quote:Op donderdag 18 december 2025 23:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Je hebt 2x op een rij dezelfde topictitel gebruikt" weet je zeker dat je wil doorgaan?
Suzuki toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk gaat hij nu niet sudoku plegen
Hoe krijg je ze anders in het bord?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boete voor van gerwen vanwege het wegsmijten van zn darts
Werpenquote:Op donderdag 18 december 2025 23:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe krijg je ze anders in het bord?
Barty Jr.?quote:
WTFquote:Op donderdag 18 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Schuif die laatste pot maar in je reet ook. Welterusten allen en tot morgen maar weer
Jammer ditquote:Op donderdag 18 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Schuif die laatste pot maar in je reet ook. Welterusten allen en tot morgen maar weer
Nounounou. Gewoon netjes uitkijken. Tis nog geen eens half 12quote:Op donderdag 18 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt het nog lang vol gehouden, slaap lekker ouwe reusquote:Op donderdag 18 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor Fles is het al DIEP IN DE NACHT.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nounounou. Gewoon netjes uitkijken. Tis nog geen eens half 12
Trots op je. Jammer dat je geen betere wedstrijd werd gegund na je opoffering van slaapuren.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ochtend.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor Fles is het al DIEP IN DE NACHT.
Fles heeft te diep in t glaasje gekekenquote:Op donderdag 18 december 2025 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Voor Fles is het al DIEP IN DE NACHT.
Dus het viel allemaal wel mee.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen gewoon 107 scorend, en slechts 17% van zijn beurten zonder triple.
Ik lees hier niets nieuws.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fles heeft te diep in t glaasje gekeken
Lola rennt?quote:
Nee.quote:
En dan ben ik fan van sneldarts.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:36 schreef Kopiko het volgende:
Toyboylo neemt er lekker zijn tijd voor.
Doe jij ook aan luchtwerpen?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet een single van me zien op een gemiddelde vrijdagavond.
Een van de leukere Duitse films ja.quote:
Das Bootquote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de leukere Duitse films ja.
Nee, dat niet. Maar ik kan wel mijn tijd nemen voor ik ga gooien.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe jij ook aan luchtwerpen?
Stel dat jij een tv-speler zou worden, zou je dan versnellen of net zo goed je tijd nemen?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik kan wel mijn tijd nemen voor ik ga gooien.
Die moet ik nog steeds kijken.quote:
Heb je daar wel eens een fittie door veroorzaakt?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik kan wel mijn tijd nemen voor ik ga gooien.
Net zo goed mijn tijd nemen. Je speelt voor jezelf, en niemand anders. Niet iedereen gooit met het godstalent van Littler of Van Gerwen. En ik zeker niet. Als ik sneller ga gooien, heb ik geen controle.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stel dat jij een tv-speler zou worden, zou je dan versnellen of net zo goed je tijd nemen?
Snelle Gerrit.quote:
Nee, dat niet. Maar één keer werd het wel teveel een doel in plaats van middel. Toen bleef ik niet dicht bij mezelf. En die pot verloor ik dus ook. Eerste single die ik dit seizoen verloor. Toen dacht die opponent aan het eind van de avond dat ik hem bewust probeerde te zieken.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens een fittie door veroorzaakt?
Ik moet straks weer terug overschakelen op het bier denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:43 schreef Felagund het volgende:
Dit wordt diep in de nacht met dit tempo.
Elk nadeel hep ze voordeel.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet straks weer terug overschakelen op het bier denk ik.
Ja. Goeie gasten wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben jullie weleens een pool ergens voor ingehuurd?
Ik kan nog even de Fellowship of the Ring Extended Edition gaan kijken, dan ben ik net terug voor het einde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet straks weer terug overschakelen op het bier denk ik.
Ja dus.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:45 schreef BB-King het volgende:
Is interview met not so mighty Mike al geweest?
10 kilo eraf nogquote:Op donderdag 18 december 2025 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat smalle bekje is niet gezond. Hopelijk krijgt hij een goede kerst om aan te sterken.
Dan weet je dat er een grote denker aan het woord isquote:
Al besproken.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:48 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk op de gratis ViaPlay. Kan iemand mij bevestigen of Michael 'maggewoonniegebeure' heeft gezegd?
Dat was de grap.quote:
Hij moet gewoon zijn mond houden!quote:
Ik vond hem wel aardig. Beter dan de wedstrijd op dat moment.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:57 schreef BB-King het volgende:
Niels komt weer met een leuk verhaal.
Maar het was niet leuk.
Oké dan vertellen we hem hier ook voor de mensen die al naar bed zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig. Beter dan de wedstrijd op dat moment.
Antidote voor deze anekdote aub.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oké dan vertellen we hem hier ook voor de mensen die al naar bed zijn.
Niels was op een toernooi met Barney en ze moesten tegen Filipijnen spelen.
Maar één van die Filipijnen had kokosnoten met balletjes aan zijn broek hangen.
Dat maakte geluid.
Niels vond het wel grappig.
Maar Barney vond het weer niet zo leuk.
Dat was het mensen.
We verdienen een WK met 128 Toylo's.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Ontiegelijk genot die frustratie.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 december 2025 22:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oneindig vertrouwen in het vlaggetje, de Maijer classic
Vastbinden en dan het hele PDC WK van 96 laten terugkijken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We verdienen een WK met 128 Toylo's.
Gelukkig maar.quote:
Robson heeft wel goede fillempjes uit die periode.quote:Op donderdag 18 december 2025 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen verloor begin 2007 nog van Gary Robson op zijn eerste Lakeside (lol). Jammer dat daar geen beelden van rondzwerven online.
Tijd genoeg...quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan Kim niet iedere dag aanschuiven?
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Plaisier - Feyenoord hoofd
Landman - Ajax hoofd
Chisnall - PSV hoofd
Tja, wat moet je daar nou van zeggen
Denk dat @Dr_Flash dit wel waardeert!quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oké dan vertellen we hem hier ook voor de mensen die al naar bed zijn.
Niels was op een toernooi met Barney en ze moesten tegen Filipijnen spelen.
Maar één van die Filipijnen had kokosnoten met balletjes aan zijn broek hangen.
Dat maakte geluid.
Niels vond het wel grappig.
Maar Barney vond het weer niet zo leuk.
Dat was het mensen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
heb ook lang lope zoeken kon alleen de junior versie vinden:
http://www.funnygames.nl/spel/monopoly_junior.html
voor de rest geen originele versie.
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
Djurmeen die net tegen zijn hoofd tikte, was wel mooigifje waardig
![]()
quote:
Tong was toen al 80.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste post jongens, toen ik 14 was:
[..]
Kiloquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:12 schreef OmniRocket het volgende:
slechts 2 darters boven de 100 gemiddeld de 1e ronde
quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste post jongens, toen ik 14 was:
[..]
quote:
Maar zijn account is veel ouder.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:coco kwam meteen met gestrekt been binnen.
Eerst een tijdje gelurkt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar zijn account is veel ouder.
Klopt, ben pas later gaan posten.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar zijn account is veel ouder.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 december 2025 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Moody blijft voor altijd een god omdat hij Niels hersenbeschadiging heeft gegeven.
(ouwe lul)quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, ben pas later gaan posten.
Daarnaast kijk ik al op fok sinds de start (1999 big brother)
quote:Luke Littler v David Davies
Joe Cullen v Mensur Suljovic
Damon Heta v Stefan Bellmont
Rob Cross v Ian White
Chris Dobey v Andrew Gilding
Luke Woodhouse v Max Hopp
Gerwyn Price v Wesley Plaisier
Ryan Joyce v Krzysztof Ratajski
Voorspelling.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:23 schreef Kopiko het volgende:
MORGENMIDDAG:
R1: Kevin Doets v Matthew Dennant
R1: Ryan Meikle v Jesus Salate
R1: Mickey Mansell v Leonard Gates
R1: Josh Rock v Gemma Hayter
Omdat ik de afgelopen jaren bijna geen darts heb gekeken (behalve WK vorig jaar) weet ik nog niet echt hoe ik veel namen moet plaatsen qua hoe goed ze zijn. En dan zijn sommige 'gevestigde' namen niet zo goed meer als vroeger.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het eerste kwart is definitief gevuld.
[..]
Graag aanraders.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:23 schreef Kopiko het volgende:
MORGENMIDDAG:
R1: Kevin Doets v Matthew Dennant
R1: Ryan Meikle v Jesus Salate
R1: Mickey Mansell v Leonard Gates
R1: Josh Rock v Gemma Hayter
Niets aan toe te voegen. Ja: Mansell-Gates wordt natuurlijk dronkenmannendarts.quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voorspelling.
Doets
Meikle
Gates
Rock
Mansell tegen Gates is nog wel leuk denk ik.quote:
Hoe ver gaat die komen?quote:
Littler, MensurGod (met een dosis ''hoop is de vader van de gedachte''), Bellmont, Cross (helaas), Dobey (helaas), Woodhouse (helaas), Price (helaas), Joyce (dat kan een spannende worden)quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het eerste kwart is definitief gevuld.
[..]
Haha totaal niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fles heeft te diep in t glaasje gekeken
Grappig. Neem dit met een korrel want ik kan totaal niet zo goed darten als jij, maar ik gooi het liefste snel. Meer plezier, meer ‘gevoel’ van de laatste dart en minder tijd om na te denken.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Net zo goed mijn tijd nemen. Je speelt voor jezelf, en niemand anders. Niet iedereen gooit met het godstalent van Littler of Van Gerwen. En ik zeker niet. Als ik sneller ga gooien, heb ik geen controle.
Je kijkt maar gewoon.quote:Op vrijdag 19 december 2025 01:26 schreef Doevelaer het volgende:
Morgen de middagsessie pure aids en de avondsessie waarschijnlijk grotendeels afwezig
Zeker morgen weinig spelers met veel joie de vivre op het podium.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt mij niks warm of koud hier.
‘Ik had verwacht dat Shownieuws iets groter was dan dit’quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DScCT8QAf6W/?igsh=OXQwamR6dG05MnY=
Van Gerwen reageert op Shownieuws allen
Ik ben mentaal ook wel van een different kind, hoor. Ik heb soort van geïnternaliseerde onzekerheid, veel gedachten in mijn hoofd en nogal hard voor mezelf. Ik kan heel makkelijk afdwalen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig. Neem dit met een korrel want ik kan totaal niet zo goed darten als jij, maar ik gooi het liefste snel. Meer plezier, meer ‘gevoel’ van de laatste dart en minder tijd om na te denken.
Zeker de combinatie snel gooien en alcohol werkt verrassend goed.
Alle spelers die leuk zijn in combinatie met een aantrekkelijke tegenstander (Dobbie, Dirk, Smith, Bunting) tegen een zak hooi. Maar goed, ik mis morgen geheel, halve marathon in de middag en een feestje in de avond.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zeker morgen weinig spelers met veel joie de vivre op het podium.
Harrysson v Sakai kijk ik naar uit. Maar het meeste plezier kunnen we weer op maandag en dinsdag halen, denk ik.
Ja hij kan hier niet zo veel mee. Wil er al helemaal niks mee lijkt me.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Ik had verwacht dat Shownieuws iets groter was dan dit’
Hij pakt het wel goed op terwijl het hem zichtbaar veel doet. Krijg zowaar een beetje sympathie voor hem.
Ik snap eigenlijk niet dat hij er nog oké mee is. Gewoon een klotestreek van haar om dat interview te doen, zelfs al ben je naïef of wat dan ook. Het lastige als er jonge kinderen in het spel zijn is dat je niet zo eenvoudig alle banden kan breken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij kan hier niet zo veel mee. Wil er al helemaal niks mee lijkt me.
Zo geweldig gooit 'ie niet meer op de vloer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk trekt DoetsGod de vloervorm een keer door @:alaphilippe_
Ik weet nooit wie ik meer minacht. De minderwaardige mensen die er genoegen in scheppen dit soort troep te maken of de walgelijke mensen die er naar kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat hij er nog oké mee is. Gewoon een klotestreek van haar om dat interview te doen, zelfs al ben je naïef of wat dan ook. Het lastige als er jonge kinderen in het spel zijn is dat je niet zo eenvoudig alle banden kan breken.
De makers, want die spelen bewust op die menselijke zwakte om dit soort nieuws te verorberen in, terwijl er duidelijk kinderen onder lijden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie ik meer minacht. De minderwaardige mensen die er genoegen in scheppen dit soort troep te maken of de walgelijke mensen die er naar kijken.
Cuck.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat hij er nog oké mee is. Gewoon een klotestreek van haar om dat interview te doen, zelfs al ben je naïef of wat dan ook. Het lastige als er jonge kinderen in het spel zijn is dat je niet zo eenvoudig alle banden kan breken.
Ondanks het matige spel de laatste tijd van Kim, Dimitri en Mike waren ze wel zwaar de favoriet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zag net dat 4 van de 5 Belgen verloren hebben van spelers die niet eens een Wikipedia-pagina hebben.
Dwazen Ollanderquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon los zagen en de zee op douwen dat hele klotebelgië. Wat een land
En het walgelijke volk dat er naar kijkt?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De makers, want die spelen bewust op die menselijke zwakte om dit soort nieuws te verorberen in, terwijl er duidelijk kinderen onder lijden.
Het is niet eens een echt land.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Enkeltje Guantanamo Bayquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En het walgelijke volk dat er naar kijkt?
Ik voorzie een driedaagse speciale militaire operatie.quote:
Heb jij een Wikipedia-pagina?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zag net dat 4 van de 5 Belgen verloren hebben van spelers die niet eens een Wikipedia-pagina hebben.
Ze komt wel echt zwaar zwakbegaafd over en dat weet Michael als dom maar niet zwakbegaafd persoon ook wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goed man, de president van Kenia feliciteert Munyua zelfs!
https://x.com/WilliamsRuto/status/2001908188740764058
Verder geen druk hoor!quote:As you advance to the next stage, know that the nation stands behind you. Bring the trophy home.
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldkuppie LALALALALALALAquote:
Ja bedankt nu zit die in mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik heb toch liever Baby Shark. Kwam Mikuru Suzuki daar niet mee op?
quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja bedankt nu zit die in mijn hoofd
Dat vreesde ik al. Normale muziek en zijn opkomt is oke.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb even een ex-collega, die nu in Japan leeft, geappt.
De opkomst van Motomu Sakai is de openingstune van een animeserie genaamd Ojamajo Doremi.
It focuses on a group of elementary school girls, led by Doremi Harukaze, who become witch apprentices.
Bekijk deze YouTube-video
Tijd voor een darter die opkomt met Super Bigquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb even een ex-collega, die nu in Japan leeft, geappt.
De opkomst van Motomu Sakai is de openingstune van een animeserie genaamd Ojamajo Doremi.
It focuses on a group of elementary school girls, led by Doremi Harukaze, who become witch apprentices.
Bekijk deze YouTube-video
Populair bij de meisjes heeft hij definitief laten gaan. Populair bij mannen van middelbare leeftijd met bierbuik lijkt daarentegen te lukken als ik X zo zie!quote:
Dat is deels correct.quote:
Nou vooruit dan. En hierna hoeven we het niet meer over die ongein te hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
En een welgemeende ACH ACH ACH België.
Ik stel voor dat we Jerry massaal via Social Media laten weten dat hij niet welkom isquote:
Ja of iets anders waar niemand naar kijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:36 schreef Makamba_ het volgende:
Jerry zou echt een goed typetje zijn in Klikbeet of zo over darten.
Huiskatten krijgen waarschijnlijk olifanten doseringen aan medicijnen in Kenia.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de pot niet constant kunnen zien maar ik begreep van Vinsaint dat hij niet kan rekenen?
Voor geen meter. Minstens drie keer grof de fout in (dacht dat hij had uitgegooid terwijl hij nog wat had staan, kapot gegooid), en toch nog winnen van het Belgje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de pot niet constant kunnen zien maar ik begreep van Vinsaint dat hij niet kan rekenen?
Dat is een understatement. Hij begon zijn interview al met een misrekening van zijn leeftijd, en tijdens de wedstrijd rekende hij werkelijk alles verkeerd. De Sossa was er niks bij. Voortdurend eindigen op 169, 165 of 159. Een 135 ‘uitgooien’ met bull, single bull, bull. Het sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Kale man heeft zwak voor andere kale man.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Hij begon zijn interview al met een misrekening van zijn leeftijd, en tijdens de wedstrijd rekende hij werkelijk alles verkeerd. De Sossa was er niks bij. Voortdurend eindigen op 169, 165 of 159. Een 135 ‘uitgooien’ met bull, single bull, bull. Het sloeg nergens op.
Was wel een mooie 125! En hij gooide later alsnog 135 uitquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een 135 ‘uitgooien’ met bull, single bull, bull.
Wat moet ie dan zeggen? "hoop dat ik er in R3 of R4 af ga want anders word ik nerveus"?quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doets wil verder komen dan de laatste 16, ja?
Wat, dit zegt hij echt tegen de interviewers? Keurig.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
Het was dus toch Djurmeen @:wimderon
[ x ]
Maar het is zo’n lieve jongen @mittquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat, dit zegt hij echt tegen de interviewers? Keurig.
Wat een aparte opmerking als hij verder geen strafblad of verleden heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt Marc Dutroux-vibes bij die vent.
Stukje AIquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
[ x ]
Die mag niet meeposten hier. Koud bad alarm.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
[ x ]
Wat is dit toch ook een enorme mongool.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:44 schreef Doevelaer het volgende:
[ x ]
De hele wereld is AI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |