You are Wright.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de derde ronde kan het al MVG tegen Wright zijn
Gaelle Deptquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik droom van een geile chick die heel goed kan darten
Het zijn er ‘maar’ vier, maar Beau plaatste zich via de Development Tour.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf erbij: 5 vrouwen op t PDC Wk is teveel
Ik heb een match voor je gevonden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik droom van een geile chick die heel goed kan darten
Maar je komt wel uit op 5. Gewoon cappen op 3 ofzo en mocht een vrouw zich via andere tour plaatsen, dan 1tje minder voor womens tour. Sowieso stoppen met t geven van n wk plek voor winnaar matchplayquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn er ‘maar’ vier, maar Beau plaatste zich via de Development Tour.
We gaan al lekker!quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:14 schreef Doevelaer het volgende:
Drukke schema pdc bingo @:gurneyisbestoke
is te zien hoe goed ze kunnen darten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf erbij: 5 vrouwen op t PDC Wk is teveel
paar kilotjes minder en zouquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb een match voor je gevonden.
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.dartsactueel.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F11%2F2023GSGH2_Greaves04-min.jpg&f=1&nofb=1&ipt=aa452a71801e8352ec800a81cade9998efe3fe588f50c3b786fab0d544014709]afbeelding[/url] ]
Haha zegt de Belgquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is te zien hoe goed ze kunnen darten.
Ik sta niet in voor de resultaten voor mijn zwakke landgenotenquote:
Gewoon KOLONIESEERED die handelquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik sta niet in voor de resultaten voor mijn zwakke landgenoten
Ja maar nou willen wij jullie verneukte kloteland met je wafelijzerpolitiek en die waardeloze Walen er niet meer bij natuurlijk hehequote:Op vrijdag 19 december 2025 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil terug bij Nederland, wat een ongelooflijke kutfout hebben ze in 1830 gemaakt
De GGZ says no.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil terug bij Nederland, wat een ongelooflijke kutfout hebben ze in 1830 gemaakt
Ja maar COMMENTATOR WAS IETS OP HET SPOOR.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, die moordzaak kwam ik ook in deze tijd van het jaar op terecht hoor.
Nee hoor we nemen jullie nu niet meer terugquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom staat dat in een lettertype alsof Littler elk moment met een mes 3 mensen kan neersteken?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens deze hoodie:
[ afbeelding ]
Ik wil Flo Windey, Michelle Cuveliers en Eva de Roo er best bij nemen anders.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor we nemen jullie nu niet meer terug
Deze lijkt zonder capuchonquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens deze hoodie:
[ afbeelding ]
We halen het Talleyrand-Wellington partitieplan weer naar boven.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar nou willen wij jullie verneukte kloteland met je wafelijzerpolitiek en die waardeloze Walen er niet meer bij natuurlijk hehe
beter kijkenquote:
Oh daar ben ik niet mee bekend. Geven we Wallonië aan Frankrijk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We halen het Talleyrand-Wellington partitieplan weer naar boven.
Jij had deze als whitewash voorspeld tochquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
ze komt in the end gewoon flink tekort
Zou goed kunnen. Zo geweldig heeft ze toch ook niet gespeeld?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had deze als whitewash voorspeld toch
Nu vergeet je Pien Lefrancquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wil Flo Windey, Michelle Cuveliers en Eva de Roo er best bij nemen anders.
Met carnavalquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Noa-Lynn nog een keer in de studio graag
Dit is een warm bad. Dit is een warm bad. Dit is een warm bad.quote:
? dan kan hij zich weer verkleden als vrouw. Beetje raar omdat in december te doen, maar ieder zn dingquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Dit is een warm bad. Dit is een warm bad.
Do normal manquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? dan kan hij zich weer verkleden als vrouw. Beetje raar omdat in december te doen, maar ieder zn ding
Dom 4 dagen geledenquote:Taylor beat Swede Oskar Lukasiak 3-0 in their first round match on Sunday and will play Jonny Clayton or Adam Lipscombe in round two.
Speaking to the media after, he was asked about how difficult it was to pick himself back up after his drugs ban.
"Massively, biggest let down of my life," he said. "But I've rebounded back, and here we are."
Cocaine of een ander soort drugs kan ook, dat ie het niet eens gebruikt vanwege prestatiebevorderende zaken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:54 schreef Makamba_ het volgende:
Aan wat voor een doping moet je in het darten denken?
Was Do-Ping niet die Chinese darter die een paar jaar geleden meedeed?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:54 schreef Makamba_ het volgende:
Ghb, trenbolonequote:Op vrijdag 19 december 2025 17:54 schreef Makamba_ het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2025 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Dom Taylor heeft toevallig flinke neusgaten.
Ah, oké. Ik wist wel dat Jeffrey een keer ruzie had en dat pas een tijd later is uitgesproken, maar dat zal dan ergens anders over gegaan zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Het was dus toch Djurmeen @:wimderon
[ x ]
ACHquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:36 schreef Zipportal het volgende:
PDC Statement: Dom Taylor
https://www.pdc.tv/news/2025/12/19/pdc-statement-dom-taylor
quote:Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwaar deze bijnaam, het likken van z'n vingers?
Zal zoiets zijn inderdaad. Als het een middel tegen stress/de hartslag laag houden is zou wel heel typisch zijn, met zijn tegenstander met darteritus.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cocaine of een ander soort drugs kan ook, dat ie het niet eens gebruikt vanwege prestatiebevorderende zaken.
Denk niet dat hij daar met coke stond hoor, maar het nog in zijn bloed zat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij vierde ook wel als een zwakzinnige zijn legs, terwijl Lukasiak er geen ene kut van bakte.
Correct, voorafgaand aan de middagsessie volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Morgen is schijnbaar de JDC-finale Lawrie - Baysal. We zullen het wel weer terugzien op YouTube.
Of hij heeft niet zo veel met de gemiddelde darter en met opdringerige handtekeningenjagers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
Mwah, als je een WK moet gooien met iemand en je medespeler en zijn vader volkomen negeert ben je gewoon niet zo in orde (lol)quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of hij heeft niet zo veel met de gemiddelde darter en met opdringerige handtekeningenjagers.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gates de gapende vis.
Christian "Wat zegt ie" Kist
Drugsverslaafd figuur. Bahquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Paar dagen geleden: "It was the biggest let down of my life, but I've rebounded back and here we are."
https://x.com/Oche180/status/2000222863031259227
Dat slaat nergens op, maar zo extreem als dat verteld werd geloof ik het nooit als je hem op het podium en in interviews bezig ziet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, als je een WK moet gooien met iemand en je medespeler en zijn vader volkomen negeert ben je gewoon niet zo in orde (lol)
Genoeg mensen die voor de camera een heel leuke gezellige act kunnen doen, maar in het echt onbeschoft zijn. Het zijn wel veel verhalen van veel verschillende bronnen bij hem.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, maar zo extreem als dat verteld werd geloof ik het nooit als je hem op het podium en in interviews bezig ziet.
Praten die bronnen niet allemaal Jules na? Of heb ik er verschillende gemist?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Genoeg mensen die voor de camera een heel leuke gezellige act kunnen doen, maar in het echt onbeschoft zijn. Het zijn wel veel verhalen van veel verschillende bronnen bij hem.
Dit kan ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/2Kd9v11YO7c?t=1014
Gijbels en Schweyen gaan het doen @Alaphilippe_quote:Vers bloed gezocht
Erik Clarys wil niet te lang in deze ontgoocheling blijven hangen. "We moeten nu niet plots gaan denken dat de Belgen niet meer kunnen darten. Je mag niet vergeten dat Dimitri Van den Bergh 2 majors heeft gewonnen, Mike won er 1. En Kim Huybrechts heeft jaren aan de top gestaan."
"We mogen dat allemaal niet plots gaan minimaliseren, omdat het WK nu plots slecht was. In België zijn we ook enorm gefocust op de prestaties van die 3 jongens. Zo wordt er heel veel druk op hen gelegd."
"Daarom zouden er wat nieuwe namen moeten opstaan. Dan wordt de druk wat meer gespreid, zoals je ook in Nederland hebt bijvoorbeeld. Daar komt er elk jaar wel een nieuwe naam bij. Er zit genoeg talent in België, ze moeten alleen de stap durven te wagen."
Aan wie denkt Clarys dan? "Sybren Gijbels speelde dit jaar de halve finale op het WK in de WDF-bond. Misschien kan hij de overstap maken. François Schweyen, vorig jaar halvefinalist, zou zich ook proberen te plaatsen voor de PDC."
"Als ik kijk naar de gemiddeldes van de Belgen op de vloertoernooien en hoe ze werpen op training, dan maak ik mij sterk dat er nog toekomst is."
"Dit is niet het einde van de wereld: in januari zijn er al de Masters en daarna de UK Open. Het is dit jaar helaas niet gelukt op het grootste toernooi van het jaar."
Gijbels. Die zich eigenlijk niet geplaatst had maar als lucky loser mocht meedoenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gijbels en Schweyen gaan het doen @:Alaphilippe_
Op de training valt namelijk alles.
Flikker op randdebielquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? dan kan hij zich weer verkleden als vrouw. Beetje raar omdat in december te doen, maar ieder zn ding
Altijd tegen Belgiëquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gijbels en Schweyen gaan het doen @:Alaphilippe_
Op de training valt namelijk alles.
Zo ziet hij er ook wel uitquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dom is gewoon een snuivert. Dit gebeurt niemand een tweede keer, behalve junkies.
In de studio, hannes.quote:
Welke dakdekker is dit nou weer?quote:
Ik heb niet zoveel moeite met Koen.quote:
Volgt eigenlijk alleen het WK. Zet volgende keer John van Lottum maar neerquote:
En anders Bas Muijs weer eens uitnodigen ook al heeft hij goede tijden maar ook slechte tijden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Volgt eigenlijk alleen het WK. Zet volgende keer John van Lottum maar neer
Ja of Robin van Galen. Mensen die iets gepresteerd hebben op z'n minst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Volgt eigenlijk alleen het WK. Zet volgende keer John van Lottum maar neer
Die mag sowieso wel weer een keer komen. Genoeg sessies nog om te vullen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
En anders Bas Muijs weer eens uitnodigen ook al heeft hij goede tijden maar ook slechte tijden.
Heb je ze ooit weleens in dezelfde kamer gezien?quote:
Ik maak net een halve liter HJ open dus ik vind het helemaal prima.quote:
Hebben die ook al ruzie?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:11 schreef mitt het volgende:
Frank en Jacques ook maar sporadisch samen. Matige zaak.
Nou gaat het goed komen allenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen, ik kijk vanaf nu ook mee
Van de week ook al Zombie Nation. Het is allemaal wat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed walkon nummerZombie van The Cranberries
straks nog anderhalve levende mens in de semifinalsquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de week ook al Zombie Nation. Het is allemaal wat.
Kerfkraftgodquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de week ook al Zombie Nation. Het is allemaal wat.
Tijd om Bert van Leeuwen te bellen.quote:
Maar serieus, welke darter op dit WK is er nou NIET op z'n minst "een beetje een vreemde vogel"?quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:20 schreef Gretzl het volgende:
"Het blijft een beetje een vreemde vogel. Soms is ie geweldig, en soms lijkt het alsof ie er geen ene klap zin in heeft."
– Zjak
Ja, wie had dat nou verwachtquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee 167 is het toch NET niet idd
Gary Andersonquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus, welke darter op dit WK is er nou NIET op z'n minst "een beetje een vreemde vogel"?
Daar gaan we ook iets vreemds aan zoekenquote:
Niels Zonneveldquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar serieus, welke darter op dit WK is er nou NIET op z'n minst "een beetje een vreemde vogel"?
Duimpje verdiend.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:21 schreef BB-King het volgende:
Nickname The Thumb?
Wil niet weten waar die Pool hem overal insteekt.
Barney.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIt je weer te dromen jongen? Eet je pizza!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed walkon nummerZombie van The Cranberries
Leukte potquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Deze staan best aardig te speren
Het is Utker, niet Oetker.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZIt je weer te dromen jongen? Eet je pizza!
quote:
lijkt er niet opquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:33 schreef engine het volgende:
Weet O'Conner dat hij slechts een set won
Rutger is zijn naamquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
russo?Heeft je moeder je zo genoemd toen je eruit kwam janken?
Ja leukquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
russo?Heeft je moeder je zo genoemd toen je eruit kwam janken?
Ga lekker darts kijken provinciekereltjequote:
Artiestennaam, ja ik vind er ook wat van.quote:
No further questionsquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Artiestennaam, ja ik vind er ook wat van.
xG 00.1quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
393 PC's gespeeld en er EEN gewonnen
Ik heb nog nooit een eindprijs gewonnen als ik er kritisch over nadenk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
393 PC's gespeeld en er EEN gewonnen
Aloha.quote:
Ik zou haar niet doenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoiii
Juich jij voor de vrouw hierna?
Dat is zo'n vrouw waarbij jij daar niks over te bepalen hebtquote:
Lijkt mij wel een lieverdquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zo'n vrouw waarbij jij daar niks over te bepalen hebt
103 gemiddeldquote:
Ik ben gedraaid. Ik zou haar wel doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft nu al een vermogen van 300k pond daarentegen. Heb je er nog een lief karakter bij ook.
Ook een gewicht van 300 pond.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft nu al een vermogen van 300k pond daarentegen. Heb je er nog een lief karakter bij ook.
Die pist gewoon in een urinoir zo te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoiii
Juich jij voor de vrouw hierna?
Denk dat Luke de Nuke hier ook wel bang van wordtquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:44 schreef BB-King het volgende:
Hoe gaat Van Gerwen deze O'Connor afstoppen?
Zal je zien dat hij tegen Mike 10 punten onder zijn gemiddelde speert.
Qua uiterlijk vertoon kan ze er enkel vooruit gaan! Ik stuur haar ook een bericht.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gedraaid. Ik zou haar wel doen.
Ziet eruit als iets wat ze heel goed kanquote:
Bobbi Greaves, doe er uw voordeel mee!quote:
Een gesprek beginnen met keertje neuken is meestal niet handig Hans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |