Ik zie wel ads maar geen banner.quote:
Hotdogs is restvlees, vlees wat anders zou worden weggegooid aan het karkas.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn stukkie vlees maar dit vind ik altijd wel schaamteloos. Vlees eet je om te genieten, niet om zo snel zo veel mogelijk in je huig te proppen
Nee, dan past er minder in hun maagquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen ze eigenlijk ook een warming-up voor een contest?iets van 5 hotdogs in halve minuut wegwerken en dan de wedstrijd
Hopelijk zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan weer pijltjes gooien begrijp ik?
Best een leuk nummer toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef Gretzl het volgende:
"We probeerden dit met Losse Pols ook een beetje te bereiken"
Beetje respect voor Joey, dat is meer topsport dan pijltjes gooienquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen ze eigenlijk ook een warming-up voor een contest?iets van 5 hotdogs in halve minuut wegwerken en dan de wedstrijd
Te oud voor viespeuk Marcootje.quote:
zou het puur maagoprekkingskunst zijn ja? Of verteert er ook nog wat? Ik zit op YT weleens Beard Meets Food te kijken. Hartstikke aardige vent lijkt me datquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan past er minder in hun maag
Misschient doneert Flash je een abo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zie wel ads maar geen banner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |