THE PRICE I PAY
DESTINY IS CALLING ME
OPEN UP MY EAGER EYES
'CAUSE I'M MR. BRIGHTSIDE
ja iets met kokosnoten in de broekjes. Nou leuk NEXTquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:27 schreef BB-King het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |