En dan ben ik fan van sneldarts.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:36 schreef Kopiko het volgende:
Toyboylo neemt er lekker zijn tijd voor.
Doe jij ook aan luchtwerpen?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet een single van me zien op een gemiddelde vrijdagavond.
Een van de leukere Duitse films ja.quote:
Das Bootquote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de leukere Duitse films ja.
Nee, dat niet. Maar ik kan wel mijn tijd nemen voor ik ga gooien.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe jij ook aan luchtwerpen?
Stel dat jij een tv-speler zou worden, zou je dan versnellen of net zo goed je tijd nemen?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik kan wel mijn tijd nemen voor ik ga gooien.
Die moet ik nog steeds kijken.quote:
Heb je daar wel eens een fittie door veroorzaakt?quote:Op donderdag 18 december 2025 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik kan wel mijn tijd nemen voor ik ga gooien.
Net zo goed mijn tijd nemen. Je speelt voor jezelf, en niemand anders. Niet iedereen gooit met het godstalent van Littler of Van Gerwen. En ik zeker niet. Als ik sneller ga gooien, heb ik geen controle.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stel dat jij een tv-speler zou worden, zou je dan versnellen of net zo goed je tijd nemen?
Snelle Gerrit.quote:
Nee, dat niet. Maar één keer werd het wel teveel een doel in plaats van middel. Toen bleef ik niet dicht bij mezelf. En die pot verloor ik dus ook. Eerste single die ik dit seizoen verloor. Toen dacht die opponent aan het eind van de avond dat ik hem bewust probeerde te zieken.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens een fittie door veroorzaakt?
Ik moet straks weer terug overschakelen op het bier denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:43 schreef Felagund het volgende:
Dit wordt diep in de nacht met dit tempo.
Elk nadeel hep ze voordeel.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet straks weer terug overschakelen op het bier denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |