Openbare drinkwatervoorziening is jaren terug geprivatiseerd "want beter". Sindsdien is er 62 miljard pond uitgekeerd aan aandeelhouders. Nu is er 61 miljard pond schuld. Nul geld voor onderhoud, inversteringen, nothing. Mooi man.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Engeland is in verval. Je schijnt tegenwoordig om de gaten in het asfalt te moeten sturen. Er is gewoon geen geld voor
Nieuws voor je: het probleem is niet EEN wesp. Het is een heel nest. Ze blijven komenquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die wesp brengt geluk. Snap dat nou. Grote jongen als jij 'm ff neerknuppeld
Overwinteren en dan wakker worden door al die hitte en herrie in de zaal.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat doen die kutbeesten eind december hier
Nest gebouwd in oktober, wilden slapen in de winter.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat doen die kutbeesten eind december hier
quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Denk beste single ooit gegooid maar 3-4 verloren van Kristiaan de Boer. Kreeg van iedereen een applaus omdat het vrij goed was :’(
Miste 121 bull voor de wedstrijd hahaha
Naast treinoloog ben je ook al bioloog.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nest gebouwd in oktober, wilden slapen in de winter.
Lampen, mensen, warmte, beestjes worden wakker en gaan dingen doen.
Onder darters en dartspubliek lijk ik al snel heel slim ja, dat kloptquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Naast treinoloog ben je ook al bioloog.
Stukje acteerwerk dit hoor trouwensquote:
SOW! Dikke sneer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder darters en dartspubliek lijk ik al snel heel slim ja, dat klopt
Voor een paar tientjes huur je iemand in die dat nest opspoort en verwijdert.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nest gebouwd in oktober, wilden slapen in de winter.
Lampen, mensen, warmte, beestjes worden wakker en gaan dingen doen.
Zijn vriend.quote:Op vrijdag 19 december 2025 22:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb het begin gemist, wie is die jongen naast Gian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |